Strach

Re: Strach

Nový příspěvekod Saruman » pon 03. pro 2018 0:51:10

vostal petr píše:
Co bych řešil,

v indii můžeš klidně jet v protisměru,

a nikdo tam nic neřeší, páč tě jednako vidí, nebot nemusejí sledovat nějaký značky a mohou sledovat co se děje před nimi,

stejně tak nesledují ani to, co se děje za nimi,

a jaksi vůbec neřeší proč jedeš v protisměru,

asi to berou tak, že k tomu máš nejspíše nějaký důvod...

Smrt v autě hrozí nejvíc v Indii. Pokuty však zrušili jako neetické
https://auto.idnes.cz/indicke-silnice-0 ... tomoto_fdv
Uživatelský avatar
Saruman
 
Příspěvky: 76
Registrován: sob 10. říj 2015 13:59:32

Re: Strach

Nový příspěvekod vostal petr » pon 03. pro 2018 1:20:27

To je ale způsobeno právě těmi (zastaralými)dopravními předpisy,

kdyby žádné neměli, každej by si pak dával ještě větší pozor,

než dává nyní,

takže na vině jsou především dopravní předpisy,

které jim tam zaváděj dobroserové....
vostal petr
 

Re: Strach

Nový příspěvekod vostal petr » pon 03. pro 2018 1:34:16

Nedávno dokonce indické odbory řidičů dálkové dopravy vyzvaly ministra, aby zrušil povinnou úroveň zkoušek pro získání řidičského průkazu. Pokud se tak nestane, hrozí stávkou.


A tady je názor profesionálů,

na rozdíl vod vládních teoretiků....
vostal petr
 

Re: Strach

Nový příspěvekod Návštěvník » pon 03. pro 2018 6:43:33

Co se týče absolutního počtu úmrtí na silnicích, vévodí této smutné statistice Čína. Indie je ovšem hned na druhém místě – a to tam jezdí podstatně méně aut. Jen předloni v Indii zemřelo při nehodách přes 230 tisíc lidí. Ten nepoměr bije do očí. Nelze se divit, že sám nejvyšší soud země nazval tamní silnice „obřími zabijáky“. Jak je to vlastně možné? Odborníci soudí, že vedle nekvalitních vozovek za to mohou zastaralé předpisy týkající se motorových vozidel, korupce v policejním sboru, která ovlivňuje vyšetřování (či spíše nevyšetřování) viníků nehod, a pomalá soudní řízení.
Zdroj: https://auto.idnes.cz/indicke-silnice-0 ... tomoto_fdv
Návštěvník
 

Re: Strach

Nový příspěvekod Jana » pon 03. pro 2018 6:59:01

dodo píše:
miroslav píše:Peter je náš miláčik tady na fóru :)


A mohol by byť, tu na fóre miláčikom každý, Petra samozrejme nevynímajúc ?

:)


Hej,

no.

:)
Jana
moderátor
 
Příspěvky: 10696
Registrován: pon 25. črc 2011 19:38:09

Re: Strach

Nový příspěvekod vostal petr » pon 03. pro 2018 10:15:56

22.02.2006, 00:00
Nová Európa kazí dopravné štatistiky
Lucia Kubošová
Autor: Lucia Kubošová
5
0
0

Slovensko a ďalšie krajiny strednej a východnej Európy kazia imidž EÚ v oblasti dopravnej bezpečnosti. Hlavným dôvodom sú podľa Bruselu nekvalitné cesty a staré autá, ktoré premávajú po "novej" Európe.

Rýchlosť, pásy a alkohol
Najhoršie sú na tom pobaltské štáty - Litva a Lotyšsko, kde pri dopravných nehodách ročne zomrie v priemere vyše 200 ľudí na milión obyvateľov. Nad priemerom európskej dvadsaťpäťky - 95 obetí na milión obyvateľov - figuruje aj Slovensko so smutným ročným skóre takmer 130 obetí. "Dopravné nehody majú v Európskej únii troch spoločných menovateľov: rýchlosť, bezpečnostné pásy a alkohol, ale v postkomunistických krajinách je to ešte stále hlavne infraštruktúra," hovorí Peter Schmitz z Európskej komisie.
Podľa správy, ktorú má dnes komisia schváliť a neskôr predložiť dopravným ministrom, sa na Slovensku celkový počet smrteľných dopravných nehôd za posledné štyri roky znížil len minimálne, asi o dve percentá od roku 2001. Vtedy však bolo u nás zhruba toľko obetí, ako tesne po odštartovaní transformácie, po páde komunizmu, v roku 1991.
Naopak, naši vyšehradskí susedia počas minulej dekády tragické štatistiky z ciest najprv skresali na polovicu, no za posledné roky tam došlo k miernemu nárastu obetí dopravných nešťastí, najviac v Poľsku - o päť percent.

Menej obetí, znie plán
V priemere na počet áut v krajine, ktorý môže podľa komisie podávať ešte pravdivejší obraz o skutočnej bezpečnosti na cestách, stojí Slovensko na chvoste európskeho rebríčka, pred Poľskom, Lotyšskom a Litvou.
EÚ si predsavzala, že do roku 2010 vďaka konkrétnej politike zaručí, že sa počet obetí v Európe zníži o polovicu - pod 25-tisíc za rok.
Už teraz je jasné, že sa to nepodarí - v roku 2004 prišlo o život 41 600 ľudí, a ak bude tento trend pokračovať, na záver prvej dekády sa počet obetí zníži na 32 500. "V starej pätnástke sme na veľmi dobrej ceste splniť plán, ktorý sme si dali, ale pre celú dvadsaťpäťku je zatiaľ príliš ambiciózny," hovorí Schmitz.
Štrukturálne problémy súvisia s celkovým ekonomickým vývojom v nových členských štátov - s kúpyschopnosťou obyvateľstva v otázke kvality áut, ale tiež s peniazmi na budovanie infraštruktúry. "V mnohých týchto krajinách by veľa vyriešila doslova jedna diaľnica z jedného konca štátu na druhý. Teda niečo, čo je už dnes úplne bežné v západnej Európe," dodáva expert komisie. Európski nováčikovia plánujú práve na finančne náročné projekty ako stavba diaľnic využiť fondy zo spoločného rozpočtu únie.

Francúzsko ako žiarivý príklad
Zatiaľ čo infraštruktúra je hlavne otázkou chudobnejších krajín, podľa Bruselu celá dvadsaťpäťka musí viac pracovať na kontrole dodržiavania dopravných predpisov. Každý členský štát má vlastné špecifické problémy - škandinávske krajiny sa snažia zredukovať prípady jazdenia pod vplyvom alkoholu, juh Európy trápi ignorovanie pravidiel o bezpečnostných pásov a o maximálnej rýchlosti u domácich vodičov.
Naopak, najlepšie sa darí Holandsku a Veľkej Británii, hoci Brusel vo svojej správe chváli najmä Francúzsko, ktoré sa za posledné tri roky prehuplo cez európsky priemer, a počet smrteľných nehôd na cestách znížilo o tretinu.
Bezpečné cesty boli jedným z kľúčových hesiel predvolebnej kampane prezidenta Jacquesa Chiraca v roku 2002. Podľa komisie sú pozitívne výsledky Francúzov dôkazom toho, že ak národné vlády chcú, môžu prispieť k zredukovaniu dopravných nehôd aj v relatívne krátkom čase.


Takže

evropský průměr je tedy 95 000 na jednu miliardu obyvatel,

což je polovina indickýho průměru,

no a kolik miliard to ročně stojí a jaká je tradice motorismu v evropě vůči tradici v indii,

to je fakt nesrovnatelný, obzvláště pak, když mnohá města nemají chodníky takže chodci chodí po silnici,

hustota obyvatelstva ve městě je něco na evropský podmínky nepředstavitelnýho,

tak to ta indie z toho vychází naprosto skvěle,

vono taky zkuste kličkovat mezi chodci, krávami a psy a případně i mezi prasaty a turisty...
vostal petr
 

Předchozí

Zpět na Inspirativní myšlenky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník

cron