Například z čeho vyplývají skryté motivace, které způsobují, jak se někdo neustále chová, a důvody, proč se přes všechno upozorňování bude chovat stejně i dál, - dokud se ty jeho motivace nezmění. A díky tomu pochopení mě jeho chování přestalo dráždit. Je to další, docela užitečná zkušenost, která změnila tu mou předchozí.
Tohle považuji za převzatý program,
takže pak s tím máš spoustu problémů,
malý děti se tím vůbec nezaobírají, ty ještě jsou schopní směřovat dle svého naprogramování aniž by měli nějaký smysl, cíl a zisk,
pak je ale zpracuje (přeprogramuje) výchova rodičů a školy,
a oni ztratí svoje individuální naprogramování, jsou neštatní a hledaj, kde se stala chyba,
a přijmou pak nějakou manipulaci, jak dosáhnout štěstí...
Malý děti nemají potřebu odstranovat neštěstí ani se hnát za štěstím, neřešej skrytý motivace ani neřešej boha,
věnují prostě pozornost tomu, co je baví,
a pak ta jejich hra je jejich školou,
nikoliv jak říkal vobráceně Komenský, že škola je hrou, ale hra je školou poznávání...
Uplácnu bábovku, rozbiju bábovku,
žádný lpění, žádnej cíl a žádnej zisk...