Stránka 1 z 45

Co mě napadá II

Nový příspěvekNapsal: úte 17. dub 2018 0:27:20
od Návštěvník
Americké přísloví

„Peníze nás nedělají šťastnými, umožňují nám však být nešťastnými poměrně příjemným způsobem.“ :D
:)
Zdroj: https://citaty.net/prislovi/

Re: Emanuel

Nový příspěvekNapsal: úte 17. dub 2018 9:49:34
od Myšlením k bohatství
Peníze ?

Tam není řeč o penězích....

Re: Duet Jediného

Nový příspěvekNapsal: úte 15. kvě 2018 21:38:07
od Návštěvník
One who has understood one's mystery, as to what is,

that one will not discuss or argue the largeness or smallness of

anybody.
https://www.indiadivine.org/content/top ... bout-osho/

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 7:37:09
od Návštěvník
Žáku Hmlo, máš za pět.

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 7:39:00
od Jana
Proč? V Tobě není žádná hravost?

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 7:48:38
od Návštěvník
Jana píše:Proč? V Tobě není žádná hravost?

Je, je I v Hmlhovi, akorad ty ji nevidis, proc asi?

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 7:59:03
od Návštěvník
Pak by ses prece neptala, proc ve me neni zadna radost :confused:

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 8:03:05
od Návštěvník
Návštěvník píše:Pak by ses prece neptala, proc ve me neni zadna radost :confused:

Hravost.

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 8:05:20
od Jana
Miluji laskavou hravost.

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 8:26:07
od Hmla
Návštěvník píše:Žáku Hmlo, máš za pět.

Já vím, to my dizlektici máme často :D

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 8:28:07
od Návštěvník
Hmla píše:
Návštěvník píše:Žáku Hmlo, máš za pět.

Já vím, to my dizlektici máme často :D

:) :crazy: :)

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 9:17:16
od Jana
Klasifikaci dyslektiků z pravopisu považuji za krajní nelaskavost. Je to stejná nelaskavost, jako kdyby mě někdo chtěl známkovat z orientace v prostoru.

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 9:25:16
od Jana
Ona je vlastně jakákoliv klasifikace nelaskavá, snad jen vyjma, kdy se známkuje za jedna. To už se pak ta klasifikace blíží stavu osvícení, kdy je vše za jedna, nebo spíš jedno.

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 9:31:59
od Hmla
Pointa je v tom, že to já jsem se na začátku dne v dobrém rozmaru oznámkoval za pravopisnou chybu. Jana ji opravila a příspěvek se známkou, kde doslova stálo; "Opět za pět, žáku Hmlo", smazala. :-)
Aby bylo jasno.

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 9:33:28
od Jana
Co bych mohla mít?
Obrázek

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 9:33:39
od Tara
Hmla píše:Pointa je v tom, že to já jsem se na začátku dne v dobrém rozmaru oznámkoval za pravopisnou chybu. Jana ji opravila a příspěvek se známkou, kde doslova stálo; "Opět za pět, žáku Hmlo", smazala. :-)
Aby bylo jasno.

Tak tak to bylo!!!!

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 9:38:01
od Jana
Tara píše:Ty bys dokázala děti (nevinné) přesvědčit, že bílá je černá, černá je bílá a jestli to není tak, pak je to naopak.

Chudák děcka, čoveče :-)))))
Všimla jsem si, že je tu spíš úlevná tendence nedělat si zbytečně z ničeho hlavu.

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 11:54:20
od Návštěvník
Tabulka popisuje jednotlivé možnosti, jak reagujeme na to, co se děje, a k čemu jednotlivé možnosti vedou. Příčiny a důsledky.

To chápu spíš jako pomoc, protože někdy není pod vlivem emocí snadné si uvědomit, co dělám, proč to dělám - co ve mně tu reakci zapříčinilo a k čemu taková reakce vede. Díky tomu pochopení a uvědomění je ale možné začít objevovat a zkoušet i další možné způsoby, jakými se dá zareagovat a které by i mně vyhovovaly víc.

Potíž je akorát v tom, že dokud mám potřebu všechno známkovat, vidím i ve všem kolem samé známkování a tabulky popisující jednotlivé přírodní jevy a důsledky, k čemu každý z nich vede, mi budou připadat jen jako známkování, co je lepší a co je horší
:(

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 12:36:00
od Návštěvník
Návštěvník píše:
Nelaskavá je spíš ta nesmyslná tabulka

Tabulka popisuje jednotlivé možnosti, jak reagujeme na to, co se děje, a k čemu jednotlivé možnosti vedou. Příčiny a důsledky.

To chápu spíš jako pomoc, protože někdy není pod vlivem emocí snadné si uvědomit, co dělám, proč to dělám - co ve mně tu reakci zapříčinilo a k čemu taková reakce vede. Díky tomu pochopení a uvědomění je ale možné začít objevovat a zkoušet i další možné způsoby, jakými se dá zareagovat a které by i mně vyhovovaly víc.

Potíž je akorát v tom, že dokud mám potřebu všechno známkovat, vidím i ve všem kolem samé známkování a tabulky popisující jednotlivé přírodní jevy a důsledky, k čemu každý z nich vede, mi budou připadat jen jako známkování, co je lepší a co je horší
:(


Podle E. Tomáše mohou být i probuzení /realiziovaní smutní, ne dlouho, ale mohou. Podle té tabulky by tím přestali být realizovaní, což je samozřejmě nesmysl. Stejně tak se mohou probuzení/realizovaní rozhněvat, ne na dlouho, ale mohou.
Ale je to každého věc, jestli chce té tabulce věřit nebo ne.

Podle mne existují opravdu dobrá roztřídění např. u Elisabeth Haich nebo u Kössnera. Moc dobře to také popisuje Lea Sanders v "Barvy tvé aury". Pokud má člověk pocit, že něco takového potřebuje. Moje potřeba po těchto orientačních pomůckách po čase zmizela.

Re: Světlo a blaženost

Nový příspěvekNapsal: pát 18. kvě 2018 12:55:43
od Návštěvník
Návštěvník píše:
Návštěvník píše:
Nelaskavá je spíš ta nesmyslná tabulka

Tabulka popisuje jednotlivé možnosti, jak reagujeme na to, co se děje, a k čemu jednotlivé možnosti vedou. Příčiny a důsledky.

To chápu spíš jako pomoc, protože někdy není pod vlivem emocí snadné si uvědomit, co dělám, proč to dělám - co ve mně tu reakci zapříčinilo a k čemu taková reakce vede. Díky tomu pochopení a uvědomění je ale možné začít objevovat a zkoušet i další možné způsoby, jakými se dá zareagovat a které by i mně vyhovovaly víc.

Potíž je akorát v tom, že dokud mám potřebu všechno známkovat, vidím i ve všem kolem samé známkování a tabulky popisující jednotlivé přírodní jevy a důsledky, k čemu každý z nich vede, mi budou připadat jen jako známkování, co je lepší a co je horší
:(


Podle E. Tomáše mohou být i probuzení /realiziovaní smutní, ne dlouho, ale mohou. Podle té tabulky by tím přestali být realizovaní

Nepřestali. Eduard Tomáš, kterého jsem mnoho let znala osobně a trávila jsem s ním a s jeho ženou Mílou při práci na jejich chatě v Jílovém všechen svůj volný čas - (celý den se pracovalo karmajógou, bylo třeba udržovat stále bdělou mysl, meditovalo se jen ráno a večer), nikdo slovo ´realizovaný´ nepoužíval. Přitom většinu času se choval jako probuzený. Občas, když se v něm zaktivovaly nějaké dosud nezpracované reakce, ale z toho stavu vypadl - nejen do smutku, třeba i do hněvu - a dodatečně se nám pak omluvil.

Takže ke střídání úrovní, popisovaných v tabulce, dochází i u probuzených a oni to přijímají jako samozřejmost. I Míla, která byla daleko temperamentnější než Eduard, občas na někoho z nás (nebo na naši celou partu, když jsme něco nedělali tak, jak předpokládala) vyletěla a pak se nám, žáčkům, s velikou pokorou omluvila.

Jj, byly to velmi užitečné zkušenosti

:)