NEKONEČNÝ PROSTOR VĚDOMÍ nikoli ZÚŽENÉ BDĚLÉ POZOROVÁNÍ

Pravidla fóra
POLEMICKÉ FÓRUM

NEKONEČNÝ PROSTOR VĚDOMÍ nikoli ZÚŽENÉ BDĚLÉ POZOROVÁNÍ

Nový příspěvekod rosada » pon 28. lis 2011 15:42:53

Petrova Teze:

NEKONEČNÝ PROSTOR VĚDOMÍ nikoli ZÚŽENÉ BDĚLÉ POZOROVÁNÍ

Návštěvník píše:mně se teda aspoň nesmírně ulevilo, když jsem přestal znásilňovat pozornost ... mluvil jsem o tom s Učitelem a dostalo se mi potvrzení že o to gou ... nechat pozornost volně rozprostřenou a vnímat uvědomovat si i jak případně těká ... no nevím, asi se v tomto se spoustou lidí neshodnu, u mne to vyplynulo čistě zcela individuálně přímo z pokusů o cílenou praxi
Uživatelský avatar
rosada
 
Příspěvky: 1090
Registrován: úte 20. zář 2011 10:22:05

Re: NEKONEČNÝ PROSTOR VĚDOMÍ nikoli ZÚŽENÉ BDĚLÉ POZOROVÁNÍ

Nový příspěvekod roman » pon 28. lis 2011 16:24:39

    jo teze je to pekna,ale znamena vpodstate:JA nikoli ja(teda jestli tim nekonecnym prostorem myslis bezcasoprostorovy Byti)
      roman
       
      Příspěvky: 265
      Registrován: pon 07. lis 2011 13:56:02

      Re: NEKONEČNÝ PROSTOR VĚDOMÍ nikoli ZÚŽENÉ BDĚLÉ POZOROVÁNÍ

      Nový příspěvekod Návštěvník » pon 28. lis 2011 16:29:15

      když jsem přestal znásilňovat pozornost ...

      :yes:

      Ke znásilňování pozornosti dochází z ne-pozornosti.
      Tak jako ke všemu, pro co se ego rozhodne a pustí se do toho, protože to CHCE.
      Návštěvník
       

      Re: NEKONEČNÝ PROSTOR VĚDOMÍ nikoli ZÚŽENÉ BDĚLÉ POZOROVÁNÍ

      Nový příspěvekod rosada » pon 28. lis 2011 20:34:11

      Já taky hlasuju pro Nekonečný prostor vědomí. Hlavní důvod je, že mi koncentrace (tedy zúžené bdělé pozorování) nikdy nešlo. A ono "soustřeď se, soustřeď se" mě provází už od školních lavic... tak přece to na sebe nebudu řvát sama.
      Ale věřím, že jsou lidi, kterým to jde a funguje (tj. někam je to posouvá)