Mudrc píše:Ve skutečnosti každé vysvětlení, jak to je, se kterým je mysl spokojena, že na to konečně přišla, je iluze.
Mudrc píše:Ve skutečnosti každé vysvětlení, jak to je, se kterým je mysl spokojena, že na to konečně přišla, je iluze.
Ve skutečnosti každé vysvětlení, jak to je, se kterým je mysl spokojena, že na to konečně přišla, je iluze.
A tudíž je tady pouze uvědomění jasnosti bez nutnosti ztotožňování s představou individuality, které to je jasné.
A co je tedy To, o čem říkají realizovaní, že je to nepopsatelné? Že když se o Tom řekne, je to to nebo to, tak to není pravda. Že se o Tom dá říct jen, že to a to to není. Není ani vědomé ani nevědomé, ani bytí ani nebytí, ani blažené a ani ne-blažené.
Vostálník píše:Ve skutečnosti každé vysvětlení, jak to je, se kterým je mysl spokojena, že na to konečně přišla, je iluze.
Žádná iluze, to je sebevoblbování !!!!
A tudíž je tady pouze uvědomění jasnosti bez nutnosti ztotožňování s představou individuality, které to je jasné.[/quote
Vždycky někde něco vyšrouráte a pak to sem přiserete,
uvědomění jasnosti nemá nic společnýho s tím že je někomu něco jasné,
ale mysl je jasná, je v ní prostě světlo, je projasněná světlem
A proto jsem já taky něco vyštoural a za odměnu vám to sem budu mastit kdykoliv si vzpomenu :Můj domov je v neměnném, které se jeví jako stav neustálého smiřování a spojování protikladů.
A tudíž je tady pouze uvědomění jasnosti bez nutnosti ztotožňování s představou individuality, které to je jasné.[/quote
Můj domov je v neměnném, které se jeví jako stav neustálého smiřování a spojování protikladů.
Ego je iluzí oddělenosti,
Iluze je sebeoblbování
Můj domov je v neměnném, které se jeví jako stav neustálého smiřování a spojování protikladů.
Návštěvník píše:Můj domov je v neměnném, které se jeví jako stav neustálého smiřování a spojování protikladů.
To, co se nějak jeví, se týká osobního vnímání a interpretace skutečnosti. To, jak něco vnímáme, může být ovlivněno mnoha faktory, včetně našich předchozích zkušeností, očekávání a dokonce i našeho aktuálního emočního stavu. To, co se nějak jenom jeví, není objektivní skutečností.
Na druhé straně, to, co přímo je, se týká objektivní skutečnosti, která existuje nezávisle na naší interpretaci. To je skutečnost, která je neměnná a konstantní, bez ohledu na to, jak ji vnímáme nebo interpretujeme.
Vostálník píše:Můj domov je v neměnném, které se jeví jako stav neustálého smiřování a spojování protikladů.
To aby jste si taky užili papouškoviny od Maharadže !!!
Návštěvník píše:Můj domov je v neměnném, které se jeví jako stav neustálého smiřování a spojování protikladů.
To, co se nějak jeví, se týká osobního vnímání a interpretace skutečnosti. To, jak něco vnímáme, může být ovlivněno mnoha faktory, včetně našich předchozích zkušeností, očekávání a dokonce i našeho aktuálního emočního stavu. To, co se nějak jenom jeví, není objektivní skutečností.
Na druhé straně, to, co přímo je, se týká objektivní skutečnosti, která existuje nezávisle na naší interpretaci. To je skutečnost, která je neměnná a konstantní, bez ohledu na to, jak ji vnímáme nebo interpretujeme.
Návštěvník píše:Můj domov je v neměnném
Pravda nebo skutečnost je něco, co je neměnné a věčné, a to i přes neustálé změny a pohyb, které vidíme ve světě kolem nás.
miroslav píše:Návštěvník píše:Můj domov je v neměnném
Vostálník píše:Návštěvník píše:Můj domov je v neměnném, které se jeví jako stav neustálého smiřování a spojování protikladů.
To, co se nějak jeví, se týká osobního vnímání a interpretace skutečnosti. To, jak něco vnímáme, může být ovlivněno mnoha faktory, včetně našich předchozích zkušeností, očekávání a dokonce i našeho aktuálního emočního stavu. To, co se nějak jenom jeví, není objektivní skutečností.
Na druhé straně, to, co přímo je, se týká objektivní skutečnosti, která existuje nezávisle na naší interpretaci. To je skutečnost, která je neměnná a konstantní, bez ohledu na to, jak ji vnímáme nebo interpretujeme.
Na to kašlu,
mně se to líbí a tak to sem budu drtit furt dokola...
A budu tomu říkat nejvyšší osvícení páč to řekl Maharadž ...
Mně to prostě voní Pravdou..
protože to pravda je, že skutečné je neměnné a proměnlivé je zdánlivé, tedy proměnlivost není skutečná. To jen ega to nepoznávají.jenže, kde a jak potom na to ten Maharadž přišel a proč to říkaj i taoisté ???
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků