Život ve snu - probuzení do snu - vědomé snění

Moderátor: konec zvonec

Život ve snu - probuzení do snu - vědomé snění

Nový příspěvekod konec zvonec » stř 29. kvě 2013 9:44:26

Před několika lety jsem se zabýval technikami vědomého snění.
Bylo to celkem prosté ... než jsem ulehl ke spánku, tak jsem si řekl, že až se během snění podívám na ruce a tak se v tom snu probudím.

Sen ... to je vám taková zvláštní záležitost.
I když sen je sen a i když po probuzení vím, že to byl sen ... že to nebyla skutečnost ... přesto během snění ... jsem přesvědčen ... že sen je skutečnost.

Ale dál ...
Ulehám ... usínám ... tak si tak sním .... nevím o tom, že sním ... prožívám si celé to utrpení, drama i radost a jsem přesvědčen ... že je to ... skutečné.
Sním ... tak opravdově! ... "Můj ty Bože ... proč zrovna já! ... proč zrovna mě! ... za co! ... kdo? ... proč? ... jak? ... kde? ... odkud? ... já už nechci! ... já chci ven! ... mamiiiii!

A najednou ... během celého toho zmatku ... bolesti ... utrpení ... radosti ... všeho toho co se mi děje ... najednou ... zničehož nic ... se podívám ... na ruce ...
Úžasný zážitek ... nezapomenutelný ... v jedné chvíli ... kratší než lusknutí prsty ... celé to drama snu ... všechno to co se dělo ... mě ... mému tělu ... skončilo ... :yeah:

Stojím tam v tom snu ... celej z toho paf ... zírám na to všechno ... stejnýma očima a přesto odjinud ...
Sen si běží dál ... ale já se zastavil ... vlastně ... jsem spíš uviděl, že jsem se nikdy nehýbal ... uviděl jsem, že vlastně stojím ... a celý ten snový svět je v pohybu ... ve mě ... v mém vědomí ... uvědomování.
Byl to blažený pocit ... uvolnění ... po tom všem napětí. :)
Zároveň ... se vše ... co se kolem mne dělo ... v mžiku změnilo ... tedy ... vše co se týkalo mne ... tygr uprostřed skoku ... s cílem mne rozsápat ... najednou zmizel ... nebo možná ne ... spíš se mne to přestalo týkat ... a tak si šel po svým ... tygr. :D