Pedriito píše:O tom to není, v tvém případě. Je to o zacyklení mysli.
Mysl je jako zahrada, jen pěstovat mák pro opium holt vede k opačnému výsledku, než ho nechat uzrát, a upíct makovej koláč. A klidně i na slano.
Proto se mluví o sat-čit-ánandě, Božím království, ráji, dokonalosti, kráse, Nirváně, Blaženosti, trvalém neměnném štěstí....
Jana píše:Pedriito píše:O tom to není, v tvém případě. Je to o zacyklení mysli.
Mysl je jako zahrada, jen pěstovat mák pro opium holt vede k opačnému výsledku, než ho nechat uzrát, a upíct makovej koláč. A klidně i na slano.
Zlatíčko, bohužel vůbec netušíš o čem je řeč.
Nejde o zacyklení mysli, ale o osvobození od připoutanosti k mysli. To je drobátko rozdíl.
Osvobození od připoutanosti k mysli se nemusí projevovat tím, že Probuzený mlčí a mlčí.
Projevuje se prohlédnutím mysli jakožto iluze a poznáváním Skutečnosti, která je mimo mysl.
Proto se mluví o sat-čit-ánandě, Božím království, ráji, dokonalosti, kráse, Nirváně, Blaženosti, trvalém neměnném štěstí....
Ona jednota existence, o které mluví Probuzení, je nedotčena myslí. Proto je absolutně stejná, má pořád stejnou kvalitu dokonalosti, ale není to nuda, protože je stále čerstvá, nová.
Možná v meditaci tohle můžeš potvrdit.
Vtip je v tom, že s Probuzením je ta meditace pořád.
Pedriito píše:Jana píše:Pedriito píše:O tom to není, v tvém případě. Je to o zacyklení mysli.
Mysl je jako zahrada, jen pěstovat mák pro opium holt vede k opačnému výsledku, než ho nechat uzrát, a upíct makovej koláč. A klidně i na slano.
Zlatíčko, bohužel vůbec netušíš o čem je řeč.
Nejde o zacyklení mysli, ale o osvobození od připoutanosti k mysli. To je drobátko rozdíl.
Osvobození od připoutanosti k mysli se nemusí projevovat tím, že Probuzený mlčí a mlčí.
Projevuje se prohlédnutím mysli jakožto iluze a poznáváním Skutečnosti, která je mimo mysl.
Proto se mluví o sat-čit-ánandě, Božím království, ráji, dokonalosti, kráse, Nirváně, Blaženosti, trvalém neměnném štěstí....
Ona jednota existence, o které mluví Probuzení, je nedotčena myslí. Proto je absolutně stejná, má pořád stejnou kvalitu dokonalosti, ale není to nuda, protože je stále čerstvá, nová.
Možná v meditaci tohle můžeš potvrdit.
Vtip je v tom, že s Probuzením je ta meditace pořád.
Prostě vem to ego, jako Janu, a nakopej ho do zadku. Jinak to v tvém případě nepůjde.
Pedriito píše:Jakápak agrese? Já to vidím něžně. Prostě zabij svůj egoismus, jeho vládu. Je jedno jestlii vládu politického či duchovního a jiného názoru. Šmik.
Jana píše:Pedriito píše:Jakápak agrese? Já to vidím něžně. Prostě zabij svůj egoismus, jeho vládu. Je jedno jestlii vládu politického či duchovního a jiného názoru. Šmik.
Vidíš egoismus přesně v čem, Pedrito?
Pedriito píše:Jana píše:Pedriito píše:Jakápak agrese? Já to vidím něžně. Prostě zabij svůj egoismus, jeho vládu. Je jedno jestlii vládu politického či duchovního a jiného názoru. Šmik.
Vidíš egoismus přesně v čem, Pedrito?
Jsi královna, matka, víla, zahradnice, manželka, dítě. . holka, co jde životem. I bohyně... Poutník, co kráčí zemí jež nezná jeho cest.
Pedriito píše:Jakápak agrese? Já to vidím něžně. Prostě zabij svůj egoismus, jeho vládu. Je jedno jestlii vládu politického či duchovního a jiného názoru. Šmik.
Jana píše:
Vidíš egoismus přesně v čem, Pedrito?
Pedriito píše:Jsi královna, matka, víla, zahradnice, manželka, dítě. . holka, co jde životem. I bohyně... Poutník, co kráčí zemí jež nezná jeho cest.
Mudrc píše:Pedrito pořádně neví, čím ho Jana štve, protože je málo bdělý.
Jana zde vlastně úporně zápasí, proti mužské obhroublosti. Síla proti síle. U Jany bojuje její Animus.
Muž proti muži, to je normální. Ale muž co se rve s úsměvem je bestie. Už jen tato představa vyvolává nenávist a vztek.
Jana píše:Pedriito píše:Jakápak agrese? Já to vidím něžně. Prostě zabij svůj egoismus, jeho vládu. Je jedno jestlii vládu politického či duchovního a jiného názoru. Šmik.Jana píše:
Vidíš egoismus přesně v čem, Pedrito?Pedriito píše:Jsi královna, matka, víla, zahradnice, manželka, dítě. . holka, co jde životem. I bohyně... Poutník, co kráčí zemí jež nezná jeho cest.
Takhle mě vidíš Ty - kde je v tom jaký čí egoismus?
Zkusme si definovat, co je ego:
Nejsem nic = Moudrost
Jsem všechno = Láska
Jsem něco (královna, matka, víla, zahradnice, manželka, dítě. . holka, co jde životem. I bohyně... Poutník...) = ego
Jana píše:Mudrc píše:Pedrito pořádně neví, čím ho Jana štve, protože je málo bdělý.
Jana zde vlastně úporně zápasí, proti mužské obhroublosti. Síla proti síle. U Jany bojuje její Animus.
Muž proti muži, to je normální. Ale muž co se rve s úsměvem je bestie. Už jen tato představa vyvolává nenávist a vztek.
"Jsem muž" = ego
Mudrc píše:Jana píše:Mudrc píše:Pedrito pořádně neví, čím ho Jana štve, protože je málo bdělý.
Jana zde vlastně úporně zápasí, proti mužské obhroublosti. Síla proti síle. U Jany bojuje její Animus.
Muž proti muži, to je normální. Ale muž co se rve s úsměvem je bestie. Už jen tato představa vyvolává nenávist a vztek.
"Jsem muž" = ego
Jana píše:PS: Absolutně s nikým nezápasím, nebojuju, jen mě baví rozkrývat pravdu.
A ten kdo ji dokáže dokonale rozkrýt má můj obdiv a úctu.
Mudrc píše:Pedrito pořádně neví, čím ho Jana štve, protože je málo bdělý.
Jana zde vlastně úporně zápasí, proti mužské obhroublosti. Síla proti síle. U Jany bojuje její Animus.
Muž proti muži, to je normální. Ale muž co se rve s úsměvem je bestie. Už jen tato představa vyvolává nenávist a vztek.
Jana zde vlastně úporně zápasí, proti mužské obhroublosti.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník