Pokud vím, řekly obě Matky, že přišly, aby pomohly. Což podle S.Hendruka je podvod na sebe sama i všechny ostatní
Zde je patrné stále stejné nepochopení.
A z dosavadních Petřiných komentářů vyplývá, že příčinou je toho času nezpůsobilost nazřít nejen hlubší souvislosti daného tématu,
ale i nesouměřitelnost výše demonstrovaných příkladů.
Matky uváděné tu zřejmě jako příklad bhodisattvy o jakém mluví Hendruk,
jsou ve skutečnosti tím, co nazýváme Avatarem.
Jejich přítomnost zde, se tedy neopírá o koncept Bhodisatvy, zmiňovaný Sašou v krátkém úryvku z jinak
obsáhlejší debaty.
Je zákonité, že neporozumíme-li nějaké základní premise, naše neporozumění narůstá,
rozhodneme-li se na ní navíc stavět nějaký svůj koncept, coby nástavbu.
Celá taková stavba je dříve nebo později odsouzena ke zhroucení.
Kořenem zdejšího omylu onou chybnou premisou, je neporozumění smyslu tohoto výroku:
"Jestli se člověk rozhodne, že bude mít buddhovství pro ostatní bytosti, je to podle mě holej nesmysl."
V konečném oddání se Hlubině, neexistuje možnost sebemenšího kalkulu. Žádného, byť sebezbožnějšího přání.
Vše co následuje, pouze se děje. Příčiny mizí.
("Třeba do kocoura" M. Tomášová.)
O nesmyslnosti rozhodnout se pro Buddhovství za nějakým účelem bylo už zmínka jinde.
Ona v tom definitivním oddání se Hlubině, neexistuje možnost sebemenšího kalkulu.
Žádného, byť sebezbožnějšího přání. Může být přítomno nanejvýše:: Buď vůle Tvá.