Naše připoutanost k iluzi “já” a “můj” vede k utrpení a pocitu nesvobody. Když se osvobodíme od těchto iluzí a pochopíme naši pravou podstatu jako bytí, které je v základu všeho existence, můžeme dosáhnout skutečné svobody.
Mysl vytváří iluzi “já”, které jedná a prožívá různé zkušenosti a vzniká tak koncept konatele. Ale v nejhlubší realitě, “já” neexistuje a všechny akce se dějí samy od sebe.
Pokud přijmeme tuto perspektivu, pak otázka politické svobody může vypadat jinak. Pokud neexistuje žádný konatel, pak neexistuje nikdo, kdo by mohl být svobodný nebo nesvobodný. Všechny akce, včetně politických akcí, se dějí samy od sebe.
Do prdele,
to že samsára je nirvána je paradox,
proto taky tvrzení o konateli by mělo bejt paradoxní a a nikoliv sebevoblbující,
tedy konatel existuje i neexistuje, obojí najednou...
A to samé platí o egu, pindy že neexistuje jsou pitomostí,
protože ego je ztotožněné Vědomí,
takže ego je určitá úroven sebevyjádření Vědomí...
Konatel je zde hned dvěma způsoby, jednak Uni. Vědomí,
za podruhé jeko ego a to vše není nic jiného než Vědomí v pohybu...
Pak jen záleží na tom, nakolik jste Vědomí, či spíše Uni. Vědomí realizovali,
a tudíž jste schopní absolvovat hru života jako Uni. Vědomí, nebo jako ego, nebo duchovní pako jenž se nachází mimo prostor a čas (takovýchto blbů co utíkají před světem je více než dost)
Tento stav konání je pak nejlépe asi vyjádřen pojmem wu wei (konání bez záměru konání)
což ovšem není činnost do které jsme tlačeni svojí karmou a jenž nám přijde také bez záměru, nebot si svoje připoutanosti neuvědomujeme...
A wu wei nelze nikterak definovat, nebot,
neikdy nevstoupíte do téže řeky,
takže reakce mohou být rozdílné díky intuitivnímu náhledu na celek,
někdy prostě bojujete a někdy jste mimo hru apd.
Závěr :
Většina duchovních pitomců se vopájí stavem realizace Vědomí a jak nechápe, že i činnost Uni. Vědomí je součástí toho neměnného Vědomí,
a snaž se to anulovat tvrzení vo neexistenci já,
zřejmě nevědí co to já je....