M: Může to zemřít?
S: Ne.
Je-li bůh všemohoucí,
tak proč by sakra nemohl zemřít ???
M: Může to zemřít?
S: Ne.
vostal petr píše:M: Může to zemřít?
S: Ne.
Je-li bůh všemohoucí,
tak proč by sakra nemohl zemřít ???
vostal petr píše:M: Může to zemřít?
S: Ne.
Je-li bůh všemohoucí,
tak proč by sakra nemohl zemřít ???
vostal petr píše:Jo, vono bejt bohem není prostě žádnej med...
Proto se taky inkarnuje tu do toho a támdle do onoho, aby si vod toho božství trošku dáchnul...
Teoreticky je možné všechno, ale prakticky sanga nechala podle návodu venku projekci času a prostoru, tím pádem ztratila schopnost nalézat časovou a prostorovou omezenost, takže nemůže odpovídat jinak, až si to zase vezme zpátky, tak se jí do té projekce času a prostoru nevejde to věčné a možná se mohou objevit i myšlenky na smrtelnost nesmrtelného.
vostal petr píše:Teoreticky je možné všechno, ale prakticky sanga nechala podle návodu venku projekci času a prostoru, tím pádem ztratila schopnost nalézat časovou a prostorovou omezenost, takže nemůže odpovídat jinak, až si to zase vezme zpátky, tak se jí do té projekce času a prostoru nevejde to věčné a možná se mohou objevit i myšlenky na smrtelnost nesmrtelného.
Aha,
to by sice vysvětlovalo to, proč si neviděj na špičku vlastního nosu,
ale rozhodně to nevyvrací to, že bůh je mrtev, není-li času a prostoru, může to prostě znamenat že je mrtvej akoráte nelze zjistit kdy umřel a kde je pohřbenej...
vostal petr píše:Jasně, proto je taky docela nesmysl se trefovat do nějakýho srdce,,
já například když spím a jsem bez tý projekce,
tak se nemusím kvůli tomu nikam trefovat,
jen se uvolním, projekce se přijme do vědomí a já si zvesela chrápu,
a kdychych neměl vasány, tak bych to mohl i pozorovat, jak si zvesela chrápu...
Takhle ovšem pozoruju že nic nepozoruju....
vostal petr píše:
a kdychych neměl vasány, tak bych to mohl i pozorovat, jak si zvesela chrápu....
M: Tak moment. Prověříme si to znovu. Říkáte, že to nemá žádnou velikost, tvar, ani barvu, nic to neváží, nedá se to ukázat ani vyfotografovat, nedá se to zablokovat. Může to odejít?
S: Ne.
M: Nepředstavujete si to celé?
S: Ne.
M: Ne. Nepředstavujete si to. Nemůže to být zmatené. Nemůže to mít depresi. Nedá se to rozbít. Není to od vás nijak vzdálené. A na tomhle všem se shodnete jednohlasně, aniž bychom si to nacvičili. Pak to znamená, že to nemůže být nic jiného, než vaše Já.
Pravé Já je vším, je všude stejné, je ve všem stejně vědomé,
Vůbec nic se neděje, když si vědomí projekci ega na chvíli obléká, osvobozující je vědomí, že k ní není nijak připoutané.
Největší překážkou osvobození od připoutanosti k mysli, od připoutanosti k představě individuality, je strach,
vostal petr píše:Největší překážkou osvobození od připoutanosti k mysli, od připoutanosti k představě individuality, je strach,
Kdepak, je to láska k já, k individualitě,
ztotožnění totiž vznikají díky libosti a lásce,
proto na to vědomí zaměřuje pozornost a ztotožnuje se...
Ty máš taky strach, abys to co tak miluješ, tedy to své já a štěstí, abys vo to nepřišla,
proto to taky věčně voživuješ svým psaním o svém já,
které zaměnuješ za Já...
Říká se tomu narcisismus....
Já jsem se zeptal: "Kdo to je?"
A tam se ozvalo: "Saint Germain"
A já jsem řekl: "Proč jsi přišel?"
A on řekl: "Protože jsi měl tu myšlenku."
S tou já chodím, s tou myšlenkou o tom vysvobození. A já jsem se ho ptal: "A dokážu to? Dokážu to já?"
A on řekl: "To nemůže dokázat žádné ty. To se prostě stane. "
A já jsem říkal: "No, jasně, ale co proto mohu udělat."
A on řekl: "Miluj."
Já jsem řekl, jasně, to je jasný, to vím. To je jasná věc. Ale řekni mi.."
A on řekl: "Miluj."
Já jsem řekl, no jasně, to chápu, to je první věc, o tom není pochyb. Ale, ale kdybys mi ještě řekl..
A on řekl: "Miluj."
Proto jako jednu z nejlepších duchovních cest vidím to, co učí Saint Germain:
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 88 návštevníků