miroslav píše:
miroslav píše:Dobrá zpráva je, že ty povodně jsou iluzorní a že na samotné bytí, které je láskou, to nemá absolutně žádný vliv. Viď Jano.
Návštěvník píše:Voda je skutečná, stejně jako tvůj strach a bolest, které cítíš. Nejde o to popírat lidskou zkušenost. Ale uvědom si, že ta povodeň, ať je jakákoli, přichází a odchází. Ona nemění podstatu toho, čím skutečně jsi. Nechápej to jako chladnou lhostejnost vůči světu, ale jako připomínku, že nic, co přijde a odejde, nemůže narušit samotné Bytí, které je zdrojem všeho. To, co zůstává, je skutečné. A to, co je přechodné, ať je to povodeň nebo smutek, nemá moc ovlivnit tvou podstatu, pokud tomu neudělíš moc nad sebou.
Osoba píše:miroslav píše:Dobrá zpráva je, že ty povodně jsou iluzorní a že na samotné bytí, které je láskou, to nemá absolutně žádný vliv. Viď Jano.
Tak to bývá, "co oči nevidí, to srdce nebolí." To je systém většiny duchovňáků dneška.
Jana píše:Osoba píše:miroslav píše:Dobrá zpráva je, že ty povodně jsou iluzorní a že na samotné bytí, které je láskou, to nemá absolutně žádný vliv. Viď Jano.
Tak to bývá, "co oči nevidí, to srdce nebolí." To je systém většiny duchovňáků dneška.
S uvědoměním toho věčného a neměnného, čím ve své podstatě jsme, s pomíjivostí pomíjivého si neděláme hlavu.
To ovšem neznamená, že láska v našem nitru nemá šanci se v každém okamžiku projevit tím nejmoudřejším způsobem.
Jana píše:Ničím nepodmíněná láska se nepotřebuje ptát, ta už rovnou vším, co skutečně existuje, JE.
Osoba píše:Jana píše:Ničím nepodmíněná láska se nepotřebuje ptát, ta už rovnou vším, co skutečně existuje, JE.
Láska se nezapletla, asi jak jsi to pochopila, zapletla se pozornost a ta se znečištěná ptá. Znečištěná prachem cest,
třeba v podobě svého porozumění nauk.
A to je tvůj činný hlas, pozornost. To je "dítě" lásky...
Jana píše:To, jestli v nás promlouvá bdělá láska, která je vším, co existuje, nebo projevené komentuje mysl, která vytváří iluzi oddělenosti, si musíme zodpovědět sami.
Návštěvník píše:Když mysl komentuje a říká: "Ten druhý je hlupák," ve skutečnosti tím vytváří dualitu – oddělení mezi "mnou," který není hlupák, a "ním," který je hlupák. Tím se ztotožňuješ s určitým názorem, který tě staví do pozice oddělené identity, nadřazenosti či soudce. Tato identifikace se stanoviskem je tím, co vytváří iluzi oddělenosti, ačkoliv se to může zdát jako pouhý komentář mysli.
Návštěvník píše:Mysl vždy vytváří dualitu, ať už to poznáváš nebo ne. Tvrdíš, že v tom není osobní pocit, ale ten, kdo říká 'já to neberu osobně', je stále ztotožněný s představou sebe sama. I toto je subtilní forma oddělení. Není důležité, zda mysl komentuje někoho jako hlupáka či probuzeného – jakmile zde existuje myšlenka 'já', ať už sebereflexivní nebo oddělující, dualita přetrvává. Pravé uvědomění nezná žádné 'já' ani 'druhého', je to neosobní a prosté jakékoliv dichotomie. Místo toho spočívá v tichém bytí, kde není ani komentář, ani komentátor.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník