Jana píše:rosada píše:
Tobě nevadí, že tě tady často uráží? Tobě nevadí že se tu uráží Mooji, Ježíš a jiní?
Vážíš si projevu vědomí stejně jako neprojevu?
Napsala jsi to moc pěkně sama:rosada píše:...Schytaly to osoby, ale TO nikoliv. Za prvé kritici zřejmě přes závoj osoby TO nerozpoznali, za druhé TOHO se žádná kritika nemůže dotknout.
Z tohoto hlediska není nutné nic psát, nikoho hájit. Možná jsem to chtěla napsat pro ty, kteří jsou třeba Moojiho nebo kýmkoliv jiným zde zmiňovaným osloveni zaráží je ta kritika. Přesvědčte se sami, jestli jejich cesta vám může něco přinést.
Teď jde o to, jestli je vědomé, čím skutečně jsme. Pokud se v nás ta iluze ztotožnění s tím, čím nejsme, nerozplynula, tak pro nás jakékoliv učení Moojiho a ani dalších zatím k ničemu příliš není.
Hm, vidím to naopak. To učení je tu právě proto, aby se ta iluze rozplynula, pak už je to učení na nic.
Jak říká Mooji, při poznávání pravdy, osoba zmizí.
Mizí a jak jindy íká precizněji, mizí ztotožnění s osobou, jinak dokud tu je to tělo a dýchá je tu osoba a s ní určitá osobnost, která se v čase mění[/quote]
V každé bytosti je však možno nalézat tu Božskou podstatu, proto tu může být úcta i k tomu, kdo se chová neuctivě k tomu, co nepoznává.
Ano, to je možno. Je tu však mono i milion dalších možností, je možno toto nenálézat, je možno hrát hru duality smrtelně vážně, je možno hrát tu hru s vědomím, že jde o hru, a stejně jako o život, lze nalézat pravidla, držet se jich a nebo je překračovat.
Toto všechno je možno.
Mám prosbu, Rosado, mohla bys přeci jen nějak konkrétně vysvětlit tu vadící jednostrannost? V čem ji vidíš?
Já to asi už dál nechci rozebírat, je jsem za sebe, za svou osobu, napsala, že mi vadí, že se tu Mooji uráží a podsouvají se mu různé smyšlenosti.
A že jedním z důvodů může být to, jak tu Moojiho prezentuješ, konkrétně že mi to přijde jednostranné. Ty za svou osobu jsi napsala, že (aspoň já to tak pochopila) tato jednostrannost správná.
proč dál vířit tyto dojmy?