Když nemyslíš přirozeně - prostě spontánně relaxuješ, medituješ, je to prostě přirozené, žádná mysl to nevymyslela. No a když se začneš hlídat, abys jako nemyslel, tak zrovna myslíš, ne?
rafael píše:Když nemyslíš přirozeně - prostě spontánně relaxuješ, medituješ, je to prostě přirozené, žádná mysl to nevymyslela. No a když se začneš hlídat, abys jako nemyslel, tak zrovna myslíš, ne?
a tohle je právě chybné chápání..
medituje pouze vždy mysl, chápe pouze vždy mysl, spontáně relaxuje vždy jen mysl.. vždy tohle vše vymyslí mysl..
mysl nemůže odstranit mysl.. ale pouze vnitřní pozornost božského JÁ, není se potřeba hlídat myslí.. stačí se zaměřit na vnitřní pozornost a mysl se zastaví sama, bez ničeho.. pouze silou vnitřní pozornosti, nic víc k tomu potřeba není..
rafael píše:a tohle je právě chybné chápání....
irulan píše:rafael píše:Když nemyslíš přirozeně - prostě spontánně relaxuješ, medituješ, je to prostě přirozené, žádná mysl to nevymyslela. No a když se začneš hlídat, abys jako nemyslel, tak zrovna myslíš, ne?
a tohle je právě chybné chápání..
medituje pouze vždy mysl, chápe pouze vždy mysl, spontáně relaxuje vždy jen mysl.. vždy tohle vše vymyslí mysl..
mysl nemůže odstranit mysl.. ale pouze vnitřní pozornost božského JÁ, není se potřeba hlídat myslí.. stačí se zaměřit na vnitřní pozornost a mysl se zastaví sama, bez ničeho.. pouze silou vnitřní pozornosti, nic víc k tomu potřeba není..
a kdo že se to zaměřuje na vnitřní pozornost? A co že je to ta vnitřní pozornost?
rafael píše:irulan píše:rafael píše:
a tohle je právě chybné chápání..
medituje pouze vždy mysl, chápe pouze vždy mysl, spontáně relaxuje vždy jen mysl.. vždy tohle vše vymyslí mysl..
mysl nemůže odstranit mysl.. ale pouze vnitřní pozornost božského JÁ, není se potřeba hlídat myslí.. stačí se zaměřit na vnitřní pozornost a mysl se zastaví sama, bez ničeho.. pouze silou vnitřní pozornosti, nic víc k tomu potřeba není..
a kdo že se to zaměřuje na vnitřní pozornost? A co že je to ta vnitřní pozornost?
ty už nevíš co je vnitřní pozornost?, co je tvé pravé JÁ? vzpoměn si na milost brahmana, vzpomen si na dobu 5 minut po té milosti a později.. tohle je vnitřní pozornost a tohle je tvé božské JÁ,tohle je ježíš kristus..v té chvíli nemáš myšlenky.. vdyť to přeci znáš, vždyt je to tvá přirozenost, chvíle bez závoje mysli pomocí gurua..
není kdo by se zaměřil na vnitřní pozornost, vnitřní pozornost nebo božské JÁ nebo ježíš kristus se zaměřuje na ego na mysl, je za tím vším.. vzpoměn si na tu chvíli v které jsi byla, byla jsi za myslí, za egem.. byla jsi DOMA ..
Jak poznáme realizovaného (probuzeného, osvíceného...)?
jo vnitřní pozornost chápu jako pozorování vlastních myšlenek, motivací, jednání, emocí. Ale rozhodně bych to nenazvala, že jsem za egem nebo bez ega. Je to ego, které je v klidu a pozoruje samo sebe. Nebo relaxuje, netvoří myšlenky a pozoruje nebo nepozoruje. Je v klidu. Je tiché. Ale myslíš, že tam není??? A kdo o tom potom vypráví?
ros píše:Odpovídám jen na úvodní otázku (na diskuzi se mi nějak nedaří navázat)Jak poznáme realizovaného (probuzeného, osvíceného...)?
Co takhle kouknout se do zrcadla.
rafael píše:proč píšeš dotazovací otázky pouze do fora a neprovádíš je v praxi?? to by jsi pak nemusela psát o něčem co teprve hledáš, ale už by jsi to měla dávno za sebou..
..
opakování matka moudrousti a píšu to tady neustále dokola několikrát v příspěvcích.. ticho je stojící ego, mysl která stojí a která stále vše ví ale myšlenky nevytváří.. je to zastavené ego.. odstranění tohoto stavu?? "kdo to prožívá.." tímto se dostaneme za ego
pokud sme za egem svou vnitřní pozorností a dokážeme se dívat na ego tak to ego odstraňuje pouze už jen ta vnitřní pozonost.. a přestože sme stále za egem už popis samotný naznačuje že tam ego stále je do té doby než ho vnitřní pozornost božského já nerozpustí trvale a napořád..střídají se ale stavy kdy tam ego chvílemi je a pak zase není.. je to jako na houpačce a jelikož i myšlenky tak i ego má setrvačnost tak jedním stavem bez ega ho nejde smazat trvale na poprvé pouze jedním vnorem do stavu bez ega..
ty jako osoba Rafael jsi ego, jak můžeš být za egem a dívat se na něj? (protože ta osoba to tady vypráví).... Já ti to věřím, že si to skutečně myslíš, ale taky si myslím, že se jednoduše oblbuješ. Ale říká ti to pouze mé ego, takže- Božské já bez ega, tebe to vůbec nemusí trápit, ne?
nejsem píše:Už když můžeš pomyslet že se ti něco nelíbí ( opakem nelibosti je pak libost), je to punc svobody...
V módě ale bývá i tzv nemyšlení, ten stav ale, je-li naprostý, nelze charakterizovat..[/quoteCesta radosti a štěstí – anatomie nemyšlení
arikiran píše:Opet se vracim k otazce: Jak poznam realizovaneho?
V mem pojeti bych se ptal: Jak poznam-urcim stupen realizovanosti dotycneho cloveka?
Tj jeho charakter, radostnost, slechetnost, svetelnost, miru jeho stastnosti...a vubec ssilu celeho jeho projevu
Idealni by byl Pristroj...ktery by stacil namirit na onoho cloveka a stupnice by vydala Udaj...Cislo...Signifikant...Hodnotu, ktera by popisovala duchovni uroven dotycneho
Koneckoncu....tusim, ze ve sve vybave uz takovy Pristroj mam...bohuzal dlouhym nepouzivanim ci nespravnym pouzivanim zarezl a rozsteloval se
Ale pracuji na jeho zlepsovani opetnem
Dik za tady tu otazku
...x...
arikiran píše:Podle toho, cos napsal, uz o tom premyslet nemusis, neb vseho je davno dosazeno...
Dokud se budes ridit touto spekulaci, taxi vlastne jeste ani nezacal
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků