Na konci dokonale zvládnuté mužské cesty dźňány se objevuje spojení s ženskou cestou bhakti a není mezi nimi rozdíl,
viď, žeáno, Jardo Malej.
Bhakti či džňána, nejsou věcí pohlaví.
Je-li řeč o cestě, jediný rozdíl bývá v opravdovosti.
Moderátor: konec zvonec
Jarda Malej píše:Na konci dokonale zvládnuté mužské cesty dźňány se objevuje spojení s ženskou cestou bhakti a není mezi nimi rozdíl,
viď, žeáno, Jardo Malej.
Bhakti či džňána, nejsou věcí pohlaví.
Je-li řeč o cestě, jediný rozdíl bývá v opravdovosti.
Pohlaví bychom si nemuseli představovat lidsky,
Jarda Malej píše: Bhakti či džňána, nejsou věcí pohlaví.
Je-li řeč o cestě, jediný rozdíl bývá v opravdovosti.
irulan píše:Jarda Malej píše: Bhakti či džňána, nejsou věcí pohlaví.
Je-li řeč o cestě, jediný rozdíl bývá v opravdovosti.
tak to jsem z toho jelen, jak to bylo myšleno. To jako že některá cesta je opravdovější než jiná, nebo že někteří jsou opravdovější než jiní, nebo že bhakti je opravdovější než džňána či naopak?
irulan píše:nooo, no právě, zajímalo by mě: jaks´ to myslel?
..no, mě osobně přijdou všechny tak trošku absurdní.
škoda, že já tobě za odpověď nemůžu poděkovat..
jaosiva píše:Jedna vec je-Co delam
A druha-s jakym PRISTUPEM( ona Touha,Motivace,Interpretace delaneho,Postivost,Uprimnost,Soucit,a myslim,ze jeste mnoho takrka nepostizitelnych faktoru..)
.o.
Jarda Malej píše:zkusím to upřesnit: Opravdovost je v tom přístupu, jak moc toužíme po pochopení.
Že by tedy tohle bylo správně?
Cituji:
"někteří jsou opravdovější než jiní" ?
Nestačilo pouze uvědomění, že tohle je jenom sen
..a tím pádem zmizelo jakékoliv pnutí s tím něco dělat ?
Honzam píše:Probuzení je mnohem jednodušší: Žádný sen neexistuje, žádný snící neexistuje, všechno je skutečné.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků