Láska je světlo

Pravidla fóra
POLEMICKÉ FÓRUM

Láska je světlo

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 26. led 2016 12:07:04

Dopis Alberta Einsteina své dceři.

Obrázek

Dopis pro Lieserl Einstein:

„Když jsem navrhl teorii relativity, velmi málo lidí mě pochopilo a to, co odhalím a přinesu lidstvu teď rovněž koliduje s nepochopením a s předsudky světa.



Žádám tě, abys chránila dopisy, jak dlouho bude nutné. Roky, dekády, dokud se společnost nevyvine na takovou úroveň, aby akceptovala to, co vysvětluji níže.



Existuje extrémně mocná síla, pro kterou zatím věda neobjevila formální vysvětlení. Je to síla, která zahrnuje a řídí všechny ostatní síly a dokonce je obsažena ve všech fenoménech, které operují ve vesmíru ale přesto jsme ji nedokázali identifikovat. Tato univerzální síla je láska.



Když vědci hledali sjednocující teorii vesmíru, zapomněli na nejmocnější, nespatřenou sílu. Láska je světlo, které osvětluje ty, co ho dávají a dostávají. Láska je gravitace, protože způsobuje, že jsou někteří lidé přitahováni k ostatním. Láska je síla, protože násobí to nejlepší, co je v nás a dovoluje lidstvu nevyčerpat se svým slepým sobectvím. Láska odkrývá a odhaluje. Pro lásku žijeme a umíráme. Láska je Bůh a Bůh je Láska.



Tato síla vše vysvětluje a dává životu smysl. Je to proměnná, kterou jsme příliš dlouho ignorovali možná proto, že se lásky bojíme, jelikož je to jediná energie ve vesmíru, jíž se člověk nenaučil podřídit své vůli.



Abych lásku učinil viditelnou, jednoduše jsem zaměnil hodnotu ve své nejslavnější rovnici. Pokud bychom namísto E = mc2 akceptovali, že energie k vyléčení světa může být získána skrze lásku násobenou čtvercem rychlosti světla, došli bychom k závěru, že láska je nejsilnější existující silou, protože nemá žádný limit.



Po selhání lidstva ve snaze kontrolovat ostatní síly vesmíru, které se tak otočily proti nám, je velice urgentní, abychom sami sebe naplnili jiným druhem energie…



Pokud chceme, aby náš živočišný druh přežil, pokud chceme najít smysl života, pokud chceme zachránit svět a každou živou bytost, jež ho obývá, láska je jedinou odpovědí.



Možná zatím nejsme připraveni postavit bombu lásky, zařízení dost silné na zničení veškeré nenávisti, sobectví a chamtivosti, na zničení vlastností, které devastují planetu.



Nicméně, každá individualita s sebou uvnitř nosí malý generátor lásky, jehož energie čeká na vypuštění do světa.



Pokud se naučíme tuto vesmírnou energii dávat a dostávat, drahá Lieserl, potvrdíme tak, že láska zvítězí nad vším, je schopná přesáhnout všechno a nic, protože láska je kvintesencí(podstatou) života.



Hluboce lituji své neschopnosti vyjádřit to, co je v mém srdci, jež pro tebe tiše bije po celý můj život. Možná je už pozdě se omlouvat ale protože čas je relativní, potřebuji ti říci, že Tě miluji a díky tobě jsem dosáhl k ultimátní odpovědi!“



Tvůj otec,

Albert Einstein

http://richardmasek.blog.idnes.cz/c/465 ... dceri.html
Návštěvník
 

Re: Láska je světlo

Nový příspěvekod irulan » pát 29. led 2016 14:40:03

To už tu bylo.
Tisíckrát kopírovaný podvrh a výmysl, který když se podepíše všeuznávanou osobností, bude vypadat dobře :what:
"Smích je afekt z náhlé proměny napjatého očekávání v nic." (I. Kant)
Uživatelský avatar
irulan
 
Příspěvky: 851
Registrován: ned 10. čer 2012 16:38:29

Re: Láska je světlo

Nový příspěvekod irulan » pát 29. led 2016 14:44:28

tady jsou Einsteinovy názory na "Boha" trochu z jiného soudku:
Filosofie existence
Albert Einstein a jeho nepochopení Boha

Aktualizováno 6. 2. 2014 23:49
Napsal Manfred de la Sense

einstein400 1. Nemohu pochopit Boha, který odměňuje a trestá svá stvoření, nebo má vůli toho druhu, jakou zakoušíme v nás samých. Ani nemohu nebo nechci chápat, že nějaký jednotlivec, který přežije svou tělesnou smrt; nechal křehké duše, ze strachu nebo z absurdního egoismu, chovat takové myšlenky. Jsem spokojen se záhadou věčnosti života a s vědomím a letmým nahlédnutím úžasné struktury existujícího světa, společně s oddaným úsilím pochopit aspoň část, ať už jakkoliv malou, Rozumu, který se projevuje v přírodě.
[Albert Einstein,The World as I See It]

2. Byla to samozřejmě lež, co jste četl o mých náboženských přesvědčeních, lež, která je systematicky opakovaná. Nevěřím v osobního Boha a toto jsem nikdy nepopíral, ale vždy se vyjádřil jasně. Jestliže je ve mně něco, co lze nazvat náboženským, pak je to nespoutaný obdiv ke stavbě světa aspoň potud, pokud ji naše věda umí odhalit.
[Albert Einstein, 1954, from Albert Einstein: The Human Side, edited by Helen Dukas and Banesh Hoffman, Princeton University Press]

3. Jestliže je tato bytost všemocná, pak každá událost, včetně každého lidského činu, každé lidské myšlenky, a každého lidského pocitu a úsilí je rovněž Jeho dílo; jak je pak možné myslet, že by lidé byli odpovědni za své činy a myšlenky před takovou všemocnou Bytostí? Když by Bůh dával tresty a odměny, tak by do jisté míry soudil o sobě samém. Jak to lze sloučit s dobrotou a spravedlivostí, které jsou mu připisovány?
[Albert Einstein, Out of My Later Years (New York: Philosophical Library, 1950), p. 27.]

4. Jestliže jsou lidé dobří jen kvůli tomu, že mají strach z trestu, a doufají v odměnu, pak je to s námi vskutku smutné.
[Albert Einstein]

5. Nevěřím v Boha teologie, který odměňuje dobro a trestá zlo.
[Albert Einstein, jak je citováno ve vzpomínce editora časopisu Life Williama Millera v Life, 2. května 1955]

6. Zatím to nedokázalo.
[Einsteinova odpověď na otázku reportéra, jestli náboženství prosadí světový mír]

7. Nevěřím v nesmrtelnost jednotlivce, a považuji etiku za něco, co se výlučně týká jen člověka a za čím není žádná nadlidská autorita.
[Albert Einstein: The Human Side, edited by Helen Dukas and Banesh Hoffman, and published by Princeton University Press.]

8. Základy morálky by se neměly činit závislými na mýtu nebo svázanými s žádnou autoritou, aby pochybnost o mýtu nebo o legitimitě oné autority neohrožovala základ zdravého úsudku a činu.
[Albert Einstein]

9. Nemohu pojmově pochopit nějakého osobního Boha, jenž by přímo ovlivňoval činy jednotlivců, nebo by přímo soudil tvory svého vlastního stvoření. Nemohu to pochopit navzdory skutečnosti, že mechanistická kauzalita byla do jisté míry nahrazena v pochybnosti moderní vědou. [mluví o kvantové mechanice a zhroucení deterministického pojetí přírody a světa] Moje religioznost sestává z pokorného obdivu nad nekonečně nadřazeným duchem, který se odhaluje v tom málu, co my, s našim slabým a přechodným porozuměním, můžeme pochopit ze skutečnosti. Mravnost je nanejvýše důležitá -- ale pro nás, ne pro Boha.
[Albert Einstein, from Albert Einstein: The Human Side, edited by Helen Dukas and Banesh Hoffman, Princeton University Press, p.66]

10. Čím dále pokročí duchovní vývoj lidstva, tím jistější se mi zdá, že cesta k ryzí religiozitě nespočívá ve strachu o život, strachu ze smrti a ve slepé víře, ale v úsilí o racionální poznání.
[Albert Einstein, address at the Princeton Theological Seminary, May 19, 1939, published in Out of My Later Years, New York: Philosophical Library, 1950.]

11. Nejkrásnější zkušenost, jakou můžeme mít, je zkušenost záhady, tajemna. Je to fundamentální cit, který stojí u kolébky pravého umění a pravé vědy. Každý, kdo to nezná a neumí se už divit a žasnout, jako by byl mrtvý a musí mít mdlé oči. Byl to zážitek záhady -- i když smíšené se strachem -- co zplodilo náboženství. Vědět o existenci něčeho, co nemůžeme proniknout, naše vjemy nejhlubšího důvodu a nejzářivější krásy, které jsou našim myslím přístupné pouze ve svých nejjednoduších formách -- je to toto povědomí a tento pocit, co utváří skutečné náboženství; v tomto smyslu a jedině v tomto jsem hluboce nábožný člověk. [Albert Einstein,The World as I See It]

12. Onen mystický trend naší doby, který se obzvláště ukazuje v nespoutaném růstu tzv. teosofie a spiritualismu, pro mne není ničím víc než symptomem slabosti a zmatení. Protože naše vnitřní zkušenosti sestávají z reprodukcí a kombinací smyslových vjemů, zdá se mi pojem nějaké duše bez těla prázdný a zbavený smyslu.
[Albert Einstein, dopis z 5.února 1921]

13. Etické jednání člověka by mělo být zcela založeno na vcítění, vzdělání a společenských poutech a potřebách; žádný náboženský základ není nutný. S člověkem by to opravdu bylo bídné, kdyby se měl ovládat kvůli strachu z trestu a naději na posmrtnou odměnu.
[Albert Einstein, Religion and Science, New York Times Magazine, 9 November 1930]

14. Během mladého období duchovního vývoje lidstva stvořila lidská fantazie bohy podle vlastní podoby člověka, a o těch se podle působení jejich vůle předpokládalo, že určují nebo rozhodně aspoň ovlivňují svět jevů.... Představa Boha v náboženstvích vyučovaných v přítomnosti je sublimací tohoto starého pojetí bohů. Její antropomorfní povaha je vidět například na faktu, že se lidé obracejí k božské Bytosti v modlitbách a prosí ji o splnění svých přání.... Ve svém boji o mravní dobro musejí učitelé náboženství mít něco velikého a významného, aby se vzdali doktríny osobního Boha, čili, aby se vzdali toho zdroje strachu a naděje, který v minulosti vkládal takovou ohromnou moc do rukou kněží. [Albert Einstein, reported in Science, Philosophy and Religion: A Symposium, edited by L. Bryson and L. Finkelstein. Quoted in: 2000 Years of Disbelief. by James Haught]

15. Vědecký výzkum je založen na představě, že vše, co se děje, je určováno zákony přírody, a tudíž to platí i o jednání lidí. Z tohoto důvodu vědec výzkumník bude sotva nakloněn věřit, že události by mohly být ovlivněny nějakou modlitbou, tj. přáním adresovaným nějaké nadpřirozené bytosti.
[Albert Einstein, 1936, v odpovědi na dopis dítěte, které se ptalo, zda se vědci modlí. Zdroj: Albert Einstein: The Human Side, Edited by Helen Dukas and Banesh Hoffmann]

16. Nemůžu uvěřit tomu, že Bůh hraje s vesmírem kostky.
[Albert Einstein, publikováno po jeho smrti v r. 1955 v the London Observer, 5.dubna 1964, výrok se týká problémů, kt. měl s kvantovou mechanikou, a ne, jak se to lidově mylně vykládá, vyjádření náboženského přesvědčení.]

17. Čím více je člověk naplněn nařízenou pravidelností všech událostí, tím pevnější se stává jeho přesvědčení, že vedle této nařízené pravidelnosti neexistuje žádný zbývající prostor pro příčiny odlišné povahy. Ani vláda člověka ani vláda božská nebude pro něj existovat jako nezávislá příčina přirozených událostí. Jistěže nemůže být učení o osobním Bohu zasahujícím do přirozených událostí nikdy vyvráceno, ve skutečném smyslu toho slova, vědou, neboť toto učení se vždy může uchýlit do těch sfér, do nichž vědecké poznání nebylo dosud schopno ani vkročit jendou nohou. Ale jsem přesvědčen, že takové chování ze strany představitelů náboženství by nejen bylo nedůstojné, ale rovněž osudové. Neboť učení, které se uchovává nikoliv v jasném světle, ale pouze ve tmě, nutně ztratí svůj vliv na lidstvo, a bude to nevyčíslitelná škoda pro lidský pokrok. Ve svém úsilí o mravní dobro, musejí učitelé náboženství mít odvahu vzdát se učení o osobním Bohu, čili, vzdát se toho zdroje strachu a naděje, který v minulosti vložil tak ohromnou moc do rukou kněží. Ve svém úsilí budou muset využít ty síly, které jsou schopny kultivovat Dobro, Pravdu a Krásu v samotném lidstvu. Je to jistě mnohem obtížnější, ale neporovnatelně cennější úkol...
[Albert Einstein, Science, Philosophy, and Religion, A Symposium, published by the Conference on Science, Philosophy and Religion in Their Relation to the Democratic Way of Life, Inc., New York, 1941]

18. Neumím si představit Boha, který odměňuje a trestá objekty svého stvoření, a jehož záměry jsou modelovány podle našich vlastních -- zkrátka Boha, jenž není ničím jiným než reflexí, odrazem lidské křehkosti. Ani nemohu věřit tomu, že jednotlivec přežije smrt svého těla, ačkoliv mdlé duše chovají takové myšlenky ze strachu nebo směšného egoismu.
[Albert Einstein, nekrolog v New York Times, 19. dubna 1955]

19. Menšina, vládnoucí třída přítomnosti, má školy a tisk, obvykle také církev, pod palcem. To jí umožňuje organizovat a ovlivňovat city mas, a udělat si z nich svůj nástroj.
[Albert Einstein, dopis Sigmundu Freudovi, 30. července 1932]

20. Jsem přesvědčen, že některé politické a společenské aktivity a praktiky katolických organizací jsou škodlivé a dokonce nebezpečné pro společnost jako celek, tady a všude. Uvedu zde jen boj proti kontrole porodnosti v době, kdy přelidnění v četných zemích se stalo vážnou hrozbou pro zdraví lidí a vážnou překážkou jakéhokoliv pokusu o dojednání míru na této planetě.
[Albert Einstein, letter, 1954]

21. Sotva najdete jednoho člověka mezi hlubším druhem vědeckých myslí, který by neměl své vlastní náboženské cítění. Ale to se odlišuje od religiozity naivního člověka. Pro toho je Bůh nějaká bytost, z jejíž péče člověk doufá mít prospěch a jejíhož trestu se obává; což je sublimace cítění podobného tomu, jaký má dítě k otci, bytosti, vůči níž člověk stojí, takříkajíc, v osobním vztahu, jakkoliv hluboce může tento vztah být zabarvený bázní. Ale vědec je posedlý vnímáním univerzální kauzality... V morálce není nic božského; je to ryze lidská záležitost. Jeho náboženské cítění má formu bouřlivého překvapení z harmonie přírodních zákonů, která odhaluje inteligenci takové nadřazenosti, že ve srovnání s ní je všechno systematické myšlení a jednání lidských bytostí vysloveně nevýznamným odrazem....
[Albert Einstein, Mein Weltbild, Amsterdam: Querido Verlag, 1934]

22. Obdržel jsem Váš dopis z 10. června. Nikdy ve svém životě jsem ještě nemluvil s jezuitským knězem a jsem ohromen smělostí, která o mně říká takové lži. Z hlediska kněze jezuity jsem ovšem a vždycky byl ateista.
[Albert Einstein Guyi H. Ranerovi Jr, 2. červenec 1945, v odpovědi na pomluvu, že jakýsi kněz jezuita přiměl Einsteina konvertovat od ateismu. Článek Michaela R. Gilmora ve Skeptic magazine, Vol. 5, No. 2, 1997]

23. Opakovaně jsem již řekl, že podle mého mínění je představa nějakého osobního Boha dětinská. Můžete mne nazvat agnostikem, ale nesdílím křížáckého ducha profesionálního ateisty, jehož horlivost je většinou způsobena bolestivým aktem osvobození se z okovů náboženské indoktrinace, které se mu dostalo v mládí. Dávám přednost postoji skromnosti, odpovídající slabosti našeho intelektuálního porozumění přírodě a našemu vlastnímu bytí.
[Albert Einstein to Guy H. Raner Jr., Sept. 28, 1949, from article by Michael R. Gilmore in Skeptic magazine, Vol. 5, No. 2, 1997]

24. Představa nějakého osobního Boha je antropologický pojem, která nejsem schopen brát vážně.
[Albert Einstein, dopis Hoffmanovi a Dukasové, 1946]

25. Náboženský pocit zplozený zkušeností logické pochopitelnosti hlubokých vzájmených vztahů je poněkud odlišný od pocitu, který lidé obvykle nazývají náboženským. Je to spíše pocit děsu z plánu, který se projevuje v materiálním univerzu. Nevede nás k tomu kroku, kdy si začneme představovat bohu podobnou bytost podobnou člověku - osobnost, která na nás vznáší požadavky a která se o nás zajímá jako o jednotlivce. V tomto není ani vůle ani cíl, ani něco nutného, ale pouze absolutní bytí. Z tohoto důvodu lidé našeho druhu vidí v morálce čistě lidskou záležitost, ačkoli tu nejdůležitější ve sféře lidskosti.
[Albert Einstein, from Albert Einstein: The Human Side, edited by Helen Dukas and Banesh Hoffman, Princeton University Press, pp 69-70]

26. [Moje] hluboká zbožnost... rychle skončila ve dvanácti letech, díky četbě populárně vědeckých knih.
[Albert Einstein, as quoted in Einstein, History, and Other Passions, p. 172]

27. Je mi docela jasné, že onen náboženský ráj mládí, který jsem ztratil, byl mým prvním pokusem osvobodit se od pout 'pouze osobního,' od existence, v níž převládají přání, naděje a primitivní pocity.
[Albert Einstein, as quoted in Einstein, History, and Other Passions, p. 172]

28. Člověk, který je pevně přesvědčen o univerzálním působení zákona kauzality nemůže ani na okamžik brát do úvahy představu nějaké bytosti, která zasahuje do chodu událostí....
[Albert Einstein, Ideas and Opinions

http://holbachia.sweb.cz/texty/klasik/einstein.htm
"Smích je afekt z náhlé proměny napjatého očekávání v nic." (I. Kant)
Uživatelský avatar
irulan
 
Příspěvky: 851
Registrován: ned 10. čer 2012 16:38:29

Re: Láska je světlo

Nový příspěvekod Návštěvník » pát 29. led 2016 20:26:08

irulan píše:To už tu bylo.
Tisíckrát kopírovaný podvrh a výmysl, který když se podepíše všeuznávanou osobností, bude vypadat dobře :what:

:confused:
http://richardmasek.blog.idnes.cz/c/465 ... dceri.html
Návštěvník
 

Re: Láska je světlo

Nový příspěvekod nop » pát 29. led 2016 21:56:55

Návštěvník píše:
irulan píše:To už tu bylo.
Tisíckrát kopírovaný podvrh a výmysl, který když se podepíše všeuznávanou osobností, bude vypadat dobře :what:

:confused: http://richardmasek.blog.idnes.cz/c/465 ... dceri.html

I když jsou texty zochybňovány, nedá mi to a připíši poznámku k bodu 16:
„Nemůžu uvěřit tomu, že Bůh hraje s vesmírem kostky“,

je to nepřesný citát z Hérakleita, který psal: „Osud je podobný chlapci, který hraje kostky.“
Sám Hérakleitos, kněz v chrámu Artemidy v Efesu, hrával v kostky s chlapci.

De facto Hérakleitos říká, že řešení má omezený počet stavů, kde volba cesty padne do diskrétního případu, tedy výsledek je kvantový.
Jako když na křižovatce je konečný počet cest a nelze jezdit mimo cesty volně po louce, ale možno volit z několika odboček, které dopředu existují.
Výsledek je kvantovaný výběr v konečném počtu stavů.

Jinak: co to je "osud" ? To je to, co se stane. A je v tom omezený počet možností / případů.
Jako u klavíru: tam jsou tóny už dané (12 v oktávě) a hudebník je (jen) vybírá,
naproti tomu u strunových nástrojů s krkem hudebník tvoří notu vždy znovu a může se pohybovat plynule mezi nimi.

Takže bych to zjednodušil: "osud se chová jako klavírista, vybírá kvantově odlišné stavy".
Uživatelský avatar
nop
 
Příspěvky: 1748
Registrován: ned 04. zář 2011 21:53:28
Bydliště: Praha

Re: Láska je světlo

Nový příspěvekod .Petra » sob 30. led 2016 6:10:14

irulan píše:To už tu bylo.
Tisíckrát kopírovaný podvrh a výmysl, který když se podepíše všeuznávanou osobností, bude vypadat dobře :what:


Co se opravdu ví - nebo spíš neví - o Einsteinově dceři:

http://www.ptejteseknihovny.cz/dotazy/d ... -einsteina
.Petra
 

Re: Láska je světlo

Nový příspěvekod .Petra » sob 30. led 2016 6:15:08

.Petra píše:
irulan píše:To už tu bylo.
Tisíckrát kopírovaný podvrh a výmysl, který když se podepíše všeuznávanou osobností, bude vypadat dobře :what:


Co se opravdu ví - nebo spíš neví - o Einsteinově dceři:

http://www.ptejteseknihovny.cz/dotazy/d ... -einsteina



Údaje o Lízince do jejích dvou let jsou velmi skromné a další osud prvního dítěte Einsteina není znám. Nikdy se už o ní neobjevila v dopise zmínka a navzdory intenzivnímu pátrání se nikde nenašel zápis v církevních seznamech, v úředních aktech anebo jiných dokumentech. Lízinka se objevuje jen v několika málo dopisech svých rodičů a zmínky o ní jsou vždy velmi stručné a prchavé.
.Petra
 

Re: Láska je světlo

Nový příspěvekod Návštěvník » sob 30. led 2016 7:17:16

bylo by hezké věřit, že génius mysli byl i géniem srdce, ale nejspíš tomu tak opravdu nebylo, zůstává otázka: je láska světlo? je světlo láskou? a co temnota? je v osvícené mysli místo pro temnotu? může být temnota láskou? a jestli ano, zůstává ještě temnotou?
Návštěvník
 

Re: Láska je světlo

Nový příspěvekod arikiran » sob 30. led 2016 9:00:10

Me to o te Temnote zajima...tusim, ze v te Hre tady, je zpracovani Polarit a jejich zaziti...podstatnym Ukolem, bez jehoz reseni se Zak dal nepohne...
Takze klast si takove otazky a hledat odpovedi mohu doporucit
...x...
...děkuji.em...
Uživatelský avatar
arikiran
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 22. led 2016 11:05:50

Re: Láska je světlo

Nový příspěvekod Návštěvník » sob 30. led 2016 22:49:53

arikiran píše:Me to o te Temnote zajima...tusim, ze v te Hre tady, je zpracovani Polarit a jejich zaziti...podstatnym Ukolem, bez jehoz reseni se Zak dal nepohne...
Takze klast si takove otazky a hledat odpovedi mohu doporucit
...x...

Genesis 1:1 Na počátku stvořil Bůh nebe a zemi.

Genesis 1:2 Země byla pustá a prázdná a nad propastnou tůní byla tma. Ale nad vodami vznášel se duch Boží.

Genesis 1:3 I řekl Bůh: "Buď světlo!" A bylo světlo.

Genesis 1:4 Viděl, že světlo je dobré, a oddělil světlo od tmy.


Světlo je dobré, a co tma?

Genesis 1:5 Světlo nazval Bůh dnem a tmu nazval nocí. Byl večer a bylo jitro, den první.

Genesis 1:6 I řekl Bůh: "Buď klenba uprostřed vod a odděluj vody od vod!"



Otázka: co se stane, bude-li se voda chtít zase sjednotit?

Její mutace se nachází v podvědomí. V dětství se vytvořilo několik psychických bariér, efektem toho byla rozdvojená osobnost: jedna, která kontrolovala své emoce a druhá plná touhy, radosti a hněvu, která musí být pod kontrolou.

Něco je na tom od začátku špatně, objevilo se něco zlého.

Ale kdo má opravdu odvahu kouknout se tomu hrozivému tvoru do očí, pochopit jej a milovat jej?
Návštěvník
 

Re: Láska je světlo

Nový příspěvekod arikiran » ned 31. led 2016 9:15:13

Ahoj Jani
Ja to mam zapamatovane tak, ze Buh prohlasil O VSEM, co stvoril, ze to je Dobre...Tmu nevyjimaje...
Problem Zla je problemem mnoha nabozenstvi...vetsinou se rekne--vzpoura proti bohu a radu...viz Lucifer
Anebo--buh odesel a Stvoreni se zvrhlo
Anebo se to svede na lidi...neposlechli boha...a tu to mas...

Pro me je Zlo...Leva ruka Mistra a Dobro-Kristus ruka Prava
Zlo neni na trestani, ale na Zkouseni
Prisny Ucitel, ktery otestuje, jak me Laskavy Ucitel pripravil

Besnici, Vztekle a Nenavistne Zlo....jo, slysel jsem o Nem, ale zatim jsem se s Nim jeste :-) nesetkal...a, priznavam, byl by pro me problem videt v Nem vyukoveho Andela

Snad jednou...
...x...
...děkuji.em...
Uživatelský avatar
arikiran
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 22. led 2016 11:05:50


Zpět na Cokoliv je libo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků