rosada píše:
Proč tedy neexistující osobě rosada přijde, že S.H. píše s tímto v souladu a neexistující osobě Petře přijde, že ne.
Máš chuť toto dekódovat?
Co konkrétně, ti na Sašově vyjádření přijde divné?
Ahoj Rosado,
z jistého pohledu (= nejsem to, co je vnímáno nebo nejsem obsahem mysli) se to tak vidí, jak říká S.Hendruk.
Ale není to celá pravda. Nedá se vyjádřit. A tak musí přijít paradox "Jsem vše, říká láska....Láska nemůže tolerovat bolest a utrpení."/Nisargadatta/, aby se to aspon trochu Pravdě přiblížilo.
V podstatě šlo o Nopa. Jemu jsou bodhisattvové (hlavně Matka Meera, Matka Lasana) velmi důležití, stejně jako zdejším hledajícím jejich Mistr S.Hendruk.
Pokud vím, řekly obě Matky, že přišly, aby pomohly. Což podle S.Hendruka je podvod na sebe sama i všechny ostatní (což je mimochodem zajímavé, protože žádní ostatní neexistují,že ). Nop ví ze zkušenosti, že to tak není. Matky možná trochu září , ale pokud vím, nejsou paní chytré a nerozdávají rozumy. Za to zřejmě rozdávají daršanem (říká se to tak?) něco, o čem, jak se zdá nemá S.Hendruk ani potuchy. Tyto Matky jsou ztělesněním té druhé části paradoxu - "Jsem vše, říká láska." Tak je jasné, že se Nopovi nelíbí, když tento princip někdo kritizuje tak, jak si to přečetl u S.Hendruka.
Některý hledající lpí na moudrosti ("Jsem nic, říká moudrost."/Nisargadatta/), jiný hledající na lásce. To je úplně v pořádku - dokud se o tom nezačnou hádat: "Ty tomu nerozumíš... Ne, ty tomu nerozumíš...."
Montážní bod vědomí je u neexistující osoby Petry velmi pohyblivý - když se právě zastaví někde na úrovni Nopova vědomí, tak dojde k posílení Nopovy pozice - proti jednoznačné přesile.
A pak se pohybuje montážní bod zase někam jinam...