Návštěvník píše:Pak tedy to neměnné názvu raději protentokrát TO. Tedy nazývám to proměnlivě, tady někdy tak jindy onak.
Aby bylo jasno, že tedy mluvíme o něčem jiném. O konceptu, kde je láska mostem tam či zpět mluvit neumím.
Jana píše:Návštěvník píše:Pak tedy to neměnné názvu raději protentokrát TO. Tedy nazývám to proměnlivě, tady někdy tak jindy onak.
Aby bylo jasno, že tedy mluvíme o něčem jiném. O konceptu, kde je láska mostem tam či zpět mluvit neumím.
Z pohledu lásky je všechno TO, já jsem TO, Ty jsi TO, všechno je TO a TO je všechno, co je.
Láska je to, co dělá z neměnného projev proměnlivého a z proměnlivého neměnné, aniž by sama byla jakkoliv proměnlivá.
Nicméně tady může být ten sen, že láska je tím nejproměnlivějším v tom všem, co je.
Z pohledu lásky je všechno TO, já jsem TO, Ty jsi TO, všechno je TO a TO je všechno, co je.
ros píše:Jana píše:Návštěvník píše:Pak tedy to neměnné názvu raději protentokrát TO. Tedy nazývám to proměnlivě, tady někdy tak jindy onak.
Aby bylo jasno, že tedy mluvíme o něčem jiném. O konceptu, kde je láska mostem tam či zpět mluvit neumím.
Z pohledu lásky je všechno TO, já jsem TO, Ty jsi TO, všechno je TO a TO je všechno, co je.
Jani, tady je krásně vidět, jak různé koncepty používáme. No a i když se snažíš, jak píše Petr natřít to všechno na stejno, není to stejné.
Jasně, můžeš vytáhnout argument, že vjádru je všechno vším, neměnné i proměnlivé, růžové i černé, takové i makové.
Pokud se však pohybujeme v prostředí, kde si individualita něco uvědomu, třííbí názora a diskutuje, tedy na disksním fóru, tu mám potřebu poukazovat na TO poněkud přesněji a nerozpplizle. Rozplizlost nikoho nikam nenasměruje, na nic nepoukáže.
Tedy, tak jak jsi psala láska v tvém pojetí je:Láska je to, co dělá z neměnného projev proměnlivého a z proměnlivého neměnné, aniž by sama byla jakkoliv proměnlivá.
Nicméně tady může být ten sen, že láska je tím nejproměnlivějším v tom všem, co je.
Já psala, že neměnné nazvu TO.
Můj koncept (potažmo Moojiho koncept, který slouží k poznání toho, co je za koncepty) je takový:
Neměnné TO, z něj všechno vychází tedy i láska (v tvém pojetí, já chtěla byť jen na okamžik TO nazvat láskou - och jak pošetilé). A teď pozor ve smyslu "vidění jak vědomí", to co je menší, tedy vycházející z TOHO nemůže vidět TO, neboť ve vědomí je vždy vidět obsah vědomí, tedy obsah vědomí nemůže vidět vědomí samo (viz co psal Arikiran o myšce pana Disneyho ).
Tedy k tvé větě:Z pohledu lásky je všechno TO, já jsem TO, Ty jsi TO, všechno je TO a TO je všechno, co je.
Z pohledu lásky ( tak, ja byla Tebou definovaná výše) není vidět, co je TO, logicky z toho plyne, že pokud láska říká já jsem TO, neví o čem mluví zná jen obaz nebo odraz TOHO. Nicméně může to, tak vidět.
Tedy můj koncept se liší, proto jsem taky opravovala tu původní větu o tom, jak je kdo láskou ... no, ale to myslela, že mluvíš o TOM.
O lásce nevím zřejmě zhola nic .
Asi to, co jsem napsala vypadá složitě, je v tom přísná logika, ale vlastně to je jednoduché.
Stačí si uvědomit, co je větší. Jak s oblibou říká Mooji "oko samo sebe nevidí." ... to Vám píšu z láskou
Z pohledu lásky je všechno TO, já jsem TO, Ty jsi TO, všechno je TO a TO je všechno, co je.
Z pohledu lásky ( tak, ja byla Tebou definovaná výše) není vidět, co je TO, logicky z toho plyne, že pokud láska říká já jsem TO, neví o čem mluví zná jen obaz nebo odraz TOHO. Nicméně může to, tak vidět.
Tedy můj koncept se liší, proto jsem taky opravovala tu původní větu o tom, jak je kdo láskou ... no, ale to myslela, že mluvíš o TOM.
To, jestli je někdo láskou, není závislé na jeho duchovní úrovni, na jeho kvalitách, ale na naší vlastní schopnosti být otevřeni Pravdě.
To, jestli je někdo vidíme býti láskou, není závislé na jeho duchovní úrovni, na jeho kvalitách, ale na naší vlastní schopnosti být otevřeni Pravdě.
nejvyšší úrovní POMOCI je BÝT LÁSKOU
Asi to, co jsem napsala vypadá složitě, je v tom přísná logika, ale vlastně to je jednoduché.
Stačí si uvědomit, co je větší. Jak s oblibou říká Mooji "oko samo sebe nevidí." ... to Vám píšu z láskou
Zkus mi ještě jednou polopaticky napsat, co míníš tím větší. Poměřuješ TO a lásku?
Návštěvník píše:Zkus mi ještě jednou polopaticky napsat, co míníš tím větší. Poměřuješ TO a lásku?
Tak mi řekni, co jsou pro Tebe ty pojmy.
Já zkusila nazvat TO láskou ... Láska jako jedno z jmen pro neopojnenavatelné.
tys na to napsala:
Láska je to, co dělá z neměnného projev proměnlivého a z proměnlivého neměnné, aniž by sama byla jakkoliv proměnlivá.
Což pro mě znamenalo, že lásku redukuješ na jakýsi aspekt proměny ...
možná je to nedorozumění tady, protože s proměnami, o kterých píšeš nemám žádnou zkušenost.
ros píše:Podle toho, co píšeš a jak barvitě lásku popisuješ, tedy v pojetí tvých pojmů, které jsi mi nevyvrátila, je láska menší než TO. Musí být zřena, aby mohla být tak barvitě popsána a je-li zřena je obsahem vědomí.
O TOM nemohu nic říct, nemůže být zřeno, není obsahem vědomí.
To zářící srdce je brahman, to Já v něm, které je tomu všemu tady přítomno, je atman.
To zářící srdce je brahman, to Já v něm, které je tomu všemu tady přítomno, je atman.
ros píše:Za otázku .. není zač.
Klidně posloužím další
Píšeš, že dodo k ujasnění:To zářící srdce je brahman, to Já v něm, které je tomu všemu tady přítomno, je atman.
Vykreslila jsi svým popisem nádherný obraz, vidíš to nebo nevidíš?
tedy:
1) vidíš to, co popisuješ?
2) vidíš, že svým popisem vytváříš obraz?
rosada píše:OK,
tedy aspoň oppověď na otázku č. 1.
Mimo zaklínadlo: "může to být jen vědomé", pro mě znamená je to vědomé = ve vědomí.
A právě, kde se bere ten popis? Už ty se tím popisem od toho odděluješ!
Jana píše:rosada píše:OK,
tedy aspoň oppověď na otázku č. 1.
Mimo zaklínadlo: "může to být jen vědomé", pro mě znamená je to vědomé = ve vědomí.
A právě, kde se bere ten popis? Už ty se tím popisem od toho odděluješ!
Ne, zůstávám stále TO.
Zeptej se Moojiho, jestli se od toho, čím skutečně je, musí sám oddělit, aby tady mohl být popis toho.
Zůstává stále nehnutý. Nicméně popis tady je. Zůstává tím tichem, které nic nepopisuje.
I když mluví, tak je ticho.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků