Pravé a nepravé já

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod šutr » pon 19. zář 2016 15:11:23

Něco jiného je ovšem to, když z někoho to štěstí vyzařuje,

to většinou lidem nevadí.
--------------------------------------------

Vadí a hrozně :D Tedy pokud jde o skutečné vyzařování ... V antagonistickém prostředí je to jako šťourání do vosího hnízda ... Vzpomeň jak (známo z historie) dav křičel ukřižovat , ukřižovat 8) ... Přitom Barabáš jim nevadil ! Proč ? Protože vyzařoval stejnou "temnotu" jako dav a tak jim byl sympatický :P Ježíšovo působení bylo jiné a proto ho ukřižovali s "radostí" ... Proto a hlavně proto , se musí skutečně duchovní lidé krýt a maskovat (ono vyzařování¨) aby je dav většiny neukřižoval :knock: ... Jak to , že takový bhakta jako ty to nezná ? 8)
šutr
 

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod happy » pon 19. zář 2016 21:18:31

šutr píše:Něco jiného je ovšem to, když z někoho to štěstí vyzařuje,

to většinou lidem nevadí.
--------------------------------------------

Vadí a hrozně :D Tedy pokud jde o skutečné vyzařování ... V antagonistickém prostředí je to jako šťourání do vosího hnízda ... Vzpomeň jak (známo z historie) dav křičel ukřižovat , ukřižovat 8) ... Přitom Barabáš jim nevadil ! Proč ? Protože vyzařoval stejnou "temnotu" jako dav a tak jim byl sympatický :P Ježíšovo působení bylo jiné a proto ho ukřižovali s "radostí" ... Proto a hlavně proto , se musí skutečně duchovní lidé krýt a maskovat (ono vyzařování¨) aby je dav většiny neukřižoval :knock: ... Jak to , že takový bhakta jako ty to nezná ? 8)

Konkrétně v tomto případu šlo stran Ježíše o plán (dlouho předem věděl jak to musí skončit) a stran představitelů moci o manipulaci davu, jako vždy. S odstupem času je to spontánní dění, protože jinak to být nemohlo. Příběh ale začal už dávno předtím a má tolik pramenů, že je těžké jej obsáhnout. Pokračuje dál. Obsah a průběh zůstává bez odstupu času nejistý, konec je jistý.
happy
 

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod šutr » úte 20. zář 2016 15:23:26

happy píše:
šutr píše:Něco jiného je ovšem to, když z někoho to štěstí vyzařuje,

to většinou lidem nevadí.
--------------------------------------------

Vadí a hrozně :D Tedy pokud jde o skutečné vyzařování ... V antagonistickém prostředí je to jako šťourání do vosího hnízda ... Vzpomeň jak (známo z historie) dav křičel ukřižovat , ukřižovat 8) ... Přitom Barabáš jim nevadil ! Proč ? Protože vyzařoval stejnou "temnotu" jako dav a tak jim byl sympatický :P Ježíšovo působení bylo jiné a proto ho ukřižovali s "radostí" ... Proto a hlavně proto , se musí skutečně duchovní lidé krýt a maskovat (ono vyzařování¨) aby je dav většiny neukřižoval :knock: ... Jak to , že takový bhakta jako ty to nezná ? 8)

Konkrétně v tomto případu šlo stran Ježíše o plán (dlouho předem věděl jak to musí skončit) a stran představitelů moci o manipulaci davu, jako vždy. S odstupem času je to spontánní dění, protože jinak to být nemohlo. Příběh ale začal už dávno předtím a má tolik pramenů, že je těžké jej obsáhnout. Pokračuje dál. Obsah a průběh zůstává bez odstupu času nejistý, konec je jistý.


Ano ! Bylo prorokováno , že se zrodí spasitel takže to asi bylo v plánu ! Přece jen - ale ! ... Zrodil se tenkrát Avatár (Boží syn) do temného světa a dopadlo to jak to dopadlo (podle plánu) ... Vyzařoval Boží světlo (Božské štěstí) do "temného" světa lidí a tak byl zabit (Satan si hlídá své teritorium) ... Není snad psáno , že tomuto světu vládne Zlý , Satan ? ... Může snad Satan dobře snášet Božské vazařování ? Zcela jistě nemůže !

Každý z nás si to může zkusit 8) Zkusme ( na nějakou zkušební dobu) si odepřít vše , čím nás "SVĚT" "oblažuje" ,askeze . Umiňme si , že po dobu alespoň jednoho měsíce se nebudeme vůbec zabývat věcmi tohoto světa a že vše , co budeme činit obětujeme Bohu , Božství atp ... Zkusme po dobu jen jednoho měsíce mít v mysli a v srdci jen Boha a nic jiného :D

Pokud budete přátelé v tomto vytrvalí , pak na vlastní kůži , troufám si tvrdit , poznáte onoho odpůrce , onoho Satana , který pokoušel Ježíše v poušti 8) ... Jeden jediný měsíc :D ( Vostálníku , zkus to , pleas ) ... Jistě každý z nás musí chodit do práce :D A právě proto , z toho důvodu , každý OPRAVDOVÝ "duchovní" odvážlivec sám na sobě zakusí to , jak snáší okolí jeho vyzařování , tedy většina lidí .
šutr
 

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod nop » úte 20. zář 2016 16:10:12

Jeden měsíc (okamžik) zkusit vyzařovat a pak zakusit zpětný bumerang?
... Jeden jediný měsíc :D ... Jistě každý z nás musí chodit do práce :D A právě proto , z toho důvodu , každý OPRAVDOVÝ "duchovní" odvážlivec sám na sobě zakusí to , jak snáší okolí jeho vyzařování , tedy většina lidí .

Doufal bych v neproblématický výsledek, jestli vyzařování bude jemné, nenásilné, smetanové, hedvábné, soucitné.
Ale když je prorok přímý, říká lidem přímo "plemeno ještěrčí" (Jan Křtitel) a "vy za otce máte ďábla místo Abraháma" (Ježíš).

Tak mi připadá, že tvá rada je jako pokoušení, které může dopadnout drsně. Vzpomenul jsem si na slova: "neuveď nás do pokušení."

Ježíšovi se líbilo, že duše dětí ještě vidí Boha. Dospělým říkal nepokrytě pravdu: "kdo z vás je bez viny, hoď první kamenem".
Uživatelský avatar
nop
 
Příspěvky: 1748
Registrován: ned 04. zář 2011 21:53:28
Bydliště: Praha

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod šutr » úte 20. zář 2016 17:09:22

nop píše:Jeden měsíc (okamžik) zkusit vyzařovat a pak zakusit zpětný bumerang?
... Jeden jediný měsíc :D ... Jistě každý z nás musí chodit do práce :D A právě proto , z toho důvodu , každý OPRAVDOVÝ "duchovní" odvážlivec sám na sobě zakusí to , jak snáší okolí jeho vyzařování , tedy většina lidí .

Doufal bych v neproblématický výsledek, jestli vyzařování bude jemné, nenásilné, smetanové, hedvábné, soucitné.
Ale když je prorok přímý, říká lidem přímo "plemeno ještěrčí" (Jan Křtitel) a "vy za otce máte ďábla místo Abraháma" (Ježíš).

Tak mi připadá, že tvá rada je jako pokoušení, které může dopadnout drsně. Vzpomenul jsem si na slova: "neuveď nás do pokušení."

Ježíšovi se líbilo, že duše dětí ještě vidí Boha. Dospělým říkal nepokrytě pravdu: "kdo z vás je bez viny, hoď první kamenem".



Víš nope , v každém z nás je tkzv. "nižší přirozenost" tedy SATAN :D ... A nepoznáme to (ho) do té doby , dokud ho nevyprovokujeme k projevu ( třebas askezí ) . Ouplně stačí být zcela a bezvýhradně Boží ... I to ( tak zdánlivě málo) tu černou Sviňi (SATANA) vyprovokuje k takové reakci , že vostálnikovo poučení Janě se v praxi ukáže jako zcela mylné či bludné :D
šutr
 

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod nop » stř 21. zář 2016 17:50:05

šutr píše:
nop píše:Jeden měsíc (okamžik) zkusit vyzařovat a pak zakusit zpětný bumerang?
....Doufal bych v neproblématický výsledek,....

Víš nope , v každém z nás je tkzv. "nižší přirozenost" tedy SATAN :D ... A nepoznáme to (ho) do té doby , dokud ho nevyprovokujeme k projevu ( třebas askezí ) . Ouplně stačí být zcela a bezvýhradně Boží ... I to ( tak zdánlivě málo) tu černou Sviňi (SATANA) vyprovokuje k takové reakci , že vostálnikovo poučení Janě se v praxi ukáže jako zcela mylné či bludné :D

Nejsem nadšený z myšlenky o satanovi (z dualismu Bůh a protivník).
"... v každém z nás je tkzv. "nižší přirozenost", tedy příroda, hmota, reflexy atd.
Nejprve je u nás sací reflex, úchopový reflex (kterým se mládě opice udrží na větvi nebo za srst matky) a potom se rozvíjejí další , jako lezení, ochutnávání (mládě vše strká do pusy, i nejedlé věci), potom zrak a sluch atd.
Jsou to nižší složky, ale nejsou proti životu ani Bohu.
Uživatelský avatar
nop
 
Příspěvky: 1748
Registrován: ned 04. zář 2011 21:53:28
Bydliště: Praha

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod šutr » pát 23. zář 2016 13:29:13

nop píše:
šutr píše:
nop píše:Jeden měsíc (okamžik) zkusit vyzařovat a pak zakusit zpětný bumerang?
....Doufal bych v neproblématický výsledek,....

Víš nope , v každém z nás je tkzv. "nižší přirozenost" tedy SATAN :D ... A nepoznáme to (ho) do té doby , dokud ho nevyprovokujeme k projevu ( třebas askezí ) . Ouplně stačí být zcela a bezvýhradně Boží ... I to ( tak zdánlivě málo) tu černou Sviňi (SATANA) vyprovokuje k takové reakci , že vostálnikovo poučení Janě se v praxi ukáže jako zcela mylné či bludné :D

Nejsem nadšený z myšlenky o satanovi (z dualismu Bůh a protivník).
"... v každém z nás je tkzv. "nižší přirozenost", tedy příroda, hmota, reflexy atd.
Nejprve je u nás sací reflex, úchopový reflex (kterým se mládě opice udrží na větvi nebo za srst matky) a potom se rozvíjejí další , jako lezení, ochutnávání (mládě vše strká do pusy, i nejedlé věci), potom zrak a sluch atd.
Jsou to nižší složky, ale nejsou proti životu ani Bohu.


Máš pravdu mimo toho , že nejsou proti Bohu (ty nižší složky) !!! Ty nižší složky vedou jaksi samočinně DUCHA člověka níž a níž ... Kdyby se člověk (DUCH Boží) nebránil mravností , askezí , křesťanskou mystikou, jógou , etikou , touhou po vědění , silným odporem vůči primitivní živočišnosti , náboženstvím (uctíváním Boha , Božství atd. ) - pak by se musel reinkarnovat jedině v nějaké zvíře či něco podobného ... Nižší složky jsou takové jak je popisuješ a jsou pudové (mimo jiné zapomněl jsi na sex , mateřství , rozmožování ) ! Vyšší složky jsou etika , vědění , mravnost , uctívání Boha , logika , intelekt , rozum atd.



Božská existence , přirozenost , je zcela jistě jiná než lidská . Jistě netrpí vášněmi , pudy . Nemůže !
šutr
 

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod nop » pát 23. zář 2016 16:20:18

šutr píše:
nop píše:
šutr píše:"nop" píše:Jeden měsíc (okamžik) zkusit vyzařovat a pak zakusit zpětný bumerang?....Doufal bych v neproblématický výsledek,...
Víš nope , v každém z nás je tkzv. "nižší přirozenost" tedy SATAN :D ... :D

Nejsem nadšený z myšlenky o satanovi (z dualismu Bůh a protivník).
"... v každém z nás je tkzv. "nižší přirozenost", tedy příroda, hmota, reflexy atd.
Nejprve je u nás sací reflex, úchopový reflex (kterým se mládě opice udrží na větvi nebo za srst matky) a potom se rozvíjejí další , jako lezení, ochutnávání (mládě vše strká do pusy, i nejedlé věci), potom zrak a sluch atd.
Jsou to nižší složky, ale nejsou proti životu ani Bohu.


Máš pravdu mimo toho , že nejsou proti Bohu (ty nižší složky) !!! Ty nižší složky vedou jaksi samočinně DUCHA člověka níž a níž ... Kdyby se člověk (DUCH Boží) nebránil mravností , askezí , křesťanskou mystikou, jógou , etikou , touhou po vědění , silným odporem vůči primitivní živočišnosti , náboženstvím (uctíváním Boha , Božství atd. ) - pak by se musel reinkarnovat jedině v nějaké zvíře či něco podobného ... Nižší složky jsou takové jak je popisuješ a jsou pudové (mimo jiné zapomněl jsi na sex , mateřství , rozmožování ) ! Vyšší složky jsou etika , vědění , mravnost , uctívání Boha , logika , intelekt , rozum atd.

Božská existence , přirozenost , je zcela jistě jiná než lidská . Jistě netrpí vášněmi , pudy . Nemůže !

Zjednoduším to:
1/ máme schopnosti, složky a procesy, které jsou přirozené a vedou k životu jako tlupa opic. Proti tomu ale nelze nic namítat. Lidstvo společně pracuje, jí a raduje se.
2/ také je tu výrok: "duch žádá proti tělu a tělo proti duchu" a rada Ježíše jeho učedníkům: "podle ducha (Ducha) žijte a tělesné žádosti nevykonáte".
To už je rada o poschodí výše.
3/ hybridní pohled: příroda chce lidskou tlupu udržet a proto vložilo lidem sklon k rozmnožování a tím k sexu.
má to svá specifika: soudržnost žen a mužů vede ke zvýšení produktivity práce, produkuje se spousta nadhodnot, třeba šaty, nástroje, výtvarné umění. Když jde dívka upravená na rande, je v tom pobídka umění.

Specifickým případem je manželství: sklon k početí je upravený sociálně jako regulovaný sklon a je doplněný spolusoučinností obou a láskou. Není tam místo pro "černou svini".

Jako perličku uvádím slova JP II.:
"Vztah muže a ženy je sice založený na biologickém základě, ale v manželství tento základ obdivuhodným způsobem překračuje."
Uživatelský avatar
nop
 
Příspěvky: 1748
Registrován: ned 04. zář 2011 21:53:28
Bydliště: Praha

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod Jana » pát 23. zář 2016 17:00:59

nop píše: a rada Ježíše jeho učedníkům: "podle ducha (Ducha) žijte a tělesné žádosti nevykonáte".


Ono to tak trochu svádí vidět tělesné záležitosti jen v sexu, protože bez sexu se dá docela přežít, ale bez jídla, vody, vzduchu, přiměřené teploty, světla a dalších tělesných potřeb to je těžší, ne-li nemožné.

Takže mniši si to zjednodušili, celibát se jim podařilo mnohdy dotáhnout do samé dokonalosti, ale kromě občasného postění se, zbylé žádosti těla stejně uspokojovali.

Jenže tohle, co říká Ježíš, je přeci jen trochu něco jiného.

Nebýt tělesní, nebýt těmi, kdo mají osobní vůli, nebýt konateli neznamená, že se musí přestat dýchat, jíst, pít, milovat se, ale znamená to neztotožňovat se s tělem, s myslí, osobou. Pak je tady projev, ale my ho nekonáme. Z našeho života mizí ego, představa osobního já, pocit "já konám", "já chci", "já nechci", "já si myslím"...
Jana
moderátor
 
Příspěvky: 6887
Registrován: pon 25. črc 2011 19:38:09

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod šutr » pát 23. zář 2016 17:26:03

1/ máme schopnosti, složky a procesy, které jsou přirozené a vedou k životu jako tlupa opic. Proti tomu ale nelze nic namítat. Lidstvo společně pracuje, jí a raduje se.

Ha ! Pokud to nevíš ; jsme padlí Bohové a je naší povinností se vrátit do původního (Božského) stavu ... Padlé lidstvo společně blázní a společně směřuje do "pekel" . Stejně jako blázni jí a radují se a tančí nad PROPASTÍ :-(

3/ hybridní pohled: příroda chce lidskou tlupu udržet a proto vložilo lidem sklon k rozmnožování a tím k sexu.
má to svá specifika: soudržnost žen a mužů vede ke zvýšení produktivity práce, produkuje se spousta nadhodnot, třeba šaty, nástroje, výtvarné umění. Když jde dívka upravená na rande, je v tom pobídka umění.

Ha ! Sex je , obecně silou , která udržuje bytosti v té či oné sféře !!! Zvířata , démony , lidi , asury , dévy atd. atd. ... Ježkovy voči ! To si vážně myslíš , že lidé jsou primárně určení k zvýšení produktivity práce , k produkování nadhodnot (šatů , nástrojů a dalších blbostí ?) ???

Manželství ? Ha ! ... To snad není možné ! Svazek manželský byl a je původně určen k tomu , aby se manželé společnými silami (transformací "SEXU") dostali ZPĚT do nebeských oblastí !!! ... "Černá swině" - to je právě ta překážka , která jim v tom brání , zabrání !

J.P. - jeho výroky pramení z nevědomosti :-)

===================================

Nižší přirozenost ; silueta nebo personifikace vytvářená světskými sklony ; na vnější svět reaguje jen smyslovými reflexy, což se pak manifestuje jako elementární životní projevy. V mystické praxi má n.p. mocný záporný vliv, jenž do mystického úsilí zasahuje velice rušivě, neboť mystika stále vrací k živočišným projevům lidství. Proto je základní mystické úsilí poznamenáno hlavně bojem s touto přirozeností. Aby n.p. mohla být vůbec překonána, musí se člověk oddat askezi a tvrdě prosazované změně duševní orientace. V kvalitativně velmi dobrém mystickém úsilí se n.p. často personifikuje buď jako ďábel, nebo jako Máró (pokušitel) a jindy v různých formách strážce prahu. Vzhledem k těm to projevům n.p. nabývá mystická praxe podoby nejvýš reálné, a to tím spíš, že tyto personifikace nejsou jen plastické formy a podoby, ale jednající bytosti.

Svým jednáním zasahují do života mystika velmi reálně, ovšem vždy záporně, především aby vytvořily nebo vyvolaly nepřekonatelné překážky na cestě k zamýšlenému mystickému cíli nebo k vysokým mystickým realizacím. Podaří li se mystikovi n.p. dobře potřít , zpravidla to trvá mnoho let, začne mystik poznávat a prožívat blaženost. A to je věcným dokladem, že n.p. je něco víc než soubor psychických sil, s nimiž lze snadno manipulovat. O tom se mystik přesvědčí, když začne n.p. s úspěchem překonávat. Úspěch není totiž nikdy jednoznačný. V okamžicích vítězství nad n.p. se blaženosti objevují a dokonce rozvíjejí, ale v následujícím okamžiku, kdy n . p . nabude převahy, blaženosti zase mizí a člověk, nešťastný tvor, musí zase sbírat všechny síly, aby n.p. překonal. Když posléze zvítězí natolik, že se n.p. nevzmůže k překonání odporu a odolnosti mystika, pak již nikdy blaženosti nemizí. Podle stavu vnitřní vzdálenosti od dosahu n.p. jsou tyto blaženosti bud' méně výrazné, nebo velmi silné ; z toho mystik poznává, že našel správnou mystickou cestu. Jeho prožívání není vysněné, nýbrž prosté a reálné jako běžné prožívání kteréhokoli člověka.
Mluvím zde sice jen o mysticích, ale je nutno poznamenat, že se tento zákon mystického vývoje týká stejně jogínů, jako buddhistů, magiků a vůbec všech praktických okultistů.

===============================

nižší já ; osobní já, které se zažehuje pouze ve vztahu k smyslovým jevům, a proto je pomíjivé. Toto já ničí pocity skutečného štěstí, neboť je průvodcem žádostivosti po smyslovém ukájení a ta nepřipouští pocit uspokojení. Jeho existencí nebo působností mizí vnitřní klid ; n.j . si uvědomuje svou pomíjejícnost a ta vyvolává strach před zánikem.


===============================


Zase jej vezme ďábel s sebou na horu velmi vysokou, ukazuje mu veškerá království světa a jejich slávu a řekl mu: " Toto vše ti dám, padneš-li a pokloníš-li se mi. " Tu mu Ježíš odpoví: " Odejdi, satane; nebot' je psáno: " Svému Pánu Bohu se klaněj a jej samotného uctívej!" Tu od něho ďábel odešel, a hle, andělé přišli a sloužili mu.
4, 8-11

Když Záporný princip (ďábel nebo ztělesněná pudová podstata) po velikém odříkání na nás žádá, abychom přilnuli víc, než je to přiměřené pohnutkám naší odvyklé bytosti, vzbudí místo přilnutí aktivní odpor. A tento odpor definitivně překoná moc Záporného principu. Toto vítězství jest v evangeliu vyjádřeno slovy: "Odejdi, satane . .. -atd. Po překonání pokušení, uplatňovaného v nás Záporným principem, zazáří nám opět světlo Ducha a personifikované vyšší nebo světelné
prvky v podobě andělů pak uklidní duši, bojem nejvýš vypjatou. Rozdíl v působení světelných a temných mocí na bytosti je v tom, že zosobněné temné moci vedou člověka k tomu, aby uplatňoval a podporoval své nižší osobní jáství. Světlé zosobněné moci, které provolávají slávu Božímu duchu, ho podporují a radí mu, aby setrval
na cestě ke spojení s Božím duchem - pokud ovšem tuto cestu znají nebo o ní vědí.

Když však ten, kdo cvičí, usiluje o ovládnutí dobrých i zlých popudů, které v sobě nachází, spojí se světlé moci s temnými a pak se ho pokušeními snaží strhnout z této tzv. královské cesty do podřízenosti přírodním zákonům hmoty nebo nižší duševní oblasti, totiž podvědomí. Děje se tak proto, že temné stejně jako světlé
mocnosti nesnášejí tu moc, která se vyvíjí z ovládání toho, co v nás vystupuje jako hnutí citová nebo duševní. Spojování bytosti na úrovni přirozených vnitřních hodnot s Božským duchem nebo Duchem celku světlé moci snášejí proto, že v lidském světě nevyvolává nechuť k tělesným jevům ani nepřináší poznání pomíjejícnosti tvarového jsoucna. Poznání pomíjejícnosti tvarů se děsí jak dobrý, tak i zlý člověk a dokonce i andělé.
šutr
 

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod nop » pát 23. zář 2016 18:51:34

Šutře,
máš vypjaté názory, ale někdo je umírněnější, mezi nimi i já na př.
Boj se silami přináší trápení. Naopak klid duše je příjemný.

Nebudu bojovat, nebudu mít protivníky, ale budu mít mír v duši.
Neuvidím rudou svini, ale bělostného anděla míru.
Uživatelský avatar
nop
 
Příspěvky: 1748
Registrován: ned 04. zář 2011 21:53:28
Bydliště: Praha

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod šutr » pát 23. zář 2016 19:07:56

Vypjaté názory ani ne . Ale zkoušel jsi někdy půst ? Nejíst třeba týden a pít jen čistou vodu ? ... Pokud se k tomu člověk odhodlá, pak na vlastní kůži pocítí jak s jeho vůlí nejíst bojuje tkzv. nižší přirozenost ! Ježíš údajně nejedl 40 dní a navíc byl v poušti , tedy k půstu těla přidal i půst duše (poušť) ... U něho ten tlak na nižší přirozenost byl tak enormní , že se tkzv. nižší přirozenost , Ďábel , musela personifikovat a tak se zjevila jeho očím .

Jistě je i mírná cesta . Cesta životních zkušeností a je jistě delší než cesta "prudká" . Na této cestě se člověk drží mravnosti a jen sbírá zkušenosti , které se zapisují do duše .

Nižší přirozenost je fakt a není to žádný výmysl ... Už jsem tady kdesi psal o tom vyzařování , které prý lidem nevadí ... Ten princip je v podstatě stejný ! Když někdo vytvoří enormní tlak na nižší přirozenost prudkým uctíváním Boha , pak vzbouří nejen svou vlastní nižší přirozenost ale i nižší přirozenost každého s kým se potká . Lidé pak absolutně nesnáší takového "vyzařujícího" člověka .
šutr
 

Re: Pravé a nepravé já

Nový příspěvekod šutr » ned 25. zář 2016 8:52:35

"Boj se silami přináší trápení. Naopak klid duše je příjemný."

Ano ano , i zvířátka mají rádi klídek , pohodlí a plné bříško ... Člověk by se ale přece jen měl přemáhat , jinak postupem času degeneruje do stavu tupého zvířátka :D
šutr
 

PředchozíDalší

Zpět na Otázky a odpovědi

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků