Návštěvník píše:Ale já jsem vědomím které je vším,
A proto také mohu být i nevědomostí která neví že je vším,
Takže co máš za problém ?
No problém je jen v tom, že je to nesmysl. Protože ty nejsi vědomí, které je vším a nikdy jsi nebyl. Nemáš absolutně žádný dobrý důvod myslet si, že jsi vědomím, které je vším, protože jsi jím nikdy nebyl a nikdy nebudeš. Vždycky jsi byl jen tím omezeným nevším. A i to omezené nevšechno jsi jen ve snu.
A KDYŽ TY NEJSI VĚDOMÍM KTERÉ JE VŠÍM, NEMŮŽE BÝT VĚDOMÍ VŠÍM.
Návštěvník píše:Že bys neuměl číst či chápat tvrzení, že jsem vším
Což chápat jak to myslíš se dá, ale nechápeš, že je to jen pohádka. Nikdy jsi nebyl vědomím, které je vším. Nikdy. A nikdy nebudeš samozřejmě. Ale můžeš věřit mistrům, že oni jsou, ale ve skutečnosti nejsou a nikdy nebyli, i to je jen výmysl a i kdyby nebyl, což je, tak je to celé jen sen a není žádné vědomí. Mistři totiž zpochybnili kde co, ale zapomněli zpochybnit sebe. Takže jsou pořád ve snu o já a Já, o vědomí a univerzálním vědomí. Celé je to jen zoufalá snaha zachovat sebe, učinit se skutečným, ideálně věčným, nesmrtelným, všeobsahujícím, prostě bohem. Je to naprostá hloupost samozřejmě.
A co mistři nechápou je, že to jejich vymyšlené vědomí je přesně to oddělení, kterého se snaží zbavit. Komedie na entou.