m a x píše:Zdroj je v tom, co je skutečné, nikoliv v iluzi.
Připustíme-li ovšem, že iluze je jakási povrchosféra "kol" skutečnosti,
tak nezbývá konstatovat, že i "v" iluzi jest ten zdroj... :-)
co jiného by to mohlo než sám zdroj také být že jo ...
m a x píše:Zdroj je v tom, co je skutečné, nikoliv v iluzi.
Připustíme-li ovšem, že iluze je jakási povrchosféra "kol" skutečnosti,
tak nezbývá konstatovat, že i "v" iluzi jest ten zdroj... :-)
Jana píše:m a x píše:Zdroj je v tom, co je skutečné, nikoliv v iluzi.
Připustíme-li ovšem, že iluze je jakási povrchosféra "kol" skutečnosti,
tak nezbývá konstatovat, že i "v" iluzi jest ten zdroj... :-)
Pak to ovšem nechce lítat jako nudle v bandě kolem a dokola, ale zacílit přesně do středu té iluze.
»Pohleďte, Boží království je ve vašem středu.« [Lukáš 17:20, 21]
Jana píše:
Důležité, je jestli poznání přichází z hlavy, ega, iluze oddělenosti, z projekce časoprostoru a nebo z pravého Já, Srdce, celistvosti.
Těch 35 cm je pro to poznání dost důležitých.
Jana píše:Návštěvník píše: jako nudle v bandě lítá ten, kdo žije pod diktátem neuvědomovaných programů a nezpracovaných emocí
Osvobodit od toho nudlolítání může ticho v srdci.
Jana píše:ta osoba, která se narodila a zemře, není zdrojem blaha
Jana píše:m a x píše:Zdroj je v tom, co je skutečné, nikoliv v iluzi.
Připustíme-li ovšem, že iluze je jakási povrchosféra "kol" skutečnosti,
tak nezbývá konstatovat, že i "v" iluzi jest ten zdroj... :-)
Pak to ovšem nechce lítat jako nudle v bandě kolem a dokola, ale zacílit přesně do středu té iluze.
»Pohleďte, Boží království je ve vašem středu.« [Lukáš 17:20, 21]
Jana píše:Kde je nějaká osoba, když tělo a mysl spí hlubokým spánkem beze snů? Právě tady je vše dokonale jasné, tady je to poznání věčné blaženosti nezávislé na psychosomatice zřejmé.
Jana píše:To, co není blažené, je z mého pohledu iluze.
Jana píše:m a x píše:Nojo no, tak nějak to říkal už starej Ráma,.. a furt jakoby nic. :-)
Vždyť taky furt NIC.
Jana píše:Linda píše:Protože tím, co vytvářelo iluzorní osobnost, bylo ulpívání. Na čemkoliv.Saša Hendruk:"Věc, která tě osvobozuje, tě může spoutat jenom tím, že ji uchopíš, že si ji držíš.... Proto říkám: zážitky, to je neštěstí! ...Blaženost je kámen obrovskej... ."
... Proto chápu Vostálpetrovo boje vůči psychoanalýzám a ulpívání na představách o vlastnostech osoby. .....
Návštěvník píše:
Jana píše:Nope, díky. Ta citace byla vytržená z kontextu, tak jsem ji doplnila tak, aby dávala smysl.
Pokud vznikne iluze, že zdroj blaženosti je v osobě, tedy v tom pomíjivém, vznikne iluze, že blaženost je osobní záležitost, stává se balvanem, protože vzniká iluze, že je něčím pomíjivým, o co ta osoba může přijít a navíc skrz připoutanost k iluzi oddělenosti se poznávání vědomé blažené existence stává nedostupné. Takže blaženost se stává zdrojem chtění a utrpení.
Pokud se objeví poznání, že zdroj blaženosti je v Bohu, tedy v tom věčném a zmizí vztahování blaženosti k osobní jednotce, tak tenhle problém nevzniká.
Jana píše:Nope, díky. Ta citace byla vytržená z kontextu, tak jsem ji doplnila tak, aby dávala smysl.
Pokud vznikne iluze, že zdroj blaženosti je v osobě, tedy v tom pomíjivém, vznikne iluze, že blaženost je osobní záležitost, stává se balvanem, protože vzniká iluze, že je něčím pomíjivým, o co ta osoba může přijít a navíc skrz připoutanost k iluzi oddělenosti se poznávání vědomé blažené existence stává nedostupné. Takže blaženost se stává zdrojem chtění a utrpení.
Pokud se objeví poznání, že zdroj blaženosti je v Bohu, tedy v tom věčném a zmizí vztahování blaženosti k osobní jednotce, tak tenhle problém nevzniká.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník