Diskuse k Lamí józe

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod malpan » pon 21. črc 2014 13:09:52

Skutečnosti je vždy to, co za ni momentálně považujeme. S odstupem to můžeme vidět jinak, ale to už bude skutečnosti jiného okamziku
malpan
 
Příspěvky: 615
Registrován: pon 19. zář 2011 17:10:06

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Linda » pon 21. črc 2014 13:13:04

Skutečnost je vším, co je. VĚDOMÍ to všechno v Sobě modeluje ze Sebe Sama - do různě "hustých" tvarů, na různých úrovních, které díky tomu vznikají, od zcela subtilních až po hmotné

s naprostou originalitou každého Svého pohybu - nikdy se v ničem neopakuje

Není to žádné nahodilé dění, je v tom zřetelně rozpoznatelná tvořivá Inteligence...

postupně dochází k napohled nepatrným změnám, které během vývoje ústí ve stále jasnější uvědomování osobním vědomím živých organismů ... počínaje prvokem...
Uživatelský avatar
Linda
 
Příspěvky: 855
Registrován: pát 23. zář 2011 11:43:47

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Linda » pon 21. črc 2014 13:17:07

Jana píše:a když sen mysli zmizí ?

Co Vědomí ?

Je tu Vědomí bez pohybu - přestává si Sebe uvědomovat, protože ustalo ve Svém promítání prostřednictvím Svých fyzických a mentálních nástrojů, které ze Sebe taky promítá. Pro Sebe Sama.

Je JEN Vědomí.

........................

Brunton místo pojmu "Vědomí" užívá pojem Mysl:

Vědomí bez pohybu = Mysl v Sobě Samé.
Vědomí v pohybu = Světová Mysl, všetvořící inteligentní Energie, která v Sobě promítá svět.

Světová mysl

1. Coje Bůh? 399

Různé chápání Boha 399
Je bůh dobrý, vědomý? 403
Bůh mimo konečné chápání 405
Uctíváme Boha v činnosti 408

2. Přirozenost Světové Mysli 412
Atributy, charakteristiky, síly 412
Jako zdroj všeho 417

3. Světová Mysl a její "tvoření vesmíru" 423
Jak? 423
Proč? 427
Rozlišení světové Mysli a Mysli 429

Část 4: To jediné

1. Absolutní Mysl 435
Pouze mysl Je 435
Úrovně, fáze, funkce Mysli 440
Poznávání proč 442
Skutečno jako existující ze sebe sama, transcendentní, jedinečné 494
Skutečno jako neměnitelné 447
Skutečno jako Prázdnota 450
Skutečno jako Vědomí

http://www.paulbrunton.cz/index.php?id=dilo&detail=45



Uživatelský avatar
Linda
 
Příspěvky: 855
Registrován: pát 23. zář 2011 11:43:47

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Alaja » pon 21. črc 2014 13:29:14

Jana píše:A když sen mysli zmizí ?
Co Vědomí ?


Celé Univerzum je jedno jediné Vědomí...(ale možná, se vedle toho našeho vyskytuje nějaké další Univerzum, s jinými zákony...kdo ví..)
Univerzum, Vědomí, je uvnitř sebe rozděleno do mnoha dimenzí, rovin vnímání, a to holograficky, v každém malinkém bodě Univerza lze najít všechny jeho dimenze, roviny vnímání...
V každé dimenzi je spousta příslušných jevů a energií, které se neustále přeměňují v jiné tvary, podoby...
Vnímání různých dimenzí současně je pro běžného člověka většinou v mysli blokováno... je většinou upřednostněno vnímání jen jedné dimenze, na kterou je vědomí nejvíce soustředěno...
...
Alaja
 
Příspěvky: 321
Registrován: sob 19. říj 2013 23:50:36

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Alaja » pon 21. črc 2014 13:35:25

Linda píše:Je tu Vědomí bez pohybu - přestává si Sebe uvědomovat, protože ustalo ve Svém promítání prostřednictvím Svých fyzických a mentálních nástrojů, které ze Sebe taky promítá. Pro Sebe Sama.

Jo, také se ptám, kdo vymyslel to, že Vědomí je bez pohybu...já viděla jak si každý jeho kousíček neustále kmitá a kmitá a kmitá... :D
Alaja
 
Příspěvky: 321
Registrován: sob 19. říj 2013 23:50:36

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Linda » pon 21. črc 2014 13:37:12

Jana píše:
Linda píše:...Je tu Vědomí bez pohybu - přestává si Sebe uvědomovat...


Tohle máš odkud ? Prosím, můžeš najít citaci nějakého Mistra ?


Přečti si Balsekarovo Vědomí mluví - tam to podrobně vysvětluje.

Vědomí bez pohybu nelze vnímat, protože zmizelo vnímání, vnímající i vnímané. Balsekar tam vysvětluje, že pro praktické účely můžeme na Vědomí bez pohybu zapomenout.
Uživatelský avatar
Linda
 
Příspěvky: 855
Registrován: pát 23. zář 2011 11:43:47

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Linda » pon 21. črc 2014 13:38:53

Alaja píše:...já viděla jak si každý jeho kousíček neustále kmitá a kmitá a kmitá...

Dokud existuje někdo, kdo vidí něco , tak Vědomí v pohybu vytváří vnímajícího i vnímané.
Uživatelský avatar
Linda
 
Příspěvky: 855
Registrován: pát 23. zář 2011 11:43:47

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Alaja. » pon 21. črc 2014 13:43:51

Linda píše:
Alaja píše:...já viděla jak si každý jeho kousíček neustále kmitá a kmitá a kmitá...

Dokud existuje někdo, kdo vidí něco , tak Vědomí v pohybu vytváří ze Sebe Sama vnímajícího i vnímané.


Rozumíme si?

Mám na mysli to, že každý kousíček, každý malinkatý bod Světla Vědomí...si neustále na místě kmitá a kmitá....vibruje...
Nevím co máš na mysli ty.
Alaja.
 

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Návštěvník » pon 21. črc 2014 13:44:24

Jana píše:
Návštěvník píše:dohadovat se furt o tom co je a co není skutečnost nemá v podstatě smysl


Řekněme, že nás zajímá jen nejvyšší Skutečnost, že nás nezajímají osobní pravdy, ale ta jediná Pravda.

..


pokud nás zajímá pouze NEJVYŠŠÍ SKUTEČNOST, tak nás ještě skutečnost nezačala zajímat :what: děláme si představu o NEJVYŠŠÍ SKUTEČNOSTI verzus nějaké OSOBNÍ SKUTEČNOSTI ...

skutečnost je nedělitelná a POJMY nejvyšší, vyšší, nižší jsou pouze opisy různých jevů té samé JEDINÉ SKUTEČNOSTI :what: aby se odlišily různé kvalitativní úrovně projevu

je to jako se jen zajímat o papír a nezajímat se o písmena na něm napsaná, přestože tam jsou
je to pravý opak toho, když se zajímáme jen o slova a papír nevnímáme

moudrost je uvědomovat si oboje - papír i slova, protože tvoří dohromady jeden celek a popíráním slov je popíráním části tohoto celku, stejně jako popíráním papíru

Jana píše:
Opusťme projevy představ v mysli a zůstaňme jenom u toho neprojeveného.

Uvědom si v nejhlubším nitru bezpodmínečnou lásku, ve které nejsou vůbec žádné představy, pust se i všeho pociťovaní a jenom si uvědomuj, že ten samotný stav lásky je láskou.

Není tady vůbec žádný projev ničeho, ale ta láska i bez projevu existuje.

Stejné je to s vědomou existencí, je v ní aspekt věčnosti a přeci tady nemusí být vůbec žádný projev. Je stejná v bdění, snění i ve spánku. Je tím, co tady je v hlubokém spánku beze snů, kdy tady není vůbec žádný projev.

Nezrozená, nesmrtelná, existující...


tady přesně na tomhle je vidět, že je to nesmysl dohodavat se o tom co je skutečné :what:
Návštěvník
 

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Linda » pon 21. črc 2014 13:47:39

pokud nás zajímá pouze NEJVYŠŠÍ SKUTEČNOST, tak nás ještě skutečnost nezačala zajímat :what: děláme si představu o NEJVYŠŠÍ SKUTEČNOSTI verzus nějaké OSOBNÍ SKUTEČNOSTI ...

skutečnost je nedělitelná a POJMY nejvyšší, vyšší, nižší

jsou hodnocením jejích různých jevů osobním já, které je vidí jako různě blízké nebo naopak vzdálené skutečnosti.

Právě to mu brání rozpoznat VŠECHNY jevy jako Její projevy.
Uživatelský avatar
Linda
 
Příspěvky: 855
Registrován: pát 23. zář 2011 11:43:47

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Linda » pon 21. črc 2014 14:10:02

RB: NIRVÁNA A SAMSÁRA JSOU JEDNO

Tazatel: Existuje ten Zdroj, o němž mluvíte, v každém jedinci samostatně, nebo je to spíš něco, co všechny prostupuje?

RB: Je to něco, co „každého prostupuje“. Je v nitru každého, v nitru všech objektů.

Tazatel: Je to jako úlomek, který byl dán mně, a někomu druhému zas jiný kousek …?

RB:Ne ne. Všechno to tvoří jednotu. Je to ten celek, o kterém po staletí mluví mystikové a vědci o něm mluví od chvíle, kdy vznikla kvantová mechanika. Všechno, co existuje, je touto celistvostí a jednotou, kterou nelze rozdělit na části.

Neosobní Vědomí je Šiva neboli Átman čili Já, jak říkával Ramana Mahariši. A džíva neboli já, tedy „sobecké já“, je vědomí, které se s něčím ztotožňuje. Ramana Mahariši vysvětloval, že Vědomí je jako oceán. Univerzální Vědomí neboli Já je oceán a džíva neboli ztotožněné vědomí je vlnou. Dokud vlna zůstává vlnou, zdá se, že jako taková existuje samostatně. Je ale vlna něčím jiným než vodou? A když vlna zaniká, kam jde? Stává se oceánem.
Jakmile je tu poznání, pak je jedno, jaká slova se k jeho vyjádření použijí nebo který Mistr jich použil. Každý Mistr to vyjadřuje jinak z jediného důvodu: jeho posluchači byli jiní, okolnosti byly jiné, lidé i doba byli odlišní.

Tazatel: Je to přirozený stav Vědomí v klidu?

RB: Je to přirozený stav, mimo projevení. V projevení je přirozeným stavem nebýt svědkem.

Tazatel: Ale ten stav, kdy tu není svědek – není to Vědomí v klidu?

RB: Ne, kdepak! Všechno v projevení je mentální představou, imaginací, a pro praktické účely můžeme na Vědomí v klidu zapomenout, protože můžeme mluvit jen o oblasti projevení.

..............

V KLIDU A V PROJEVU
Tazatel: Nisargadatta v Prior To Consciousness (Dříve než Vědomí) říká: „Je tu jen Vědomí.“ Většinou to tak říká, někdy se ale o Vědomí vyjadřuje v negativním smyslu, že je nutné dostat se až k tomu, co mu předchází. Mluví o něm dvěma různými způsoby, jednak jako o Absolutnu, a pak jako o něčem, co člověku brání v postupu dál. Říká nám, že se musíme dostat za ně. Nerozumím tomu.

RB: Když mluví o Vědomí jako o překážce, jedná se o vědomí, které se s něčím ztotožňuje. Dříve než Vědomí tu je Vědomí v klidu, které je naší pravou přirozeností. Mluví tedy o neprojeveném a projeveném. Pocit přítomnosti znamená v projevení bdělý stav, což je tehdy, když je vaše mysl aktivní. Takže pocit přítomnosti, který on považuje za překážku, je pocit přítomnosti v bdělém stavu, což znamená, že v mysli vznikají mentální představy. Ve stavu hlubokého spánku mysl žádné představy nevytváří a vytvářet nemůže, protože tam není pocit přítomnosti. V Prior to Consciousness říká, že tam není ani jedno – ani pocit přítomnosti, ani absence tohoto pocitu, takže tam o Vědomí vůbec nelze mluvit, protože v tomto stavu klidu si Vědomí neuvědomuje ani samo sebe.

Tazatel: Proč si neuvědomuje samo sebe?

RB: Protože tu není nic „jiného“, co by si mohlo uvědomit.

Tazatel: Takže dříve než Vědomí je tu Vědomí bez pohybu? Ale není to ani jeho absence. Není to prostě čisté Vědomí, že ne?

Je to čisté Vědomí. Nejde o žádné popření Vědomí.

Vědomí je to jediné, co existuje. V onom prapůvodním stavu, ať už ho nazýváme Skutečností, Absolutnem nebo Prázdnotou, neexistuje žádný důvod k uvědomování si čehokoliv. A tak Vědomí v klidu si samo sebe neuvědomuje. Jen když zčistajasna vyvstane pocit „Já jsem“, začne si samo sebe uvědomovat. „Já jsem“ je neosobní pocit uvědomění. Právě tehdy se Vědomí v klidu stává Vědomím v pohybu – když se potenciální energie stává energií kinetickou. Nejsou dvě. Z potenciální energie nevyvstává nic odděleného.

Pohybující se Vědomí není odděleno od Vědomí v klidu. Vědomí v klidu se stalo Vědomím v pohybu a tento okamžik, který věda nazývá velkým třeskem, mystikové označují jako náhlé vyvstání uvědomění.

Vědomí v klidu si vůbec neuvědomuje, že je v klidu.

Vědomí v klidu a Vědomí v pohybu nejsou dva různé stavy. Existuje jen Vědomí v jednom či druhém stavu.

Vědomí mluví

PS: a ještě:

RB: použijete-li slovo „energie“, pak bych řekl, že Vědomí v klidu je potenciální energií a jakmile se energie zaktivizuje, stává se Vědomím v pohybu. Tak dlouho, dokud je vnímáte jako po sobě jdoucí, lze pozorovat rozdíl. V podstatě tu ale žádný rozdíl není. Je to stále energie, ať je ve své potenciální podobě, nebo ve své zaktivizované podobě. Ať v klidu, nebo v pohybu, je to jedno a totéž Vědomí. Jakmile se to pozná, už skutečně nepotřebujete slova. Nepotřebujete žádné mentální představy.

Uživatelský avatar
Linda
 
Příspěvky: 855
Registrován: pát 23. zář 2011 11:43:47

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Návštěvník » pon 21. črc 2014 14:13:48

Jana píše:Najdi, prosím, přímo citaci, ve které by bylo zřejmé, že :
Vědomí bez pohybu - přestává si Sebe uvědomovat


Jani těch citací, kdy probuzení o tomto hovoří už tu bylo více nejen od Balskekara, ale i od Maharadže Nisarg. :what:
Návštěvník
 

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Návštěvník » pon 21. črc 2014 14:24:09

"Když tu je nepřítomné poznání ´já jsem´, pak tu je stabilita. Klid je pouze v hlubokém spánku a samádhí. Co se děje v hlubokém spánku? Nejste si vědomi své existence. Uvolněni se cítíte jen v nepřítomnosti svého pocitu bytí. Dokud se nevrátí váš pocit bytí, jste uvolněni. Na základě toho musíte pochopit, co ve skutečnosti jste. Jaká je vaše pravá přirozenost?

Svět je zrozen ve světle vašeho vědomí. Váš svět značí různé věci, které se vám objevují. Vše, co bylo neviditelné, se stane viditelné ve světle vašeho vědomí. Vaše vědomí se spontánně stane nevědomé. Jaká je vaše zkušenost poté, kdy se stane vaše vědomí nevědomé? Je taková, že nevíte, že vy jste.

Zapamatujte si: nevíte, že jste. Když nevíte, že jste, pak se tento stav nazývá samádhí nebo hluboký spánek. Jaká je vaše zkušenost v samádhí nebo hlubokém spánku? Je taková, že nevíte, že jste. Je to velmi jednoduché.
Naše bytí bez ´pocitu bytí´ je dokonalé. V něm není přítomna jakákoliv potřeba. Dokud nedojde k poznání toho, že jsme, není tu žádná potřeba. Když nastane poznání toho, že "my jste", začneme mít v tomto světě potřeby všeho možného. Vyvstává jedna potřeba za druhou. Co potřebujeme, když nevíme, že jsme? Máme povědomí o bolesti či radosti tehdy, když nevíme, že jsme? Když nevíme, že jsme, nazýváme to Brahman."

"Parabrahman nezná Sebe samo. Když dojdeme k závěru, že nejste, že já nejsem, co zbývá, je označováno jako Parabrahman, ale co to je Parabrahman? Nemůžete to popsat, a tak jste tiše. Já jsem také tiše. Parabrahman nelze srovnat s ničím."

Maharadž Nisargadatta
Návštěvník
 

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Návštěvník » pon 21. črc 2014 14:24:48

"Odhoďte všechny koncepty, a buďte sami sebou." Když jste, tak prostě jen buďte. To je první krok - přebývat ve vědomí, ve kterém jste, beze slov - to je čiré poznání. Když začalo dítě poznávat samo sebe, šlo tam také o poznání - ale to bylo obecné poznávání, což je stejné u všech lidských bytostí. Z čirého poznání se nyní stává duchovní poznání. Hledající, který pochopí to, co mu Guru sdělil, odhodí všechny koncepty, což je první krok, následuje spočívání a prohlubování v Já jsem, v čirém bytí.

Základem všeho je znalost Já jsem, beze slov. Po uvědomění si poznání sebe sama dochází k uvědomění si světa. Nyní, když se hledající noří do meditace, toto poznání sebe sama přechází do stavu nevědění (zapomnění sebe sama). Toto je ten nejvyšší stav v posloupnosti, kdy je tu aspekt těla, protože toto poznání sebe sama a stav nevědění jsou aspekty těla, a tělo znamená vědomí a v oblasti vědomí existují i tyto dva stavy. (poznání sebe sama a nevědění)

Absolutno transcenduje stav poznání sebe sama i stav nevědění. Proto, stav nevědění je nejvyšším stavem v duchovní posloupnosti, ale cílem je transcedence obou těchto stavů.

V tomto stavu je poznání absorbováno poznáním, a poté si není vědomo sebe sama. Musí zde být nástroj, tím nástrojem je vědomí. Ve vědomí si je vědomí sebe samo vědomo, ale kdo je zde a pomocí jakého nástroje si může být jedinec vědom ve stavu před vznikem vědomí?

V tomto stavu, který není ničím poskvrněn, neexistuje žádné podmínění. Vezměte si jako příklad prostor. V prostoru je jak světlo tak i tma, a prostor je tu bez ohledu na přítomnost světla nebo tmy. Stejně tak je zde neustále stav před vědomím. I v tuto chvíli je zde. Je to podstata všeho. Džňánin je ten, kdo spočívá v tomto stavu podobném prostoru nehledíc na tělo a mysl."

"Když jste, tak prostě jen buďte. To je první krok - přebývat ve vědomí, ve kterém jste, beze slov - to je čiré poznání.

Hledající, který pochopí to, co mu Guru sdělil, odhodí všechny koncepty, což je první krok, následuje spočívání a prohlubování v Já jsem, v čirém bytí.

Nyní, když se hledající noří do meditace, toto poznání sebe sama přechází do stavu nevědění (zapomnění sebe sama). Toto je ten nejvyšší stav v posloupnosti, kdy je tu aspekt těla, protože toto poznání sebe sama a stav nevědění jsou aspekty těla, a tělo znamená vědomí a v oblasti vědomí existují i tyto dva stavy. (poznání sebe sama a nevědění)

Absolutno transcenduje stav poznání sebe sama i stav nevědění.

Proto, stav nevědění je nejvyšším stavem v duchovní posloupnosti, ale cílem je transcedence obou těchto stavů."

"toto "já jsem" je sdělení: není to skutečnost. Vzešlo z něčeho jiného.

Co je skutečnost ti neřeknu, protože slova ji negují. "

Maharadž Nisargadatta
Návštěvník
 

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Linda » pon 21. črc 2014 14:32:33

Když to nastane, není tam nikdo, kdo by pak o tom mohl mluvit.
Uživatelský avatar
Linda
 
Příspěvky: 855
Registrován: pát 23. zář 2011 11:43:47

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Návštěvník » pon 21. črc 2014 14:39:33

Jana píše: Zmizí hledající, zmizí ztotožnění s osobou. Není tady nikdo, kdo by si toho mohl být vědom, ale vědomé to je, jinak by to nebylo blažené.

Ve vědomí si je vědomí sebe samo vědomo,...

:yes:

Přesně tak, to je o čem mluvím.


jj je to tak :yes: to je pořád opěvování sebe si vědomé existence :) což rozhodně není stav probuzení, ale jen další milník na cestě sebepoznání ... neboť i toto je shledáno jako prvotní představou :D


"Jednota je to, co jsem já. Ale tato jednota, totožnost, celistvost, nemůže znát samu sebe, neboť v ní neexistuje žádný subjekt, jenž by byl oddělen od objektu - neexistuje tedy prostor nutný k uskutečňování pozorování, poznávání, vědění.

Jinými slovy, v původním stavu jednoty neboli celistvosti neexistuje žádný prostředek nebo nástroj, jehož prostřednictvím může nastat ,vědění‘."

Bytí-Vědomí-Klid (Sat-Čit-Ánanda) je kvalita vědomí (´Já jsem´). Jedná se stále o objekt.

Avšak ten, kdo je bez poznání, je čiré Absolutno, ParamátmanL "
Návštěvník
 

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Návštěvník » pon 21. črc 2014 14:43:07

tady máš nastíněné od Maharadže jak to postupuje ...

"Když jste, tak prostě jen buďte. To je první krok - přebývat ve vědomí, ve kterém jste, beze slov - to je čiré poznání.

Hledající, který pochopí to, co mu Guru sdělil, odhodí všechny koncepty, což je první krok, následuje spočívání a prohlubování v Já jsem, v čirém bytí.

Nyní, když se hledající noří do meditace, toto poznání sebe sama přechází do stavu nevědění (zapomnění sebe sama). Toto je ten nejvyšší stav v posloupnosti, kdy je tu aspekt těla, protože toto poznání sebe sama a stav nevědění jsou aspekty těla, a tělo znamená vědomí a v oblasti vědomí existují i tyto dva stavy. (poznání sebe sama a nevědění)

Absolutno transcenduje stav poznání sebe sama i stav nevědění.

Proto, stav nevědění je nejvyšším stavem v duchovní posloupnosti, ale cílem je transcedence obou těchto stavů."
Návštěvník
 

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Alaja. » pon 21. črc 2014 14:43:56

Linda píše:Když to nastane, není tam nikdo, kdo by pak o tom mohl mluvit.


:) No jo, když je Pozorovatel vyhoštěn za dveře, tak pak není nikdo, kdo by podal svědectví o tom, jaké to je, když to nastane....
Alaja.
 

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Linda » pon 21. črc 2014 14:44:46

Když to nastane, není tam nikdo, kdo by pak o tom mohl mluvit.

Proto Probuzení nemluví o této zkušenosti jako o něčem, co zažili a čeho dosáhli. Když se jich na to někdo zeptá, popisují naprosto neosobně, co může za určitých okolností nastat.

Když tohle začne někdo popisovat jako zkušenost, kterou má nebo měl, mluví o tom jako o něčem, co sám zažil, a tím si to přivlastnilo osobní já.

Návštěvník píše:
Ve vědomí si je vědomí sebe samo vědomo...

Přesně tak, to je o čem mluvím

...to je pořád opěvování sebe si vědomé existence :)
Uživatelský avatar
Linda
 
Příspěvky: 855
Registrován: pát 23. zář 2011 11:43:47

Re: Diskuse k Lamí józe

Nový příspěvekod Návštěvník » pon 21. črc 2014 14:47:11

Linda píše:Když to nastane, není tam nikdo, kdo by pak o tom mohl mluvit.


:)

"Parabrahman nezná Sebe samo. Když dojdeme k závěru, že nejste, že já nejsem, co zbývá, je označováno jako Parabrahman, ale co to je Parabrahman? Nemůžete to popsat, a tak jste tiše. Já jsem také tiše. Parabrahman nelze srovnat s ničím."
Návštěvník
 

PředchozíDalší

Zpět na Archiv z FJZ

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník