Mudrc píše:Jana píše:Pravé Já je sat-čit-ánanda, proto je jen JEDNO, Tvé je stejné jako mé.
Ne.
To je totiž jako tvrdit, že jsme všichni lidé.
No to sice jsme, ale jako nejsme tělo, tak nejsme ani to tvoje JEDNO.
Ani kdyby ses na hlavu postavila.
Mudrc píše:Jana píše:Pravé Já je sat-čit-ánanda, proto je jen JEDNO, Tvé je stejné jako mé.
Ne.
Mudrc píše:Mudrc píše:Jana píše:Pravé Já je sat-čit-ánanda, proto je jen JEDNO, Tvé je stejné jako mé.
Ne.
To je totiž jako tvrdit, že jsme všichni lidé.
No to sice jsme, ale jako nejsme tělo, tak nejsme ani to tvoje JEDNO.
Ani kdyby ses na hlavu postavila.
miroslav píše:Jana píše:
Tomu, kdo prožívá utrpení jako skutečnou realitu, se jeví sat-čit-ánanda jako nedostižný předmět touhy.
Jana píše:
Dobře, tak co je to pravé Já, které je vším, co existuje?
Existuje podle Tebe vůbec pravé Já?
Co je tou Jednotou v Kristu?
Co je tou jednotou o které mluví Ježíš?
Evangelium podle Jana 17:21-231: Ježíš se modlí za všechny věřící a říká: “Aby všichni byli jedno; jako ty, Otče, jsi ve mně a já v tobě, aby i oni byli v nás, a tak svět uvěřil, že jsi mě poslal. Slávu, kterou jsi mi dal, jsem jim dal, aby byli jedno, jako jsme my jedno. Já v nich a ty ve mně, aby byli dokonale jedno a svět poznal, že jsi mě poslal a miloval jsi je, jako jsi miloval mě.”
Co je tou jednotou, o které mluví Buddha?
Co je tou advaitou, o které mluví Probuzení?
Mudrc píše:Není to to, o čem mluvíš ty.
Jana píše:Mudrc píše:Není to to, o čem mluvíš ty.
To si jenom myslíš?
Nebo máš nějaké konkrétní důkazy?
Mohl bys rozšířit naše obzory?
Prosím, dej sem, nějaké citace, které potvrzují to, v čem vidíš rozpor, díky.
Mudrc píše::-) Já jsem ta citace, a žádná tvoje citace mě nemůže nahradit.
A nemysli si, že bych chtěl, aby ses na mě pověsila proboha.
Baba postavila se na místo Boha, tak jí vstříknem ještě trochu dopaminu a je to.
Co je to to tvoje to? Jak se liší od pojmu člověk třeba? Tím, že kromě člověka zahrnuje i opici například. Nebo špendlík.
Ubezpečuji tě, že nejsem to tvoje to, špendlíková hlavičko.
Jana píše:Mudrc píše::-) Já jsem ta citace, a žádná tvoje citace mě nemůže nahradit.
A nemysli si, že bych chtěl, aby ses na mě pověsila proboha.
Baba postavila se na místo Boha, tak jí vstříknem ještě trochu dopaminu a je to.
Co je to to tvoje to? Jak se liší od pojmu člověk třeba? Tím, že kromě člověka zahrnuje i opici například. Nebo špendlík.
Ubezpečuji tě, že nejsem to tvoje to, špendlíková hlavičko.
186. "Ó mizerní a extrovertní lidé, když nevidíte vidoucího, vidíte jen viděné! Rozpustit dualitu obrácením se dovnitř namísto ven je samo o sobě blažené. " (Ramana Maharshi)
Mudrc píše:Jana píše:Mudrc píše::-) Já jsem ta citace, a žádná tvoje citace mě nemůže nahradit.
A nemysli si, že bych chtěl, aby ses na mě pověsila proboha.
Baba postavila se na místo Boha, tak jí vstříknem ještě trochu dopaminu a je to.
Co je to to tvoje to? Jak se liší od pojmu člověk třeba? Tím, že kromě člověka zahrnuje i opici například. Nebo špendlík.
Ubezpečuji tě, že nejsem to tvoje to, špendlíková hlavičko.
186. "Ó mizerní a extrovertní lidé, když nevidíte vidoucího, vidíte jen viděné! Rozpustit dualitu obrácením se dovnitř namísto ven je samo o sobě blažené. " (Ramana Maharshi)
No, to jsi celá ty. Totiž citace někoho jiného.
"Ó mizerná a extrovertní Jano, když nevidíš vidoucího, vidíš jen viděné a citované! Rozpustit dualitu neobrácením se ani dovnitř ani ven je samo o sobě osvobozující." (Mudrc)
„Pocit „já“ se týká osoby, těla a mozku. Když někdo poprvé pozná pravé Bytí, vynoří se z hlubin něco jiného a zmocní se... To něco je za myslí; je nekonečné, božské, věčné. Někteří lidé tomu říkají Království nebeské, jiní tomu říkají duše a další zase Nirvána a hinduisté tomu říkají osvobození; můžete mu dát, jaké jméno chcete."
– Ramana Maharshi
Jana píše:Jestli je Ti jasné, co Ramana říká, tak když se díváš správně, tak poznáváš Boží království a vše jako blažené.
Mudrc píše:Jana píše:Jestli je Ti jasné, co Ramana říká, tak když se díváš správně, tak poznáváš Boží království a vše jako blažené.
Peklo je blažené?
Jana píše:Mudrc píše:Jana píše:Jestli je Ti jasné, co Ramana říká, tak když se díváš správně, tak poznáváš Boží království a vše jako blažené.
Peklo je blažené?
Mudrci Zdendo, schválně, copak je peklo?
Mudrc píše:Hele já nemám na znuděné individuum vyžívající se ve žvatlání náladu.
Copak je peklo může znamenat podivení se, že někdo může peklo předpokládat, nebo po esenci pojmu peklo.
Laskavě si ujasni, co vlastně máš na mysli.
Už tě někdo praštil klackem po hlavě? Asi už dlouho ne viď... no tak to je pak těžký ti vyvracet tvoje blbiny.
Jana píše:Mudrc píše:Hele já nemám na znuděné individuum vyžívající se ve žvatlání náladu.
Copak je peklo může znamenat podivení se, že někdo může peklo předpokládat, nebo po esenci pojmu peklo.
Laskavě si ujasni, co vlastně máš na mysli.
Už tě někdo praštil klackem po hlavě? Asi už dlouho ne viď... no tak to je pak těžký ti vyvracet tvoje blbiny.
Všimni si, že když se nenalézají v diskuzi argumenty, a jeden nechce vypadat sám jako hlupák, nebo potřebuje vybít mizernou náladu, tak nejjednodušší je sáhnout po agresi a uchýlit se osobnímu útoku.
Jsou však i bytosti, které jsou tak zamindrákované nebo nemají náladu, že ani žádný podnět k agresivitě nepotřebují. Kdyby mohly, tak by rovnou povraždily všechny katolíky i s Ježíšem.
Mudrc píše:Jo? A jak chceš magorovi, který popírá utrpení, ukázat utrpení?
Staří zenoví mistři obdobnému blbovi třeba zakroutili nos.
Zjistěte, kdo má tyto myšlenky. Odkud povstávají? Musejí povstávat z vědomého Pravého Já. Dokonce i neurčité porozumění tohoto učení pomáhá k zahubení ega. Poté, je uvědomění si Jediné Nekonečné Existence možné. V tomto stavu nejsou žádné jiné individuality než Věčná Existence. Tedy, není zde žádná myšlenka smrti anebo utrpení.“
Maharadž: Veškeré utrpení je vyvoláno sobeckou odděleností, izolovaností a nenasytností. Jakmile je příčina utrpení odhalena a odstraněna, utrpení zmizí.
Mudrc píše:Podívej Jano, řeknu ti to upřímně.
Tobě nemá smysl nic vysvětlovat, tobě má smysl dát pár facek.
Ale to může leda tak tvůj muž, a v dnešní poblázněné době ani to ne, rozhodně ne já, ani kdyby poblázněná doba nebyla.
A vysvětluj si to jak chceš a měj se jak chceš. Ignoranci za ignoranci.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků