TRESŤ UČENÍ, UPADÉŠASÁRA (TŘICET SLOK)

TRESŤ UČENÍ, UPADÉŠASÁRA (TŘICET SLOK)

Nový příspěvekod Návštěvník » stř 28. srp 2013 10:35:31

1. Karman - co jsme kdy činili, mluvili a chtěli - nám zraje v osud: toť vůle Svrchovaného.
Je tedy karman sám božskou mocí?
Nikoli, je sám o sobě jen neživou látkou.

2. Co karman způsobil, musí zaniknout;
a přece konání zasévá sémě:
proto se konatel vždy znovu noří do moře karmanu.
Z karmanu neplyne osvobození.

3. Naopak konání bez žádostí a lpění,
čistě z oddanosti ke Svrchovanému plynoucí,
očišťuje mysl a ukazuje cestu k osvobození.

4. Zbožňování tělem, tj. posuňky, květinami a dary, zbožňování slovem,
tj. pěním a šeptáním posvátných formulí a božích jmen,
a zbožňování němým soustředěním,
tj. kontemplací božské podoby v usebraném vnitřním zření,
- toť stupnice zbožného konání.

5. Hledět na veškerenstvo
- na pět elementů, slunce, měsíc a všechny tvory -
jako na projev Svrchovaného
- toť pravé uctívání Boha.

6. Hlasité opakování božího jména nebo mantramu je lepší než chvalozpěvy.
Ještě lepší, je tiché šeptání.
Nejlepší je však opakování myslí, což je vpředu uvedená meditace.

Pozn. Chadwick překládá: " ... nakonec přecházíme k tichému opakování v Srdci a tímto způsobem se naučíme meditovat.

7. Lepší než přerušované myšlení (meditace) je nepřerušovaná meditace,
která plyne spojitě a nepřetržitě jako proud oleje
nebo věčný proud řeky.

8. Uctívání Boha s postojem "On je mnou"je lepší
než uctívání prováděné s přesvědčením naší oddělenosti od Boha.

9. Esencí nejvyšší bhakti je spočívání v pravém Bytí,
které je nad veškerým myšlením,
což se dosahuje intenzivní zbožností.

10. Pohlcení ve zdroji neboli v jádru existence, v Srdci,
je cílem učení všech cest karmy, bhakti, jógy i džňány.

11. Tak jako je pták chycen v síti,
tak zadržováním dechu je mysl potlačena a pohlcena.
Ovládání dechu je účinným prostředkem k utišení mysli.

12. Mysl a životní energie, které se projevují myšlením a činnostmi,
pramení z jediného zdroje, z něhož se rozbíhají.

13. Pohlcení mysli je dvojího druhu: laja a naša.
Laja je dočasným utlumení mysli, po kterém opět ožívá.
Naša je jejím zničením jednou provždy.

14. Když je mysl ovládáním dechu utlumena,
jejího zničení dosáhneme soustředěním na jediný bod.
Tak je zničena mysl ve tvaru.

15. Velký mudrc, jehož mysl ve tvaru vyhasla a který spočívá v Brahman, zcela s ním sjednocen,
nemá karmu, protože dosáhl své pravé podstaty, Já.

16. Když se mysl odtáhne od zevních smyslových objektů, to jest,
když provádí mystickou introspekci a uvědomuje si svůj zářivý tvar,
pak to je pravá moudrost.

17. Když mysl neustále uvažuje o své pravé podstatě, pak se ukáže,
že nic takového jako mysl neexistuje.
To je nejpřímější stezka pro všechny.

18. Mysl jsou pouze myšlenky, jejichž základem je myšlenka já.
Mysl je tudíž pouhou myšlenkou já.

19. Odkud či kde toto já vzniká?
Hledej je v nitru, ono pak zmizí.
Tak dosahujeme moudrosti.

20. Když já zmizí, já-já se objeví samočinně.
To je nekonečné Jáství.

21. Toto je věčně pravý význam pojmu já,
protože nepřestáváme existovat ani v nejhlubším spánku,
kde neexistuje myšlenka já bdělého stavu.

22. Tělo, smysly, mysl, životní síla a nevědomost jsou nevědomé a proto neskutečné.
Já jsem čistým bytím a proto skutečný (sat).
Nejsem tudíž těmito obaly.

23. Jelikož zde není jiné vědomí - bytí, aby si uvědomovalo to, co existuje,
existence sama je oním vědomím;
my sami jsme oním vědomím.

24. Stvořené bytosti i Stvořitel, oboje existuje.
Jsou stejné a jediné Bytí ve své pravé podstatě.
Rozdíly mezi nimi spočívají ve stupni jejich poznání
a v jejich vlastnostech.

25. Když bytost poznává sebe bez přívlastků, poznává tím Stvořitele,
jelikož Stvořitel není ničím jiným než Jástvím.

26. Znát Já znamená být Já, protože zde nejsou dvě různá od sebe oddělená Já,
poznávající jedno druhé.
Tento stav se nazývá Thanmaja Ništa. Spočíváme v něm jako TO.

27. Pouze takové poznání, které překračuje poznání i nevědomost,
je pravým poznáním.
V tomto stavu není žádný objekt,
který by mohl být poznáván.

28. Jestliže si uvědomujeme v Srdci svou vlastní Podstatu,
pak je zakoušeno bytí, které nemá počátku ani konce;
to je trvalé vědomí a blaženost bez přerušení.

29. Nepřetržité a plynulé přebývání ve stavu nejvyšší blaženosti
bez myšlenek na nesvobodu a vysvobození
je stálou službou nejvyššímu Bohu.

30. Nejlepší sádhanou je uvědomování si toho, co existuje,
když všechny stopy já (ega) jsou zničeny,
tak učí RAMANA, Já všeho, co existuje.


Více zde: http://www.astro-aura.cz/filozofie-adva ... cet-slok-/
Návštěvník
 

Vybrané ukázky z Šrí Ramany volní pojednání o Hridaya Vidya

Nový příspěvekod Návštěvník » stř 28. srp 2013 10:58:59

2. To, odkud se objeví všechny činnosti vtělených bytostí, je zmíněn jako srdce. Popis jeho forma je koncepční.
3. Říká se, že I.-aktivita je kořenem všech činností. Z místa, kde I.-myšlenka vyplývá, že zkrátka je srdce.
V definici srdce je umístěn jako důsledek, že přímá Sadhana pro poznání srdce je vypátrat na původ I-myslel.
8. U jednoho umístěného v Já, Sahasrára bude čisté záře. Tam: pokud existuje duševní formulace spadá do jeho přítomnosti, nebude žít.
9. I když smyslové objekty mají být známy, jsou v blízkosti, je-li rozdíl není přijato v, mysl nezpůsobí přerušení jógy.
10. I v příjmu, jeden stálý myšlenka je řekl, aby byl přirozený stav. Nirvikalpa Samadhi bude mít za následek, když smyslové objekty nejsou k dispozici.
11. makrokosmos je v plném rozsahu v těle.Tělo je v plném rozsahu v srdci. Proto srdce je souhrnné podobě celého makrokosmu.
12. Svět je nikdo jiný než mysl.Mysl není nikdo jiný než srdce. Proto je celý příběh končí v srdci.
13. Říká se, že srdce je v mikrokosmu, tak jako kouli slunce v makrokosmu.Mysl v sahasráry je jako disk Měsíce.
14. Stejně jako slunce dává světlo na měsíc to srdce propůjčuje záři na mysli.
15. Stejně jako v noci, kdy slunce není přítomen, člověk vidí světlo v měsíci, muž, který není přítomen v srdci, vidí jen mysl.
16. Aniž by viděl původ světla, pravý forma sebe sama, obyčejný člověk vidí myslí různé věci a je oklamán.
17. Jnanin přítomna v srdci vidí mysl spojila s ohledem na srdce, jako měsíční světlo v přítomnosti slunce během dne.
18. hluboce dozvěděli z nich znát mysl jako přímo vyjádřenou smyslu nejvyššího poznání. Srdce je zaměřen na význam.Nejvyšší není nikdo jiný než srdce.
19. Toto vnímání rozdělení mezi proroka a objektu, který je vidět, se nachází v mysli. Pro ty, kteří zůstávají v centru, věštec se stane jedním s očima.
20. činnosti dotčené příčin, jako je mdloba, spánku, nadměrné radosti, smutku, držení duchy, strach atd jde do srdce, jeho vlastní místo.
21. Během této doby, svázané člověk neví dosažení v srdci. Je známo, v Samádhi. Rozdíl v názvu, je v důsledku rozdílu v příčiny.

The Science of the Heart [ edit ]
Selected excerpts from Sri Ramana's volitional discourse on Hridaya Vidya
2. That, from where all the activities of the embodied beings emerge, is mentioned as the heart. The description of its form is conceptual.
3. It is said that the I-activity is the root of all activities. From where the I-thought emerges, that in short is the heart.
In the definition of the heart is placed as a corollary that the direct Sadhana for knowing the heart is the tracking down to the origin of the I-thought.
8. For one stationed in the Self, Sahasrara will be of pure effulgence. There: if any mental formulation falls within its presence, it will not live.
9. Even when the sensory objects to be known are in the proximity, when the difference is not taken in, the mind does not cause a break in Yoga .
10. Even in intake, the one steadfast thought is said to be the natural state. Nirvikalpa Samadhi will result when the sensory objects are not present.
11. The macrocosm is in its entirety in the body. The body is in its entirety in the heart. Therefore heart is the summarised form of all the macrocosm.
12. The world is none other than the mind. The mind is none other than the heart. Therefore the entire story finishes in the heart.
13. It is said that the heart is in the microcosm just as the orb of the sun in the macrocosm. The mind in Sahasrara is like the disc of the moon.
14. Just as the sun gives light to the moon this heart bestows the effulgence on the mind.
15. As in the night when the sun is not present, one sees the light in the moon, the man who is not present in the heart, sees merely the mind.
16. Without seeing the origin of light, the true form of one's Self, the ordinary man sees by the mind different things and is deluded.
17. The Jnanin present in the heart sees the mind merged in the light of the heart, like moonlight in the presence of the sun during the day.
18. The deeply learned ones know the mind as the directly expressed meaning of the supreme knowledge. The heart is the meaning aimed at. The Supreme is none other than the heart.
19. This perception of division between the seer and the object that is seen, is situated in the mind. For those remaining in the heart, the seer becomes one with the sight .
20. The activity affected by causes like fainting, sleep, excessive joy, grief, possession by spirits, fear etc goes to the heart, its own place.
21. During that time, the embodied person does not know the attainment in the heart. It is known in the Samadhi . The difference in name is due to the difference in cause.
http://translate.google.cz/translate?hl ... shi&anno=2


http://translate.google.cz/translate?hl ... rev=search

Štěstí je vaše přirozenost.
To není špatné na tom touží.
Co je špatně hledá to venku
když je uvnitř.

N brzy celé lidstvo je více či méně nešťastný
proto, že téměř všichni neznají pravé Já.
Realitní štěstí přebývá jen v sebepoznání.
Vše ostatní je pomíjivé.
Chcete-li vědět sebe sama
má být blažený vždycky.

.., B Liss není něco, co se dostal.
Na druhou stranu jste vždy Bliss.
Tato touha [pro Bliss] se rodí z pocitu neúplnosti.
Pro koho je tento pocit neúplnosti?
Informujte se. V hlubokém spánku jsi blažený.
Teď už nejsou tak.
Co vložený mezi tímto Bliss a tento non-blaženosti?
Je to ego.
Vyhledejte svůj zdroj, a zjistíte, že je Bliss.

I t je nepravdivý mluvit o realizaci. Co je tam realizovat?
Skutečný je, protože je vždy. Nejsme vytvořit nic nového, nebo
dosažení něco, co jsme neměli dříve. Ilustrace
uvedeny v knihách je to. Jsme vykopat studnu a vytvoří obrovskou jámu.
prostor v jámě nebo dobře nebyl vytvořen u nás. Máme jen
odstranil země, která se vyplňuje prostor tam. Prostor
Byl tam tehdy a je i tam teď. Podobně jsme jednoduše
vyhodit všechny věkové dlouhé samskaras [vrozené tendence], která
jsou uvnitř nás. Když se všichni dostali nahoru, bude Self
lesk sám.

- "Buďte tak vy jste"
Učení Šrí Ramana Maharišiho
Editoval David Godman
R eality je prostě ztráta ega. Zničit ego snahou o její identitu. Vzhledem k tomu, ego není subjekt, bude automaticky zmizí a realita bude zářit sám.

-'Be Jak You Are ",
Učení Šrí Ramana Maharišiho
Editoval David Godman
Y ou a já jsme stejní.
To, co jsem udělal, je jistě možné pro všechny.
Jsi Self
Nyní a nikdy nemůže být nic jiného.
Hoď své starosti za hlavu,
otočit uvnitř a najít mír.
Návštěvník
 

Re: Vědomí

Nový příspěvekod Návštěvník » stř 28. srp 2013 23:58:17

...chodí pro radu k amatérům


Možná by bylo dobré připomenout, o čem že tahle diskuse je:
začala kritikou věty Ilony Ciunaite z jejího článku o neexistenci "já" na http://www.zivotvpritomnosti.cz/clanky/ ... t-utrpeni/ :

Ve zkratce, není to utrpení, kterého se chceš zbavit, ale podívej se sám/sama, ve tvé zkušenosti, že tam, kde si myslíš, že je já/ trpící, není nic."


A kdože se tam má podívat?

No, ten, který se chce zbavit utrpení, přece

Ale vždyt ta paní tvrdí, že nikdo takový neexistuje...

Hlavně se tam nikdo nemůže podívat, protože nikdo takový neexistuje.
Pěkný nesmysl.


Dávám přednost inteligentním radám - obzvláště když se jedná o někoho, kdo trpí - a ne nesmyslům, který si někdo slátal dohromady z toho, co si přečetl, že říkali realizovaní.
Kdyby blbost kvetla... :)

rady té ženy vycházejí z jejich přímých zkušeností a potvrzují zkušenosti dalších co je sami na sobě vyzkoušeli... :)

Nojo, tady v diskusi by to schytal i Ramana Mahariši ;) - za to, že oslovuje neexistující "já" tazatele:

Mahariší: "Copak to všechno potřebujete, abyste se sám poznal?...Intelekt musíte za sebou zanechat a být přitom pevný v přímé zkušenosti Já-Self."

http://www.rudolfskarnitzl.cz/Texty/rozhovor_1.htm

Přitom Mahariši opakovaně upozorňuje, že neexistuje žádné "já", tedy ego (např. http://www.satguru.cz/article/3502.prim ... i-cloveka/ )
Kdo by měl tedy intelekt zanechat za sebou, když nikdo takový neexistuje? :what:

.....................

Ale teď vážně: nezbytnou součástí všech takových vysvětlení nedvojné podstaty jevů je paradox - protimluv.

Nejen Ramana Mahariši, ani současní adavaitini nikomu nevnucují to, k čemu vlastní zkušeností došli, nesnaží se druhé přesvědčit o "své" pravdě. Jen se o svou zkušenost neduálního vnímání a o způsob, kterým k ní došli, dělí s těmi, kteří mají zájem jim naslouchat; nic víc, nic míň.

Velmi osvěživé :)
Návštěvník
 

Re: TRESŤ UČENÍ, UPADÉŠASÁRA (TŘICET SLOK)

Nový příspěvekod Jana » úte 08. bře 2016 21:22:03

"Jestliže si uvědomujeme v Srdci svou vlastní Podstatu,
pak je zakoušeno bytí, které nemá počátku ani konce;
to je trvalé vědomí a blaženost bez přerušení."


:)
Jana
moderátor
 
Příspěvky: 6884
Registrován: pon 25. črc 2011 19:38:09

Re: TRESŤ UČENÍ, UPADÉŠASÁRA (TŘICET SLOK)

Nový příspěvekod Jana » čtv 10. bře 2016 6:32:25

Zůstává přirozenost existence, zůstává to, co je vědomé ve spánku beze snů, zůstává na ničem nezávislá, časoprostorem neomezené blaženost.

Protože je přirozeností vědomé existence, sat-čit-ananda, štěstí pravého Já.
Jana
moderátor
 
Příspěvky: 6884
Registrován: pon 25. črc 2011 19:38:09

Re: TRESŤ UČENÍ, UPADÉŠASÁRA (TŘICET SLOK)

Nový příspěvekod Jana » čtv 10. bře 2016 8:22:38

vostálník píše: zde nikdo není koho by to zajímalo

a nakonec ani nikdy nebyl zde nikdo takový....


:yes:

A ani není a nikdy nebude. Otázka, co se stane s jeho pocitem, při poznávání skutečnosti je zcela zbytečná.

Jednou Šáriputra (přímý žák Buddhy) při přednášce k mnichům řekl:
"Blaženost, přátelé, je nirvána - slast je tato nirvána." Nato vstal jeden z naslouchajících mnichů a pravil: "Jak však může býti v tomto stavu slast, když tu není pociťování?" A Šáriputra odpovídá: "To je právě slastí v tomto stavu, že tu není pociťování."

Ale Ty chceš něco o těch pocitech:

Je možné nabídnout pohádku o Bohu, který stvořil všechno dobré, tedy pokud šlo o pocity, nemohlo jít o žádné jiné, než dobré, a pak k obrazu svému stvořil člověka, který snědl ovoce ze stromu poznání dobrého a zlého a vedle dobrých pocitů se objevily i zlé pocity.

A když se tomu člověku podařilo najít způsob jak to ovoce rozdvojování nejíst, tak se vrátil do ráje. A tady je logicky vše jen dobré.

Je Jedno, co to je.

"A viděl Bůh, že je to dobré - tím jsem začal. Tedy, já nemám právo Mu kritizovat Jeho Dílo, nebo hanět neb tím opovrhovat. Tím jsem si ohromně zjednodušil celou svoji cestu. Tedy jsem začal považovat vše za dobré, neboť On to tak učinil."
Eduard Tomáš
Jana
moderátor
 
Příspěvky: 6884
Registrován: pon 25. črc 2011 19:38:09

Re: TRESŤ UČENÍ, UPADÉŠASÁRA (TŘICET SLOK)

Nový příspěvekod Pavla » čtv 10. bře 2016 9:04:34

Tak z mých zkušeností:


a) ztotožnit se s pocitem není nic neobvyklého... Pocity jsou přirozené reakce organismu na vnější situace i na různá hnutí mysli... Takže v závislosti na nich vyvstává tu radost, tu smutek, tu touha, tu strach, tu nervozita, tu štěstí atd... A ten pocit zažívám já... Tedy já jsem smutná,jsem šťastná,já mám strach,já se cítím dobře atd... Pocity mají přímý vliv na tělo, takže při pocitu štěstí jde cítit teplo po těle, a celkově taková lehkost bytí, kdy život plyne sám od sebe, není třeba o nic moc usilovat a celkově se "daří"... Při strachu se tělesná energie změní v chlad (začne mi být zima, mám studené nohy a ruce a nejde mi se zahřát) energie se celkově stáhne, po těle je značně nepříjemně , cítím napětí, speciálně ve třetí čakře... a objevuje se touha toho nepříjemného stavu se zbavit... Pokud se to nedaří, energie se propadá dál a celý organismus se dostává do "křeče", ve které jde sice normálně fungovat, chodit do práce, starat se o domácnost a navenek třeba vypadat "normálně", ale to stažení energie má např. u mě za následek to, že se začnou projevovat v mém životě určité disharmonie... (ne třeba přímo nemoci, ale začne se celkově nedařit... a ten stav se stupňuje..)


b) neztotožňování se s pocitem... zase mluvím jen za sebe

Když jsem ve stavu určité "bdělosti" a dokážu se od vyvstalých pocitů odpoutat, tak třeba přijde pocit zamilovanosti, tak nedojde k tomu, aby zaplavil celé moje tělo krásnou lehounkou energií lásky (jak jsem tak běžně zvyklá tenhle pocit zažívat), ale jen ho vnímám jako jeden z jevů ve Vědomí... Nijak se nedotkne mojeho tělesného bytí (a troufám si dodat, že ani jiného energetického těla)... prostě ten pocit přijde a zase se rozpadne... a nedojde k tomu, aby "moje osobní" energie vzrostla až k euforii a poté, po odeznění pocitu zamilovanosti se zase změnila podle jiného pocitu, který bude následovat, a že těch pocitů denně vyvstává ....)... Takže moje osobní energie při neztotožňování se s vyvstávajícími pocity je je tak nějak plus mínus konstantní... a na všechno, co ten konkrétní den přichází a co je třeba vykonat, je dost energie...
Pavla
 
Příspěvky: 465
Registrován: stř 19. bře 2014 12:01:44

Re: TRESŤ UČENÍ, UPADÉŠASÁRA (TŘICET SLOK)

Nový příspěvekod vostálník » čtv 10. bře 2016 10:32:48

Takže

při ztotožnování s pocity je ten efekt poměrně rychlý a čitelný,

zatímco při neztotožnování s pocity se vlastně nic moc neděje....


To by mohlo být tím,
že zatímco v jednom případě se pohybujeme v oblasti emočního těla
v případě druhém pak v oblasti karmického těla
a karmické tělo je ona oblast božích mlýnů,
která mele pomalu
ale jistě



Povětšinou asi lidi spíše zajímá to emoční tělo,
takže když to dotáhneme až sem :

Pocity mají přímý vliv na tělo, takže při pocitu štěstí jde cítit teplo po těle, a celkově taková lehkost bytí, kdy život plyne sám od sebe, není třeba o nic moc usilovat a celkově se "daří"...


tak to je celkově ideální stav "spokojenosti" kdy je možno přejít do klidu,
kdy lze pustit onen pocit štěstí,
přestat si užívat to štěstí

nebot když je člověk štastný, tak jej štěstí nezajímá a vlastně ani neví, že je štastný


Tak snad taknějak přirozeně by to šlo popsat bez nějaké znalosti duchovní cesty,
kdy se neženeme za štěstím protože je to věc duchovní a kdy se nesnažíme neztotožnovat s pocity,
protože to je duchovní a někdo to řekl...

V životě si lze vyzkoušet obojí i bez znalosti duchovní cesty,
nebot se s pocity ztotožnujeme
a jsou i situace kdy se neztotožnujeme s žádným pocitem a jsme prostě jen v klidu vcelku přirozeně...
vostálník
 

Re: TRESŤ UČENÍ, UPADÉŠASÁRA (TŘICET SLOK)

Nový příspěvekod Ja.na » čtv 10. bře 2016 11:15:02

vostálník píše:
Nic na tom není, je to v podstatě metoda netineti, nejsem to co pozoruji,
...


No, může tady být problém s tím,

že tady může být zásek

jen k tomu, že nejsem ničím,

nebo, že jsem jen vším.

Může se to jevit jako dvě rozdílné věci, ale obojí jsou tímtéž.
Ja.na
 

Re: TRESŤ UČENÍ, UPADÉŠASÁRA (TŘICET SLOK)

Nový příspěvekod Pavla » čtv 10. bře 2016 11:42:28

vostálník píše:
Povětšinou asi lidi spíše zajímá to emoční tělo,
takže když to dotáhneme až sem :

Pocity mají přímý vliv na tělo, takže při pocitu štěstí jde cítit teplo po těle, a celkově taková lehkost bytí, kdy život plyne sám od sebe, není třeba o nic moc usilovat a celkově se "daří"...


tak to je celkově ideální stav "spokojenosti" kdy je možno přejít do klidu,
kdy lze pustit onen pocit štěstí,
přestat si užívat to štěstí

nebot když je člověk štastný, tak jej štěstí nezajímá a vlastně ani neví, že je štastný


no, právě... uvědomovat si nějaké štěstí si začínám teprve ve chvíli, kdy už to štěstí tady není... teprve tehdy si uvědomím, jaké to bylo,když jsem byla šťastná, protože vidím rozdíl, mezi tím (co už bylo a není tady zrovna teď)... A tehdy se taky začíná roztáčet touha po znovunavrácení toho šťastného stavu... :)


vostálník píše:Tak snad taknějak přirozeně by to šlo popsat bez nějaké znalosti duchovní cesty,
kdy se neženeme za štěstím protože je to věc duchovní a kdy se nesnažíme neztotožnovat s pocity,
protože to je duchovní a někdo to řekl....



:) žít tenhle stav trvaleji, to už musí mít člověk hodně čistý energetický systém....

vostálník píše:V životě si lze vyzkoušet obojí i bez znalosti duchovní cesty,
nebot se s pocity ztotožnujeme
a jsou i situace kdy se neztotožňujeme s žádným pocitem a jsme prostě jen v klidu vcelku přirozeně...


ano, a právě ty občasné,mlhavé zážitky přirozeně klidného stavu bytí jsou zdrojem touhy po tom, aby se ty prchavé okamžiky staly trvalé...
A proto asi to duchovní hledání a zkoušení všeho možného... A jelikož podobné přitahuje podobné, tak většina hledajících skončí u současných guru, kterých je plný internet, kteří jim ke zmatku, v jakém žijí své životy přidají ještě zmatek na poli duchovního vývoje... :)
Pavla
 
Příspěvky: 465
Registrován: stř 19. bře 2014 12:01:44

Re: TRESŤ UČENÍ, UPADÉŠASÁRA (TŘICET SLOK)

Nový příspěvekod ♥♥♥ » pát 11. bře 2016 16:14:01

:)
♥♥♥
 


Zpět na Srí Ramana Mahariši

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků