Kdepak já a dávat pozor, na to mě neužije,
ale stačí si natukat do vyhledávače,
a už víš
a tak to sem dávám ještě jednou:
https://en-m-wikipedia-org.translate.go ... _tr_pto=scZákladní praxí neo-advaity je sebedotazování prostřednictvím otázky „Kdo jsem?“ [14] nebo jednoduše přímé uznání neexistence „já“ nebo „ega“. Toto uznání je považováno za rovnocenné uznání identity átmanu a brahmanu advaita védántou nebo uznání „ beztvarého já“. Podle neoadvaitinů není nutná žádná přípravná praxe, ani dlouhodobé studium náboženských písem nebo tradice: postačí vhled samotný. [web 3] [web 4] [web 1] [web 5]
Poonja, který je považován za jednoho z hlavních podněcovatelů hnutí neo-advaita, viděl toto uvědomění jako samo o sobě osvobození od karmických následků a další znovuzrození. Podle Poonji "karmické tendence po osvícení zůstaly, [ale] osvícená osoba s nimi již nebyla ztotožněna, a proto nenabyly další karmické následky." [15] Podle Cohena Poonja "trval na tom, že realizace Já nemá nic společného se světským chováním, a nevěřil, že je možné plně překročit ego." [15] Pro Poonju byly etické standardy založeny na dualistickém chápání duality a pojetí individuálního činitele, a proto neindikovaly „nedvojné osvícení: [15]"Pro Poonju bylo cílem realizace sebe sama; iluzorní sféra relativní reality byla nakonec irelevantní." [15]
V reakci na některé z těchto kritik Tony Parsons napsal, že klasická advaita védánta „je jen dalším zavedeným náboženstvím s rozšiřováním učení a literatury, z nichž všechny velmi úspěšně a soustavně míjejí cíl“, a kvalifikoval je jako „jedno z mnoha systémy osobní indoktrinace slibující případné duchovní naplnění." [web 26] Podle Parsonse klasická advaita védánta „nemá žádnou relevanci k osvobození, protože se rodí ze základní mylné představy“, totiž že existuje něco jako samostatný jedinec, který se může stát osvíceným. [web 26] Podle Parsonse jde o „přímé popření trvalé jednoty (Advaita).
No to má Parsons pravdu,
ale jelikož Mahariši popsal advaitu třemi různými způsoby praxe,
pro pitomý pocitáře srdce,
pro intelektuály sebedotazování
a pro intuitáky odevzdání
takže
v tom třetím bodě si Parsons naral na svou velmoudrou hlavu,
jelikož odevzdání a přijmutí není praxí ega !!!
A samozřejmě že nejde o žádné přímé popření advaity,
JE TO BLB, a ty ho nablble kopíruješ,
i když už jsem tě několikráte informoval o tom příměru vody, ledu a páry....
No co se dá dělat, blb je blb a vopice bejvá obvykle ještě blbější než blb...
Advaita je nedvojnost a ne zasraná nedualita nějakýho ničeho...