ahoj Petro
už jednou jsem ti psal,že má teorie Postupu je jiná než tvoje
jednou už jsi psala o 3.tí pozornosti,kterou jsi vágně definovala takto:
" 3.pozornost, která odpovídá tomu, co se na Východě nazývá Uskutečnění, Realizace..."
pod tím si každý může myslet co chce,tak jestli si o tom chceš pobavit,tak tu svou 3.pozornost definuj přesněji
východ je široký pojem a mnoho mistrů si svoje osvobození definuje jinak
co jsem se já zabýval východními naukami,tak nejspíš bych řekl-nirvána,stav mimo projevené(podle Buddhy)..nebo vůbec nepopsatelné(podle tao)...ryzí Skutečnost nedvoinosti..atd..atd
kdybys pozorně četla co píšu,také hovořím o tomto stavu(ale ani ten nepovažuji za konečný,proč?...patrně Absolutno=skutečnost=neprojev v tomto stavu nepřetržitě je,ale přesto dál koná-tvoří-a prožívá se jako stvořené---proč?..myslím,že pokračuje dál v poznávání sebe sama a svých možností...
v modelu,který jsem naznačil,nepovažuji dosažení východních mistrů za nic extra,natož konečného
máme i různý pohled na to,co je to vlastně ryzí vědomí
možná se spíš můžeme domluvit po praktické stránce
moje postupy v poznání se odrážejí od těchto bodů:
1-neochvějná víra v neprojev-jakýsi základní stupen
2-vhledy do světa 3D a vize,že principy souvislostí projeveného ukazují na principy neviditelného světa neprojevu(jak nahoře-tak dole...např třeba když jdu nakupovat,tak cestu z domova na nákup a zas domů vnímám jako svou pout jako člověka z neprojevené Skutečnosti do Stvoření,tam se poučím,prožiju dobrodružství a získám dary,a jimi obtěžkán se vracím zase domů-do neprojevu
pozorování těchto souvislostí a synchronicit má i divinační účinek...vše souvisí se vším
3-otřesné vhledy-vývoj neprobíhá jen po malých krůčcích,radostně a bezbolestně...ale občas přijde skok-šok,právě stavěný model vyžaduje tak velké úpravy,že to ani není možné,nebo se dokonce rozpadne,přesto i toto a někdy mnohem víc,může žákovi ukázat,kým je,zborcením toho,kým není,nový model je jednodušší a více variabilnější,flexibilnější...
(markantní příklad jsem zažil v indii,po 25 letech praxe jogy došlo ke kolapsu)
toto řekněme je prvotní úprava vědomí-přípravné stupně
4-žák vycítí,že podmínky 3D světa,popisovaného 3D myslí a V 3D vědomí nestačí pro jeho rozvoj poznání
zjistí,že to,kým je,toto uzké prostředí překračuje po všech stránkách
zahájí se akce:
růst Síly(pro poznání,pro zvyšování sebeuvědomění)
ta podpoří výstavbu svého Cíle(začínám-li více vědět,kým jsem,vidím i proč tady jsem a co tu mám dělat...)
a Cíl zase podpoří otevírání lidské 3D mysli a styk s prostředím mimo ni-rozvoj komunikace s vyššími entitami=intuice
a to vše nastartuje rozvoj zvyšování rozšiřování houstnutí vědomí
to vše může mít různé praktické hmatatelné důsledky,které si žák může pravidelně kontrolovat(růst různých inteligencí,kreativity,empatie,intuice,stavy blaženosti,vděčnosti,konkurenci nahradit spoluprácí,s lidmi,bunkami svého těla,démony či anděly a hlavně se svými vlastními vyššími úrovněmi,až po ty božské,jak roste Síla,mohou se objevit i energetické důsledky,různé vize,atd-tady bych řekl:nebát se toho,neodmítat,ani nadšeně nevítat a nechlubit se,tak jako normálně pracuji se šroubovákem,když je třeba,tak i pracuji s mystickým zážitkem..)
bod zlomu-vývoj na cestě neprobíhá lineárně,existuje dlouhé období,kdy se nic neděje,žádný vývoj nepozoruji,je fakt hrdinský čin tuto stagnaci přečkat,na začátku jsem byl povzbuzen jakousi skvělou událostí,takřka prozřením,ale to se pak utlumilo a nastala denní dřina,fakt dřina...
já jsem např cvičil hathajogu,ještě za socialismu,takže jsem měl vlastně štěstí,protože o nějakých mystických stavech tenkrát nebyla vůbec řeč,takže jsem měl pokoj od očekávání,žádná nedočkavost a touha po výsledcích
dnes je to pro žáky mnohem horší,koupí knihu,přečtou,praktikují,ale v pozadí je otázka:kdy už dosáhnu,kdy budu vidět,kdy se osvobodím???tím spíš,že kniha říká:do 14dnů jsi mistrem
nezřídka se stane,že nebohý žák se do dosažení vsugeruje,získá dojem přesvědčí se že to už je ono,a nejlépe hned nejvyšší realizace,jak to pokračuje?..podívejte kolem...
abych se vrátil k bodu zlomu,nepatrný růst trvá mnoho let,já to měl asi 25 let,koupil jsem si denník na mystické zážitky a za ty leta jsem jich tam měl tak 10(párkrát jsem viděl světlo,párkrát cítil energie v čakrách,jednou byl mimo tělo,několikrát blaženost..a to bylo vše) a pak najednou velké změny-nárůst
koukněte na exponenciálu,jestli se mi to sem podaří dát:
omlouvá se za velikost,ale zmenšování mi ještě nejde
v bodě x=0 se situace srůstem prudce mění
dalo by se říct,co jsem poznal za 20 let,jsem pak poznal za 5,a totéž pak za každý rok... dnes zvyšuji své dosažení den ode dne..mění se mé paradigma,mění se praxe,mění se mé sebepoznání a tím i pohled na celé okolí...
vše,jak doufám bude kulminovat v
4-rozšíření vědomí nebývalým způsobem(tím myslím něco jiného než změněné vědomí po džointu,či krásné pocity při mozartovi...),tam,kde jsme vnímali 1000 informací,tam uvidíme kvadrilion,a provázaných a spolupracujících...
naše rozšířené vnímání zajistí urychlenou realizaci našich přání..a vše nebodeme jen pozorovat,ale budeme mít možnost do pozorovaného vstoupit a prožít si to(já jsem např vnímal stvoření různých světů a galaxií a planet,vnímal jsem je všechny najednou,kolem dokola,ve všech směrech a nakonec jsem se vším tím stvořením stal,od největší galaxie po nejmenší atom nejmenší planety...zároven jsem viděl souvislosti,např naprosto stejnou podmínku výstavby všeho)
5-cílová meta je dosažení-kontrolované(tj kdykoli k dispozici),nepřetržité schopnosti rozšířeného vědomí,které můžeme používat zároven s pobytem zde v 3D,v 4D,v7D..zkrátka všude,nebot jako vědomí i všude jsme
6-plánovat dál už nemá cenu,neb s multivědomím budu mít zcela jiné představy o svém dalším vývoji a nevylučuji i pohled,že i vývoj je taková hra a mohl bych se věnovat něčemu jinému(ale toto by snad byl zase další vývoj,ne)
kde v tomto přehledu zařadit ono Petrou zmíněné osvobození dle východních?
no to bych si musel promluvit s dotyčným mistrem a požádat ho,aby mi ukázal to svoje
a stejně tak prosím i tebe,Petro,abys nám o své 3tí pozornosti povyprávěla
zdarec
@
..................