Pedriito píše:Já prostě nikdy nepochopím ty věčné bojůvky mezi hledajícími, vyzkoušel jsem si to, co na tom jako je, a nechápu to ještě víc...
Taky
Pedriito píše:Já prostě nikdy nepochopím ty věčné bojůvky mezi hledajícími, vyzkoušel jsem si to, co na tom jako je, a nechápu to ještě víc...
vostal petr píše:No jestli myslíš relaxaci, tak jsem mírně zmatená.
Když relaxuji nejsem ve střehu. Jsem tak nějak otevřená všemu.
Co přijde to přijde. Když začnu hlídat a rozlišovat, čemu se otevřít, tak je po relaxaci.
Chápu něco blbě?
Napsal jsem otevřít se Vesmiru,
jak to kdo pochopí je už jeho věc,
v podstatě to ale je jakýmkoliv způsobem se otevřít působení šakti,
relaxace, meditace na elementy, kundalini nebo šakti
třeba i něco jiného co mě nenapadá...
Při otevření se nejspíš nic nehlídá, člověk se obvykle otvírá tomu k čemu má důvěru...
Réza píše:Pedriito píše:Já prostě nikdy nepochopím ty věčné bojůvky mezi hledajícími, vyzkoušel jsem si to, co na tom jako je, a nechápu to ještě víc...
Taky
Pedriito píše:Stačí otevřít se všemu.
Vždyť vše je On
Bať
vostal petr píše:
No správně, jenže učí to ten pablb se svejma čtyřma vznešenejma pravdama ?
Učí prostě hovno hoven...
Protože furt učí úsilí a šmrdlání s pozorností
No vždyt to píšu furt, že je to popsáno naprosto blbě,
že se to nemá praktikovat...
Paradox znamená to pustit a ne to cvičit jak debil Mrdoslav..
Réza píše:O tu důvěru jde. Jenže když to relaxaci fakt vezmeš poctivě, otvíráš se všemu, důvěřuješ tomu, že ti Vesmír přinese jen dobré. A může přinést Ježíše Buddhu... Je to o té důvěře v život, a když ji někdo ztratí v dětství nebo i později, tak u můžeš o relaxaci a důvěře v život vykládat do aleluja a on se neivolní. Pak je dobré sáhnout po nějaké technice, podpoře, pomoci.
Veil píše: Oboje je voda na mlýn domnělé osobě,
Veil píše:Réza píše:O tu důvěru jde. Jenže když to relaxaci fakt vezmeš poctivě, otvíráš se všemu, důvěřuješ tomu, že ti Vesmír přinese jen dobré. A může přinést Ježíše Buddhu... Je to o té důvěře v život, a když ji někdo ztratí v dětství nebo i později, tak u můžeš o relaxaci a důvěře v život vykládat do aleluja a on se neivolní. Pak je dobré sáhnout po nějaké technice, podpoře, pomoci.
Třeba díky tomu přijde i hlubší vhled, že nic ve skutečnosti neděláš ty (poctivě či nepoctivě).
Veil píše:Réza píše:O tu důvěru jde. Jenže když to relaxaci fakt vezmeš poctivě, otvíráš se všemu, důvěřuješ tomu, že ti Vesmír přinese jen dobré. A může přinést Ježíše Buddhu... Je to o té důvěře v život, a když ji někdo ztratí v dětství nebo i později, tak u můžeš o relaxaci a důvěře v život vykládat do aleluja a on se neivolní. Pak je dobré sáhnout po nějaké technice, podpoře, pomoci.
Třeba díky tomu přijde i hlubší vhled, že nic ve skutečnosti neděláš ty (poctivě či nepoctivě).
Veil píše:Réza píše:O tu důvěru jde. Jenže když to relaxaci fakt vezmeš poctivě, otvíráš se všemu, důvěřuješ tomu, že ti Vesmír přinese jen dobré. A může přinést Ježíše Buddhu... Je to o té důvěře v život, a když ji někdo ztratí v dětství nebo i později, tak u můžeš o relaxaci a důvěře v život vykládat do aleluja a on se neivolní. Pak je dobré sáhnout po nějaké technice, podpoře, pomoci.
Třeba díky tomu přijde i hlubší vhled, že nic ve skutečnosti neděláš ty (poctivě či nepoctivě).
Návštěvník píše:Veil píše:Réza píše:O tu důvěru jde. Jenže když to relaxaci fakt vezmeš poctivě, otvíráš se všemu, důvěřuješ tomu, že ti Vesmír přinese jen dobré. A může přinést Ježíše Buddhu... Je to o té důvěře v život, a když ji někdo ztratí v dětství nebo i později, tak u můžeš o relaxaci a důvěře v život vykládat do aleluja a on se neivolní. Pak je dobré sáhnout po nějaké technice, podpoře, pomoci.
Třeba díky tomu přijde i hlubší vhled, že nic ve skutečnosti neděláš ty (poctivě či nepoctivě).
Kde je pak nějaký viník, někdo, kdo dělá něco špatně? Kde je pak někdo, komu by se dalo nadávat do idiotů?
Návštěvník píše:Veil píše:Réza píše:O tu důvěru jde. Jenže když to relaxaci fakt vezmeš poctivě, otvíráš se všemu, důvěřuješ tomu, že ti Vesmír přinese jen dobré. A může přinést Ježíše Buddhu... Je to o té důvěře v život, a když ji někdo ztratí v dětství nebo i později, tak u můžeš o relaxaci a důvěře v život vykládat do aleluja a on se neivolní. Pak je dobré sáhnout po nějaké technice, podpoře, pomoci.
Třeba díky tomu přijde i hlubší vhled, že nic ve skutečnosti neděláš ty (poctivě či nepoctivě).
Při tomto vhledu přestane poučování druhých = domnělých osob. Podle toho se pozná, jestli jde jen o záležitost v mysli (domnělé osoby) nebo jestli ten vhled byl skutečně realizován. Když je realizován, tak se také přestane dokola říkat to samé - jako kolovrátek, naopak se objevují jedinečné reakce na různé podněty. To je osvobození, osvícení.
Veil píše:Návštěvník píše:Kde je pak nějaký viník, někdo, kdo dělá něco špatně? Kde je pak někdo, komu by se dalo nadávat do idiotů?
Nikdo takový není. Jen zdánlivě. To říkám celou dobu. Nikomu jsem do idiotů nenadával.
Veil píše:Návštěvník píše:Veil píše:Třeba díky tomu přijde i hlubší vhled, že nic ve skutečnosti neděláš ty (poctivě či nepoctivě).
Při tomto vhledu přestane poučování druhých = domnělých osob. Podle toho se pozná, jestli jde jen o záležitost v mysli (domnělé osoby) nebo jestli ten vhled byl skutečně realizován. Když je realizován, tak se také přestane dokola říkat to samé - jako kolovrátek, naopak se objevují jedinečné reakce na různé podněty. To je osvobození, osvícení.
Kdo tu koho poučuje? Kdybys to jak říkáš realizoval,
Návštěvník píše:Veil píše:Návštěvník píše:Kde je pak nějaký viník, někdo, kdo dělá něco špatně? Kde je pak někdo, komu by se dalo nadávat do idiotů?
Nikdo takový není. Jen zdánlivě. To říkám celou dobu. Nikomu jsem do idiotů nenadával.
A teoreticky, možná dokonce i prakticky, tady není nikdo, kdo by si něco takového mohl brát osobně.
Návštěvník píše:Veil píše:Réza píše:O tu důvěru jde. Jenže když to relaxaci fakt vezmeš poctivě, otvíráš se všemu, důvěřuješ tomu, že ti Vesmír přinese jen dobré. A může přinést Ježíše Buddhu... Je to o té důvěře v život, a když ji někdo ztratí v dětství nebo i později, tak u můžeš o relaxaci a důvěře v život vykládat do aleluja a on se neivolní. Pak je dobré sáhnout po nějaké technice, podpoře, pomoci.
Třeba díky tomu přijde i hlubší vhled, že nic ve skutečnosti neděláš ty (poctivě či nepoctivě).
Kde je pak nějaký viník, někdo, kdo dělá něco špatně? Kde je pak někdo, komu by se dalo nadávat do idiotů?
Taoisti to viděla dvěma způsoby, budto odejít od lidí,
nebo hlásat anarchii,
petr vostál píše: budto odejít od lidí,
nebo hlásat anarchii,
protože budto jedeš v pitomostech, protože v nich jedou i ostatní,
nebo nejedeš, což pak znamená jedno z toho...
Taoismus neznamená od něčeho utíkat nebo inklinovat k anarchismu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků