papadev píše:AHOJ NOPE
CO TĚ ŠTVE?
ŽE MOJE MYSL SI SPOJUJE A VYTVÁŘÍ SCHEMATA JINAK NEŽ SI JE VYTVÁŘÍ A SPOJUJE TVOJE MYSL?... ... ... OXXX
nop píše:Obvykle jsem flegmatický. Pokud cítím ošívání, je to z toho, když vidím, jak mysl zpracovává pilně náměty a odchyluje se od střízlivé skutečnosti. Proti Tobě nic nemám.Ale na ilustraci:Středověk se zabýval také svatou Trojící (jež není lehce pochopitelná) a dále z nedostatku výměny kultury a dokumentů lpěl na všem, co bylo napsané, čerpal z každé možnosti (jako když dnes pátrámě v archivech).A kombinace těchto dvou skutečností dala vzniknout i dohadu o návštěvě Trojice u Abraháma (nikoho to nezajímá, ale jen zbožné šťouraly v písemnostech).Genesis 18:1 ... a on (Abrahám) seděl u dveří stanu, když veliké horko na den bylo.2 A když pozdvihl očí svých, viděl, a aj, tři muži stáli naproti němu. Kteréžto jakž uzřel, běžel jim vstříc ode dveří stanu, a sklonil se až k zemi..."Abrahám je pohostil a dostal důležitou informaci.Středověcí horliví badatelé v Písmu uvažovali, že to mohla být Svatá Trojice. To je vkládání do skutečnosti, vkládání toho, co bychom rádi našli. Podle obvyklého výkladu to byly tři bytosti, ale velmi moudré, znali více a mnoho. Tak jako tři králové z Východu a nebo proroci.Co kdyby zde Alaja postupovala jako ve středověku a dedukovala, že takoví moudří nebyli lidé, ale vládnoucí mimouši?
Alaja píše:nop píše:Obvykle jsem flegmatický. Pokud cítím ošívání, je to z toho, když vidím, jak mysl zpracovává pilně náměty a odchyluje se od střízlivé skutečnosti. Proti Tobě nic nemám.Ale na ilustraci:Středověk se zabýval také svatou Trojící (jež není lehce pochopitelná) a dále z nedostatku výměny kultury a dokumentů lpěl na všem, co bylo napsané, čerpal z každé možnosti (jako když dnes pátrámě v archivech).A kombinace těchto dvou skutečností dala vzniknout i dohadu o návštěvě Trojice u Abraháma (nikoho to nezajímá, ale jen zbožné šťouraly v písemnostech).Genesis 18:1 ... a on (Abrahám) seděl u dveří stanu, když veliké horko na den bylo.2 A když pozdvihl očí svých, viděl, a aj, tři muži stáli naproti němu. Kteréžto jakž uzřel, běžel jim vstříc ode dveří stanu, a sklonil se až k zemi..."Abrahám je pohostil a dostal důležitou informaci.Středověcí horliví badatelé v Písmu uvažovali, že to mohla být Svatá Trojice. To je vkládání do skutečnosti, vkládání toho, co bychom rádi našli. Podle obvyklého výkladu to byly tři bytosti, ale velmi moudré, znali více a mnoho. Tak jako tři králové z Východu a nebo proroci.Co kdyby zde Alaja postupovala jako ve středověku a dedukovala, že takoví moudří nebyli lidé, ale vládnoucí mimouši?
Lidé jim tenkrát říkali "andělé".
Jejich specializace byla, jak lze dobře vyčíst ze Starého i Nového Zákona, umělé oplodňování vybraných žen, nejlépe královského původu. Jak se pak lze v Bibli dočíst, takoví potomci (někdy i potomci potomků) se vepsali do lidských dějin, nejspíš tím, že byli více inteligentní než zbytek populace a také tím, že byli velmi esotericky nadaní ...
Andělé, mimouši, Šlechtitelé, Zahradníci, genetici...
nop píše:Měli mimouši prostředek pro otěhotnění žen po přechodu? kdoví.
Alaja. píše:A někdy šlo o dlouhodobější akce minoušů s lidstvem.
Jen si vezmi tu událost se zrozením Ježíše.
Nejdřív kdesi daleko na východ od Betléma byli tamější mudrcové upozorněni na to, že se na západ od nich narodí Mesiáš. Posbírali dary a kráčeli pustinami dlouhé dva roky, vedeni jen zářící světlem (hvězdou) stojící ve výšce nad zemí, než došli do Betléma
Mezitím anděl navštívil tetu Panny Marie a způsobil ji těhotenství. Půl roku na to, byla stejně oplodněna sama Panna Marie. Tak se postupně narodili bratranci Jan Křtitel a Ježíš Kristus, s rozdílem půl roku od sebe....nop píše:Měli mimouši prostředek pro otěhotnění žen po přechodu? kdoví.
Nejspíš takový prostředek měli. Když si pročteš něco o tom, jak se dá dnes vyvolat ovulace u žen po padesátce a i úspěšně je oplodnit a ony donosí dítě, tak je jisté, že minouši byli v tomto přímo mistři...
nop píše:nehmotný Duch
nop píše:Nesrovnalost: putovali dva roky? To by museli dojít až do Švédska.
Podle Lukášova evangelia Alžběta pocházela z kněžského rodu Áronovců. Její manžel Zachariáš byl jedním z kněží pověřených chrámovou službou.[2] Oba byli „upřímně zbožní lidé“, ale byli již starší a bezdětní, protože Alžběta byla neplodná.[3] Poté při vykonávání obřadu Zachariáše navštívil anděl Gabriel a oznámil mu, že jeho žena Alžběta porodí syna, který „bude velikým před Pánem“.[4]
http://cs.wikipedia.org/wiki/Al%C5%BEb% ... 5%99titele)
Alaja. píše:nop píše:nehmotný Duch
hmmm...
uvěřím ledasčemu, ale Duchovi ne...
nop píše:Alaja. píše:nop píše:nehmotný Duch
hmmm...
uvěřím ledasčemu, ale Duchovi ne...
Lukáš 1: 34 I řekla Maria andělu: Kterak se to stane, poněvadž já muže nepoznávám?
35 A odpověděv anděl, řekl jí: Duch svatý sstoupí v tebe, a moc Nejvyššího zastíní tobě; a protož i to, což se z tebe svatého narodí, slouti bude Syn Boží.
Jazyková poznámka : když "muž zastíní ženu", tím je v hebrejštině neobyčejně jemně řečeno, že oplodní. Takže čtěme současným jazykem : "oplodní tě moc Nejvyššího" (těhotenství bude od Boha)
Alaja. píše:Alaja píše ]nop píše:nehmotný Duch
hmmm...
uvěřím ledasčemu, ale Duchovi ne...
Alaja. píše:Nejvyšší (velitel, generál, náčelník...?), co mu pozemšťané říkají Bůh, má po ruce hmotné lidské spermie? Kde? V kádince a pipetě? Kde k nim přišel? Zbyly mu v mrázáku z dob, kdy si uplácal Adama z hlíny?
nop píše:Myslíš moc hmotně. Nebo podobně jako u Mormonů.
K rýhování vajíčka může dojít výjimečně bez spermie říká se tomu parthenogenese. Parthenon = řecky panna. Tedy tvorba (vznik) z panny. Někteří živočichové to mají, na př. škeble jsou toho schopny. V lidském rodu vzácně, pravděpodobně za značné hladiny hormonů v těle budoucí rodičky.V eposu Kalevala byla panenskou matkou Mirja.
Alaja. píše:nop píše:Myslíš moc hmotně. Nebo podobně jako u Mormonů.
K rýhování vajíčka může dojít výjimečně bez spermie říká se tomu parthenogenese. Parthenon = řecky panna. Tedy tvorba (vznik) z panny. Někteří živočichové to mají, na př. škeble jsou toho schopny. V lidském rodu vzácně, pravděpodobně za značné hladiny hormonů v těle budoucí rodičky.V eposu Kalevala byla panenskou matkou Mirja.
Co se dá dělat, pro mne i ty nejduchovnější nejvyšší oblasti jsou hmotné.
No a způsobů rozmnožování máme na zemi opravdu hodně. Třeba máme takové pučení u améb...nebo řízkování u rostlin - ale to by v případě získání budoucích velikánů, vůdců, společnosti, nešlo, protože klon by byla žena. Ženy nebývaly vhodné k vůdcovství, byly vhodné jen jako matka takového vůdce. Takže k získání nového vůdce s vynikajícími vlastnostmi bylo nutné se zabývat genetickými manipulacemi se zárodečným materiálem a umělým oplodněním, a dbát na to, aby dítě bylo mužského pohlaví.
nop píše:Stále tu je otevřené chápání co to je, že "to, co se z tebe narodí bude z Boha". je Bůh osoba? Ale u Jana čteme : "Logos (Slovo, výrok) byl u Boha a byl Bohem. A Logos se vtělil (Slovo se stalo tělem)...."
Logos
, významný pojem řecké filozofie a později i teologie; původně slovo, důvod, později rovněž smysl slova, jeho myšlenkový obsah, zákon. Termín byl užit Hérakleitem pro vyjádření zákonitosti, rozumného kosmického řádu, respektive rozumu, jenž tento řád pořádá. Poté zejm. označení toho, co umožňuje poznávat, chápat a vyjadřovat; princip rozumění a smyslu, zakládající kritické poznání podstat. Stoiky byl považován za světový rozum, později ještě v antice personifikován jako božský Logos, Filónem Alexandrijským byl považován za první z prostředkujících činitelů, jimiž působí neměnný Bůh na tento svět, v křesťanství je ztotožněn se Slovem (synem Božím), jímž byl podle Janova evangelia stvořen svět. Pojetí logu jako kritéria filozofického přístupu (protiklad logu a mýtu, který přijímá sdělené pravdy bez kritického tázání) je zdůrazněno v moderní filozofii, ale relativizováno postmodernou.
http://leccos.com/index.php/clanky/logos
Alaja. píše:nop píše:Stále tu je otevřené chápání co to je, že "to, co se z tebe narodí bude z Boha". je Bůh osoba? Ale u Jana čteme : "Logos (Slovo, výrok) byl u Boha a byl Bohem. A Logos se vtělil (Slovo se stalo tělem)...."
A jsme zpátky u symboliky.
Co všechno vlastně znamená onen zde použitý symbol "slovo", "logos"....
Alaja. píše:Logos
, významný pojem řecké filozofie.....
Pojetí logu jako kritéria filozofického přístupu (protiklad logu a mýtu, který přijímá sdělené pravdy bez kritického tázání) je zdůrazněno v moderní filozofii, ale relativizováno postmodernou.
http://leccos.com/index.php/clanky/logos
mne matou. Rád uvítám Krista ve svém srdci, kde má sídlit (zatím tam má jen malý pelíšek jako u malé myšky), nevidím přes Krista svět, vesmír, jsme opačně orientovaní.Pokud klademe každou sezónu v koncích řádků X, pak můžeme pochopit, jak Kristus organizuje život planety podle jeho otáčení. To je důvod, proč symbol Krista je vždy kříž, protože to je přes Cross-různými způsoby, v mikro nebo v makro-how
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník