Odtud se jeví Vostalpetrův vulgarismus, Honzamovo rohy, Trinino odsuzování, Lídiny motivace, Eviny touhy, Ajini ufouni, Hendrukovo mapování mysli, jako sen sladkého dítěte
Odtud se jeví Tvůj příspěvek jako záměrná provokace, navážení se do druhých a další pokus o trolling.
Život je věčná proměna štěstí a utrpení a věčná smrt ustání téhle proměny. Věčný život ve smyslu věčné blaženosti osvobozené od utrpení neexistuje. Všechny životy v blaženosti jsou vykoupené utrpením jiných životů.
Blaženost a utrpení nejde oddělit od sebe sama a svého života a v závěru příběhu popsaná Jeníčkova myšlenka je vlastně chvilková smrt sebe sama, kdy se na okamžik vymanil z té proměny štěstí a utrpení, kdy zapomněl na své blaho a na chviličku se ho vzdal. Nirvána je v principu trvání tohoto okamžiku bez sebe sama, bez směřování k blaženosti, bez návratu k ní a bez její existence.
...Nirvána je v principu trvání tohoto okamžiku bez sebe sama, bez směřování k blaženosti, bez návratu k ní a bez její existence.
dodo píše:...Nirvána je v principu trvání tohoto okamžiku bez sebe sama, bez směřování k blaženosti, bez návratu k ní a bez její existence.
Pre úplnosť, nirvána je trvaním bez utrpenia, bez návratu k nemu, bez jeho existencie.
Cesta k nej vedie smerovaním k radosti, nadzmyslovému šťastiu a blaženosti, ktorá vyvstáva podľa buddhizmu prekonaním piatich prekážok.( Chtíč, zášť, malátnosť a ochablosť, nepokoj a hĺbavosť, pochybovačnosť.)
Zdeněk píše:Jen pro úplnost, nirvána není objekt, tudíž jej nelze popsat, možno to zkusit popisovat negativně, ale i to je jen němého výkřik, strhané struny zvuk.
(nicméně ten poslední post ve vlákně PRO TEBE to se ti povedlo dodo, poslouchám to furt; nebo to postnula doděnka? )
dodo píše:Neotřesitelné je mé osvobození! Toto bylo poslední zrození, nehrozí žádné další bytí.
Zdeněk píše:Tak tady bych se Buddhy nesměle zeptal, kdo je ten, jež jest neotřesitelně osvobozen?
Návštěvník píše:Nejsou dvě já. Neexistuje žádné nižší já a skutečné Já. Tvé drahé milované Já je jen jedno a je stále stejné, v čase i v prostoru, v každé formě, v každé bytosti je bezforemné, bezčasé, věčné.
Zdeněk píše:Tak tady bych se Buddhy nesměle zeptal, kdo je ten, jež jest neotřesitelně osvobozen?
dodo píše:
Odpoveď by si iste poľahky nášiel vo svojom (dôveryhodnom) zdroji výkladu dharmy.
Návštěvník píše:Proč by nemělo být popsatelné, i když je nepopsatelné?
dodo píše:Zdeněk píše:Tak tady bych se Buddhy nesměle zeptal, kdo je ten, jež jest neotřesitelně osvobozen?
Odpoveď by si iste poľahky nášiel vo svojom (dôveryhodnom) zdroji výkladu dharmy.
Môj je pre teba nedôveryhodný.
Zdeněk píše:dodo píše:Zdeněk píše:Tak tady bych se Buddhy nesměle zeptal, kdo je ten, jež jest neotřesitelně osvobozen?
Odpoveď by si iste poľahky nášiel vo svojom (dôveryhodnom) zdroji výkladu dharmy.
Môj je pre teba nedôveryhodný.
To byla otázka introspektivní. Nemůžeš tudíž nalézt odpověď vně sebe.
Bubla píše:Mate všici pravdu, a taky se vsichni mylíte. Protože neexistuje něco jako "venku". I to co se zdá byt venku je jen v hlavě. Když si to neuvědomuješ, můžes dělat vše nejlepší pro svůj duchovní vzestup. A můžeš být upřímný, jak to jen jde, ale nepronikneš skrz ten klam. To je zámek který neprolomíš žádným postojem, vědomostmi, ani meditačními technikami.. a teprve pak pochopíš rozdíl mezi "meditací" a meditací. Protože když zmizí falešný obzor, zbydeš ty sám, a nakonec zmizíš i ty. Zbude život
Návštěvník píše:Bubla píše:Mate všici pravdu, a taky se vsichni mylíte. Protože neexistuje něco jako "venku". I to co se zdá byt venku je jen v hlavě. Když si to neuvědomuješ, můžes dělat vše nejlepší pro svůj duchovní vzestup. A můžeš být upřímný, jak to jen jde, ale nepronikneš skrz ten klam. To je zámek který neprolomíš žádným postojem, vědomostmi, ani meditačními technikami.. a teprve pak pochopíš rozdíl mezi "meditací" a meditací. Protože když zmizí falešný obzor, zbydeš ty sám, a nakonec zmizíš i ty. Zbude život
Když neexistuje "venku", neexistuje ani "uvnitř"
Zpět na Poonja (Púndža, Papadží)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků