Pro příznivce vulgární polemiky

Pravidla fóra
POLEMICKÉ FÓRUM

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:04:52

Karel Gott zní pro Turky jako Karel prdel

:D
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:05:19

albánština

kok kar (čuráčí hlava) :D

zato slovinština to má vysloveně poetické :)

300 kosmatih medvedov (U 300 chlupatých medvědů), pejt u pisane marjetice (doslova "běž do barevných sedmikrásek" - tedy asi jako naše "běž do kytek")
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:06:00

a co antikrist ?


anti- znamená "proti", například antidotum je prostředek proti škodlivému chemickému působení nějaké sloučeniny

Zato arciidiot, arciblb, arcidebil jsou něco jako maximální idiot, blb...
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:07:32

Koukám že zdejší příspěvky zřejmě obohatí slovní zásobu diskutujících :phew:
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:08:08

turečtina ta je teda má :confused:

göt deliği (asshole), ağzına sıçıyım (naser si do huby); anani sikeyim (ošukej svou matku)
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:10:07

Návštěvník píše:Koukám že zdejší příspěvky zřejmě obohatí slovní zásobu diskutujících :phew:


:D :D :D

"Shrnutí


Z hlediska češtiny jsou pozoruhodné označení pro pasáka - v maďarštině strici (znějící poněkud slovensky) a v dánštině alfons (odkazující k francouzskému vlivu). Maďarské szar (hovno) se zdá souviset s českým srát. Sloveso srát je však původně slovanské. Dále pak zřejmě všeslovanské kurva (odvozené pro označení pro slepici - kur) proniklo do jiných balkánských jazyků. Dánské označení prostitutky ludder zřejmě odpovídá českému lundra (=příchozí z Flander). Zajímavé je, že dánština nespadá do německého análně-vylučovacího vlivu (převažují přímočaře genitální výrazy), čili germánské jazyky nespadají automaticky do jedné skupiny; stejně jako by se zdálo, že vulgarismy celého Balkánu jakoby spadaly pod vliv dřívější turecké nadvlády. Vulgarismy jakoby hravě překonávaly hranice národů (mezi slovanskými, germánskými a dalšími jazykovými větvemi) a více kopírovaly vlivy mocensko-kulturní. Každopádně se zdá oblast Balkánu být jakýmsi "tavícím kotlem" vulgarismů v inteferenci mnoha jazykových menšin.


Je otázkou do jaké míry souvisí náboženské, společenské či politické podmínky s typem expresivního vyjadřování. Zdá se však, že můžeme vyloučit etnické, jazykové a velmi často i náboženské skutečnosti. Jak ruština, kterou mluví pravoslavní věřící, dále polština, jež je jazykem katolíků, patří do pravé kopulační oblasti. Dále Srbové a Rumuni, jež vyznávají pravoslavnou víru, katoličtí Chorvati a smíšení katolíci a protestanti na Slovensku a v Maďarsku, ti všichni náleží do kvazikopulační oblasti. Češi, jejichž klení patří do análně-vylučovacího typu, jsou většinou ateisté nebo katolíci stejně jako katoličtí Slováci nebo Poláci, avšak způsob klení sdílejí nejen s luteránskými Němci v sousedním Sasku, ale také s katolickými Rakušany mluvícími německy. Náboženství se zdá bát relevantní pouze v případě luteránství při vymezování eschatologického typu."
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:11:56

podle uvedené hypotézy musí být VIP s těmi jeho anály na všechny způsoby Čech jako poleno :D :D :D

"Hypotéza

Naše hypotéza tvrdí, že jedinci, kteří žijí v Čechách užívají především vulgární výrazy análně- vylučovací, zatímco jedinci žijící na Moravě a Slezsku užívají výrazy ze sexuální oblasti. Hypotéza je tedy následující: Preference určitých typů vulgárních slov ve vyjadřování souvisí s demografickým rozmístěním. U genitálních výrazů předpokládáme vyšší výskyt na Moravě, kdežto u análních výrazů předpokládáme větší výskyt v Čechách."
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:14:35

Návštěvník píše:
zato slovinština to má vysloveně poetické :)

300 kosmatih medvedov (U 300 chlupatých medvědů), pejt u pisane marjetice (doslova "běž do barevných sedmikrásek" - tedy asi jako naše "běž do kytek")


Ježiš, to je krásný. :D :D :D
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:20:29

Návštěvník píše:podle uvedené hypotézy musí být VIP s těmi jeho anály na všechny způsoby Čech jako poleno :D :D :D

"Hypotéza

Naše hypotéza tvrdí, že jedinci, kteří žijí v Čechách užívají především vulgární výrazy análně- vylučovací, zatímco jedinci žijící na Moravě a Slezsku užívají výrazy ze sexuální oblasti. Hypotéza je tedy následující: Preference určitých typů vulgárních slov ve vyjadřování souvisí s demografickým rozmístěním. U genitálních výrazů předpokládáme vyšší výskyt na Moravě, kdežto u análních výrazů předpokládáme větší výskyt v Čechách."


Ne já jsem moravák,
ale již příliš dlouho žiju tady mezi tou českou sběří,
takže jsem od genitálních výrazů přešel k výrazům analním
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:22:57

"Prdel


A. Slovo bylo ve 364 odpovědích použito v těchto významech:


1. Slovo označující zadní část lidského těla.

„Má božskou prdel.“ :D :D :D

2. Synonymum slova legrace

„Děláš si ze mě prdel?“
„Výzkum vulgarismů není žádná prdel.“ = „Při výzkumu vulgarizmů v žádném případě nejde o legraci.“
"S Jardou byla vždycky prdel."


3. Exprese a ventilování agrese a hostility.

„Jdi do prdele“.
„Jestli mě vyhodí, nakopu ji prdel.“
"Vyliž mi prdel."


4. Exprese pocitů nezdaru a selhání, popř. krajní úzkosti. (Často smíšeno s bodem 3. Pocit úzkosti je kompenzován ventilací agrese.)

„A je to v prdeli.“
„A jsme v prdeli.“


5. Exprese povzneseného postoje a nezájmu.

„Vyliž mi prdel.“
„Polib mi prdel.“
„Jdi s tím dotazníkem doprdele.“


6. Metafora ilustrující tmavé prostředí.

„Tma jak v prdeli.“


7. Filmové hlášky

„Jeho prdel pozná středověk.“

B. Nejčastější asociační okruhy


U slova „prdel“ se nevyskytoval speciální významový okruh, je používáno univerzálně, mluví takříkajíc, „samo za sebe“. :yes:

C. Shrnutí


Ve slově „prdel“ se střetává několik motivů: téma selhání, sebeagresivity (4), agresivity zaměřené navenek (3) a hájení vlastního teritoria („krýt si svou prdel“). Společným jmenovatelem těchto emocí je zřejmě úzkost. (Při úzkosti se říká, že „máme stažené půlky“). V případě, kdy člověk pociťuje zvýšenou úzkost, dochází i ke zvýšení agrese, kterou člověk ventiluje slovní expresí (uleví si), popř. tuto agresi obrátí na vnějšího nepřítele, anebo se ho snaží ponížit (5).

K tomu je třeba zahrnout zcela odlišný význam slova „prdel“ jakožto legrace. Možné vysvětlení zní tak, že smích je vlastně uvolnění nastřádané úzkosti (úzkost opadne a promění se v euforickou úlevu). Energie, napětí, úzkost, která mohla přejít v agresi, útok, se při pominutí hrozby uvolní ve slast, kterou nazýváme smích. Odhalení zubů při smíchu stále jakoby ukazuje k tomuto pradávnému zdroji smíchu: radosti z odvrácené hrozby a „uzávorkovaný“, „neškodný“, jen mimikou úst připomenutý motiv agrese. Je-li smích vlastní jen člověku, pak jde o vývojově vysoký stupeň uvolňování (evolučně prastarých mechanismů) agrese a úzkosti. Ve slově „prdel“ se protkává celá tato síť významů a psychodynamických operací s pocitem úzkosti.

Významnou úlohu v tom může hrát fakt, že

1. na tuto část těla si nevidíme, je tedy symbolem potenciální hrozby,
2. při krajním ohrožení a aktivaci sympatiku dochází ke ztrátě kontroly nad mechanismem vylučování.

Tyto významy se neobjevovaly u slova „hovno“, tudíž je možno říct, že „hovno“ je provždy artefaktem, výtvorem, objektem, který leží před našima očima, ale který není na nevědomé úrovni asociován s procesem vylučování jako slovo „prdel“.

Slovo „prdel“ je hodnoceno jako nejméně vulgární (i = 2,45). /Proměnná i nechť zastupuje intenzitu vulgarity na škále 1..10, kde 10 = nejvulgárnější/.


D. Etymologie


Všeslovanské. Řecky pérdó, staroindicky pardaté = prd. (Zdá se, že jde o zvukomalebnou, a proto univerzální, nápodobu vzduchu procházejícího zadním otvorem těla, stejně jako ph- často odkazuje k průchodu vzduchu otvorem ústním: foukat)."
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:23:56

Návštěvník píše:
Návštěvník píše:podle uvedené hypotézy musí být VIP s těmi jeho anály na všechny způsoby Čech jako poleno :D :D :D

"Hypotéza

Naše hypotéza tvrdí, že jedinci, kteří žijí v Čechách užívají především vulgární výrazy análně- vylučovací, zatímco jedinci žijící na Moravě a Slezsku užívají výrazy ze sexuální oblasti. Hypotéza je tedy následující: Preference určitých typů vulgárních slov ve vyjadřování souvisí s demografickým rozmístěním. U genitálních výrazů předpokládáme vyšší výskyt na Moravě, kdežto u análních výrazů předpokládáme větší výskyt v Čechách."


Ne já jsem moravák,
ale již příliš dlouho žiju tady mezi tou českou sběří,
takže jsem od genitálních výrazů přešel k výrazům analním


no to oni tam taky tvrdí, že nezáleží na tom kde ses narodil nebo odkud pocházíš, ale kde se dlouhodobě nacházíš :D :D :D
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:28:54

Návštěvník píše: Expresivní synonymum pro „nic“.

„Stojí to za hovno.“ = „Za nic to nestojí.“
„Hovno o tom víš.“ = „Nic o tom nevíš.“
„Dostaneš hovno.“ = „Nic nedostaneš.“ Atd.




Je to jasný, VIP používá slovo hovno jako synonymum prázdnoty. Hovno je tedy velmi duchovní význam.

Lidově řečeno ústy Buddhy: "Forma je hovno a hovno je forma." Možná by to jen chtělo trochu srozumitelnější výraz pro pojem forma.
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:33:51

mně docela překvapil etymologický rozbor slova kunda :)

"Etymologie


U slovanských, kavkazských a baltských jazyků kuna = fena, liška. Kunda se nicméně objevuje i v germánských jazycích (cunte v angličtině, kunta ve staronorštině, kutte starodolnoněmecky). Latinské cunnus = klín (vklínit; odtud také cuninlingus). Indoevropský kořen zní zřejmě ku- nebo keu- odkazující k něčemu skrytému, zakrytému (angl. cover = zakrýt, Lat. cutis = kůže, cunnus = pochva) nebo gon- (vytvořit; gonáda, genetika apod.). Řec. gyné = žena (gynekologie). Španělské označení pochvy coño. Arménské kunda vícevýznamové = statečný; kořen; holý; pomalý, těžký. Etymologie slova kunda je tedy neurčitá, na druhé straně se ukazuje jakási pra-evropská univerzálnost tohoto slova odkazující k archetypu ženského lůna jakožto něčeho skrytého, co dává zrod. Nesmíme také opomenout sanskrt, kde je kunda místem počátku (korespondující s první čakrou), odkud může míšním kanálem při jógické koncentraci stoupat energie kundalini.


Autorka divadelní hry Vagina monology, Eva Ensler, si slovo kunda vybrala jako symbol esence ženskosti, které je třeba osvobodit od všech moralizujících nánosů, neboť má v sobě cosi, co jeho synonyma (vagina či pochva) ve své sterilitě nemohou nikdy zcela nahradit. Diváci mají během jejího představení v určitém místě hlasitě provolávat slovo "kunda", což má (nejen) ženám přinášet určité osvobození, ale i návrat k sobě samým.


Kunda je zřejmě jediný univerzálně rozšířený vulgarismus, lépe řečeno pra-slovo, které v proměnlivých odstínech epoch nabírá vulgárních odstínů, ačkoliv jeho prapůvod v sobě nic vulgárního či obscénního neobsahuje. Naopak, spíše odkazuje k čemusi spirituálnímu nebo kosmogenickému: ženskému principu par excellence."
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:42:11

výborně v tý studii vystihli proč jsou vulgarismy používany a komu je říkáme :yes:

"Komu vulgarismy říkáme?

Většina vulgarismů není říkána „do očí“ (druhé osobě), ale říkáme je spíše o (třetí) osobě, která není přítomna. Z toho plyne, že vulgarismy slouží k vyjádření agrese, dominance nebo ochraně „vlastního teritoria“ (intimního prostoru) mnohem méně, než bychom si mysleli. Většinou si prostě „chceme ulevit“ od frustrace, která nás tíží ve vztahu k nějaké (nepřítomné) osobě, vůči níž si nemůžeme dovolit (anebo nechceme) vstoupit do otevřeného konfliktu. Těmito osobami jsou především nadřízení v práci (šéfové), učitelé ve školách, úředníci státní správy, policisté a politici.


Dále vulgarismy používáme, chceme-li si ulevit od frustrace ve vztahu k osobě opačného pohlaví, tím že jí „pohaníme“ – tj. snížíme její nadřazenou pozici. K tomu zřejmě dochází především u mužů, kteří dle Freuda mají tendenci své sexuální objekty (ženy, do nichž jsou zamilováni) stavět na piedestal (vidět je v lepším světle). Při zklamání a frustraci je třeba tuto nadřazenou pozici opět snížit, k čemuž mohou přispět vulgarismy. (Obranný mechanismus racionalizace - ve stylu „stejně to byla ... [libovolný vulgarismus] a tahala se s každým.“)

U žen se zdá, že se spíše uchylují k ventilaci frustrace ve vztahu k nějaké sokyni, o které se domnívá, že ohrožuje její pozici. (K tomu slouží především výrazy označující ženský genitál). Zde rovněž vulgarismus slouží k „snížení pozice“ protivníka.

Podobné „snižování“ přinášející snížení úzkosti a frustrace zřejmě nastává při čtení bulvárních časopisů, kde se dozvídáme o „prohřešcích“ celebrit, tedy ve společenské hierarchii výše postavených osob . Tímto „snížením“ se dostávají na naši úroveň, což působí „hojivě“ na náš pocit méněcennosti. (Všechna naše selhání, neúspěchy a morální prohřešky, která spoluvytvářejí komplex méněcennosti, jsou „vykoupeny“ zjištěním daleko horších nedostatků u společensky výše postavených osob.) Tento „terapeutický“ účinek má v mnoha případech i použití vulgarismů, o čemž si povíme níže."

a

"Funkce vulgarismů

1. Vulgarismy mají pravděpodobně na nejobecnější rovině funkci homeostatickou, tj. slouží jako emoční ventily („šrapnely“) uvolňující vnitřní napětí, úzkost a frustraci. Tím přispívají k celkové rovnováze a relaxaci organismu.


2. Ať už hlasitý nebo vnitřní řečí pronesený vulgarismus dále slouží jako odklonění agresivního impulzu, který by mohl vést k přímému násilí vůči objektu, který vyvolal podrážděnou reakci. Je možné, že tato funkce řeči značnou měrou snižuje celkové násilí ve společnosti. Pronesení vulgarismu je určitým kompromisem, který na jedné straně „odventiluje“ agresi jednotlivce, a na druhé straně nedojde k fyzickému útoku a ublížení. Jelikož se většinou vulgárně vyslovujeme o třetí osobě, nikomu nebývá ublíženo. Vyslovení vulgarismu (ve většině případů) by se tedy dalo přirovnat k „výstřelu na prázdno“, který uleví, ale neublíží. („Vlk se nažere a koza zůstala celá.“) Podstatný psychodynamický moment je okamžik, kdy zvýšená úzkost může přerůst v agresivní útok (jako reakce na pociťované ohrožení), ale pokud je tato úzkost (frustrace) zmírněna, uvolněna použitím vulgárního slova, zmizí i „palivo“, které by jinak potenciálně vedlo k „nastartování násilí“. Sprosté „ulevení si“ je tedy ve většině případů prevencí násilného chování.


3. V jiných případech může použití vulgarismu naopak sloužit jako provokace vedoucí k nastartování protivníkovy agrese. V takovém případě je záhodno útočit na citlivý bod v psychice protivníka, který v něm vyvolá nejvyšší míru úzkosti a frustrace (na jeho Achillovu patu, komplex, na nějž je citlivý). V tomto ohledu je zajímavé použití nadávek, které se se u jiných slovanských národů tvoří kombinací slov „matka“ a „jebat“ a které se kupodivu českým krajinám vyhly. Češi na toto spojení nereagují přecitlivěle, což vede k domněnce, že u (hlavně pro jižní národy) je silnější zastoupení mateřského komplexu.


4. Vulgarismy použité na účet třetích osob slouží jako kompenzace aktivovaného komplexu méněcennosti.


5. Vulgarismy se používají jako projev dominance, nadřazenosti, obrany vlastního prostoru a souvisí celkově s tématem moci v mezilidských vztazích, ponížení (druhého) a povýšení (sebe sama) a tedy zřejmě s jakýmsi celkovým budováním pozice ve vztahu k někomu druhému. Důvtipnost a vyřídilka při slovních půtkách může nahrazovat dřívější šermířské utkání či pěstní souboj. Cílem takového verbálně – expresivního souboje je vyjasnit si a překonstelovat naši vzájemnou hierarchickou pozici (kdo z koho a kdo nad kým). Je možné, že tento motiv stojí v pozadí většiny partnerských hádek, kdy se partner ve snížené (submisivní) pozici snaží zvrátit chod věcí alespoň verbálním útokem a výčitkami (čímž však nevědomky prozrazuje svou submisivitu – protože, jak říká Plzák – generál by působil komicky, kdyby začal vojákům vztekle vyčítat, že se cítí dotčen jejich chováním). Submisivní partner se snaží zvrátit situaci ve svůj prospěch, zatímco dominantní se spíše snaží udržet status quo."
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod ViP » čtv 29. kvě 2014 17:54:15

Mě přijde rozumné používat vulgarismy k odklonění agresivního útoku,
tedy obrany před zdejšími prudiči,
a zároven je používám k agresivnímu protiútoku

Přijde mně to mnohem jednodušší, nežli se bavit nějak na úrovni se zdejšími psychotickými idioty,
diskuze s těmito lidmi je vcelku zbytečná a je v podstatě ztrátou času...

Co si taky myslet o lidech, kteří o sobě prohlašují, že "oni jsou ti dobří" ?

Jsou to jen hnusní vředi na mý prdeli a zasloužej si vymáčknout...
ViP
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:54:42

Návštěvník píše:
Návštěvník píše: Expresivní synonymum pro „nic“.

„Stojí to za hovno.“ = „Za nic to nestojí.“
„Hovno o tom víš.“ = „Nic o tom nevíš.“
„Dostaneš hovno.“ = „Nic nedostaneš.“ Atd.




Je to jasný, VIP používá slovo hovno jako synonymum prázdnoty. Hovno je tedy velmi duchovní význam.

Lidově řečeno ústy Buddhy: "Forma je hovno a hovno je forma." Možná by to jen chtělo trochu srozumitelnější výraz pro pojem forma.


a další důvod je jeho odpor k čistotě a uznávaným autoritám, takže používáním análních výrazů si tím ulevuje od frustace a úzkosti z pevného řádu :D :D :D
jak se píše v závěru studie :)
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 17:56:49

ViP píše:Mě přijde rozumné používat vulgarismy k odklonění agresivního útoku,
tedy obrany před zdejšími prudiči,
a zároven je používám k agresivnímu protiútoku

Přijde mně to mnohem jednodušší, nežli se bavit nějak na úrovni se zdejšími psychotickými idioty,
diskuze s těmito lidmi je vcelku zbytečná a je v podstatě ztrátou času...

Co si taky myslet o lidech, kteří o sobě prohlašují, že "oni jsou ti dobří" ?

Jsou to jen hnusní vředi na mý prdeli a zasloužej si vymáčknout...


no vida a pak že studie jsou nanic :yes: zdá se, že projevy VIP jsou naprosto ukázkovým vzorkem

přesně to vystihli, měli by za to dost náležité akademické ocenění :)
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 18:01:02

To V a P vcelku sedí, že by Petr byl druhým jménem Ivan?
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 18:02:12

Návštěvník píše:To V a P vcelku sedí, že by Petr byl druhým jménem Ivan?


Vostál i Petr :what:
Návštěvník
 

Re: Pro příznivce vulgární polemiky

Nový příspěvekod Návštěvník » čtv 29. kvě 2014 18:03:00

:confused:

nojó
Návštěvník
 

PředchozíDalší

Zpět na Cokoliv je libo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 3 návštevníků

cron