Stránka 1 z 1

Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: čtv 28. pro 2017 15:20:29
od Frankyč
Dobrý den, rád bych vás požádal o recenze z blízké minulosti na firmu Comfort energy, jedná se o dodavatele elektřiny a plynu. Dostal jsem od nich návrh ke změně na jejich údajně levnější produktovou řadu. Přístupem, že na mě netlačili vše zařídit hned mě přiměnili nad tím uvažovat a zcela upřímně mě jejich nabídka docela zaujala, tak bych si rád vyslechl vaše názory a recenze na tohoto dodavatele. Předem díky. :)

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: pát 29. pro 2017 7:47:53
od Návštěvník

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: čtv 04. led 2018 13:49:01
od Adam Böhn
Risk je zisk, to si říkám pokaždé když něco měním. Na Comfort Energy jsem změnil přes prodejce co se teda neohlášeně stavil a přišel s dobrou nabídkou tak jsme se domluvili. Dřív jsem firmu neznal a teď když už jím mám přes rok jako dodavatele, tak jsem rád, že jsem to risknul, protože se mi měsíčně ze záloh už sundalo na 3stovky. Za mě jsou v pořádku.

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: čtv 11. led 2018 13:32:34
od Prochy
Já k nim změnil pro plyn a zatím to vypadá dobře..

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: stř 24. led 2018 15:40:27
od Pavel Smolík
S dodavatelem nemám jediný problém, na co si však budete muset zvyknout je, že nemají kamenné pobočky, ale všechno je pak k vyřešení na internetu ve vlastním účtu. Jinak mě asi nic nenapadá na co bych z vlastní zkušenosti upozornil.

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: pát 02. úno 2018 14:04:21
od Ivoš
Obavy ze změny dodavatele pramení z nedostatku informací a to je jich v dnešní době plný internet. Úsporu máte odvislou od spotřeby, takže když bude malá spotřeba tak bude i malá úspora. Je to alternativní firma tím pádem rozdíl v ceně najdete, zaměřil bych se spíše na typ smlouvy a bedlivě prošel VOP. Pokud dostanete na neurčito je to od nich oK a zvážil bych to.

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: úte 13. úno 2018 15:15:00
od Lukáš
Taky jsem měl od nich nabídku a recenze co jsem četl nevypadaly špatně, jasně našel jsem plusy i mínusy, ale zatím můžu hodnotit plusově – komunikace, servis, cena…

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: úte 13. úno 2018 15:19:13
od vostal petr
Mínusy bejvaj obvykle napsány miniaturním písmem někde dole pod textem,

takže bych to ještě prozkoumal lupou či mikroskopem,

případně potřel citronovou štávou která pak vodhalí i neviditelné písmo a utajovanou informaci...

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: stř 21. úno 2018 15:18:55
od Lukáš
Zase bych nepřeháněl, toto mi už přijde trochu přitažené za vlasy, nejsem u nich první den, abych tohle musel nahánět, za ten víc než rok už jsem nabral nějaké zkušenosti a mám představu jak firma funguje. Dokonce jsem si už vyzkoušel i jejich web kancelář, která je moc fajn.

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: čtv 22. úno 2018 8:48:40
od Návštěvník
Co jinak děláš Lukáši, když zrovna neprodáváš plyn?

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: pon 19. bře 2018 14:53:30
od K.Štěch
Já se nechal ukecat a docela mě překvapilo, že jsem na tom teď líp než s minulým dodavatelem. Nejsou to teda žádné ušetřené desetitisíce, ale i dvojka dobrá.

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: pát 06. dub 2018 11:26:31
od Vlčka
Já už smlouvu s Comfort energy podepsala v roce 2013 a od tý doby už jsem jí 2x prodloužila. Smlouvu mám normální a stálou, nezměnili mi jí. Telefonicky zbytečně neotravují a nevnucují se. Já jsem spokojená a hlavně úsporu si umím ohlídat sama.

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: pát 06. dub 2018 11:31:40
od Návštěvník
Za kolik v současné době nabízí tato společnost plyn, myslím pro domácnost s odběrem 15 - 25 MWH.

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: pát 03. srp 2018 12:23:06
od Petr Prouza
Se podívejte do kalkulačky tzb, ta vám to řekne přesně, já to třeba až takhle detailně nevím, abych to měl rozpočítaný po kilowattech, mně stačí vědět že u nich platím míň než u předchozí firmy a tím začínám a končím.

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: čtv 13. zář 2018 15:01:59
od Tonda
Souhlasím, také jsem měl vždycky k dispozici celkovou sumu nikoliv jednotlivě, dříve jsem za rok zaplatil kolem 35tis. a teď to mám o 2-3tis levnější. Se spotřebou jsem nehnul, pouze jsem vyměnil dodavatele energií.

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: pát 09. lis 2018 14:55:28
od Robert
U nás se měnil dodavatel právě kvůli očekávanému zvýšení spotřeby, čekali jsme prcka, takže s tím souvisí nárůst snad všeho, ale nechtěli jsme, aby se nám zvyšovaly pravidelný výdaje, už tak jsme platili dost, takže jsem to řešili přes dodavatele. Comfort energy nám sice nabídli dost podobný podmínky u smlouvy, ale cenou se lišili a ta pro nás v tu chvíli byla stěžejní, tak jsme to od nich vzali.

Re: Recenze Comfort energy 

Nový příspěvekNapsal: pát 09. lis 2018 15:05:52
od Jana
Výhodnost nabídek plynu i elektrické energie je možné porovnat na celkem objektivním kalkulátoru.

Rozdíly v cenách jednotlivých dodavatelů jsou překvapivé.

Comfort energy ve výše zmíněném kalkulátoru není, ale má svůj vlastni a zřejmě čaruje z vody, zadala jsem si v jejich kalkulátoru roční spotřebu a oni ihned spočítali roční úsporu 1248 Kč, aniž by věděli, u jakého dodavatele jsme a rozdíl v cenách pro naši roční spotřebu u jednotlivých dodavatelů dělá asi 10 000 Kč.

Když jsem hledala o firmě Comfort energy  něco bližšího, tak jsem našla například:


Češi bojují s ‚energetickými šmejdy‘. Některé firmy jim vyhrožují i exekucí

Česká obchodní inspekce hlásí enormní problémy s takzvanými energetickými šmejdy. Každý den se na ni kvůli zprostředkovatelským firmám na dodávky energií obrátí deset spotřebitelů. Lidé si ale stěžují také u Energetického regulačního úřadu. Třeba i kvůli tomu, že jim firmy vyhrožují po nezaplacení někdy nezákonných poplatků i exekucí do 48 hodin.


Obrázek

Za 73letou seniorkou z východních Čech přišli začátkem března pracovníci společnosti Comfort Energy. Prý by jí potřebovali zkontrolovat faktury, jestli třeba neplatí zbytečně moc. Jenže nakonec jí sami nabízeli výhodnější odběr energií.

„Vzala jsme je do bytu. Pak jsem tu smlouvu, dá se říct tak trochu pod nátlakem, podepsala,“ popisuje pro Radiožurnál seniorka.

Jenže pak odjela do lázní, kde si podpis smlouvy rozmyslela, a chtěla zůstat u svého odběratele. Na konci března tak začala dávat vše dohromady, mezitím ji ale firma Comfort Energy poslala několik dopisů, třeba i s plnou mocí.

„Jenže, ejhle, 12. dubna jsem od Comfortu dostala dvě penalizační faktury za deaktivační poplatek na dvě odběrná místa - v domácnosti a na chatě,“ upřesňuje.

Pak přišel i dopis od inkasní společnosti Credit express. Dohromady tak měla seniorka zaplatit 15 100 korun. „Není možné, aby starý člověk na tohle doplácel,“ říká se zlomeným hlasem.

Deaktivační poplatek je nezákonný
Nešťasná seniorka peníze nakonec zaplatila - a to i přesto, že deaktivační poplatek je nezákonný.

„Je to poplatek za odstoupení od smlouvy, který je protizákonný. Jelikož zákazník má právo od smlouvy odstoupit, pokud je uzavřena mimo klasickou pobočku dodavatele energií ještě po 15 dní po zahájení dodávky,“ vysvětluje mluvčí skupiny ČEZ Roman Gazdík.

Že společnost lidem účtuje takzvaný deaktivační poplatek, potvrdila i pracovnice v zákaznickém centru společnosti v centru Prahy. Uvedla také to, že pracovníci firmy nabízejí lidem služby v domácnostech. „Ano, jsou externí pracovníci, kteří chodí a nabízejí naše produkty. Po celé České republice,“ říká.

PR manažerka společnosti Hana Novotná jakékoliv pochybení odmítla. „Rozhodně se distancujeme od jakýchkoliv nekalých praktik nepoctivých prodejců a sami se aktivně snažíme o edukaci a transparentnost v procesu sjednávání dodávek energií formou přímého prodeje," přibližuje v e-mailu.

„Naši obchodní zástupci procházejí výběrovým řízením, školením a následnou certifikací. Při kontaktu se zákazníkem se musí vždy představit, předložit identifikační kartu a sdělit důvod návštěvy,“ dodává.

Pozor na výhrůžky exekucí
Energetický regulační úřad ale varuje, že ne všechny poplatky účtované při ukončení smlouvy musí být nezákonné. Spotřebitelé proto musí být ostražití a číst to, co podepisují.

Některé společnosti vyhrožují lidem i exekucí do 48 hodin. Podle mluvčího úřadu Michala Keborta se jí ale bát nemusí.

„Provedení exekuce jen několik desítek hodin od vzniku pohledávky je v praxi nemožné. To však neznamená, a to zdůrazňujeme, že by lidé měli celou věc nechat být. Naopak. Případnou neoprávněnost účtované sankce je potřeba řešit v první řadě,“ varuje.

Neexistující IČO?
Třeba Lucie Zochová řeší problémy se společností Standart Energy za svého 61letého tatínka. Tomu na základě vynuceného slova „ano“ po telefonu zaslala společnost smlouvy na aukci levnějšího dodavatele energií s plnou mocí na dobu neurčitou.

Po vymáhání poplatků za nedodržení podmínek se paní Lucie obrátila na policii a podala trestní oznámení na společnost.

Mysleli si, že dostali dárek od podomních prodejců. Ve skutečnosti uzavřeli smlouvu

„Při podání vysvětlení si pan inspektor všiml, že na veškerých dokumentech, které společnost Standart Energy poslala, jsou razítka, na kterých je uvedené IČO, které neexistuje a nikdy nebylo," popisuje Zochová.

To je podle České obchodní inspekce jedna z forem nekalých obchodních praktik a společnost za to může dostat až pětimilionovou pokutu. I proto se teď na společnost Standart energy se sídlem v Pelhřimově zaměří tamní kontroloři.

Podle písemného vyjádření společnosti, ze kterého citujeme, jde ale pouze o nedopatření. „O IČO nic takového nevím, a pokud se to někdy stalo, tak nějakým nedopatřením, nebyl to záměr."

Stěžuje si 10 lidí denně
Problémů s takzvanými energetickými šmejdy neustále přibývá. Jen s touto tematikou se obrátí na Českou obchodní inspekci 10 spotřebitelů denně.

„Je to skutečně enormní problém. Těch společností na trhu je celá řada. Některé jsou dominantní, ty slyší naši lidé na podatelně dnes a denně," upřesňuje mluvčí České obchodní inspekce Jiří Fröhlich.

Aby byli spotřebitelé nově více chráněni, chystá ministerstvo průmyslu a obchodu spolu s ministerstvem spravedlnosti takzvaný spotřebitelský kodex. Ten by měl mimo jiné zakázat třeba uzavírání smluv po telefonu.


https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/en ... 250935_mls