Veil píše:Jana píše:Proč by to mělo váznout. Nejsem nic říká moudrost. Jsem vším říká láska.
To je jen další blábol a vyzobávání rozinek z neduality. Viz:
Jim Newman: (…) Víš, když jdeš spát a probudíš se uprostřed snu, ale zdá se, že to dává smysl, netrápí tě, že to nemá skutečný začátek a ta situace nemá skutečnou kontinuitu, ale vypadá to ok, protože je to sen... Není žádný způsob, jak zjistit, že tohle není stejné. Že tohle není sen, který nemá skutečný začátek a prostě začíná teď. To nemůžeš vědět. Není způsob, jak poznat, že tohle je součástí skutečného kontinua. A důvod, proč to nemůžeš vědět je, že to (součástí skutečného kontinua) není. Ale je zážitek, že je a to je sen. Nevíš, co se děje.
(…)
Tazatel: (…) Pojďme zpět ke snu. Řekněme, že já sním normální sen, že jedu na kole. Když se vzbudím, kolo je pryč, kolo nebylo skutečné, není žádná silnice, to byl sen. Ve snu si pořád myslím, že je tu skutečná silnice a kolo a když se vzbudím, nic z toho tu není.
Jim Newman: To je pokračující sen. Tohle je „nic z toho tu není“. Tohle je kolo, které není skutečné. To (probuzení) je jen další sen.
Tazatel: Tohle?
Jim Newman: Absolutně.
A tímhle bys rád dokázal, že "každá věta Nisargadatty křičí nepochopením a lidi mu to žerou"...?
Jim Newman neříká nic jiného, než Nisargadatta. To, co je proměnlivé, je jen zdánlivé a skutečné je jen to, co je věčné, přičemž to co se jeví jako proměnlivé, je ve skutečnosti tím věčným.
A teď ještě zjistit, co je to skutečné, viď.
Podle Jima Newmana, to, co se zdá být skutečné, je ve skutečnosti jen produkt našeho myšlení a vnímání (i smyslového vnímání), zatímco skutečnost je něco, co je přítomno bez ohledu na naše myšlení nebo vnímání.
Takže jeho popis skutečnosti se dokonale shoduje s popisem skutečnosti všech Probuzených, co tady na tomhle webu jsou citovaní.