Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 14:12:46

... aniž by se musel někdo nad někým osobně pohoršovat, cítil se osobně ukřivděn, manipulován

jj, ze všeho toho a z čehokoliv dalšího se dá obvinit kdokoliv, kdo nesouhlasí

Prostě se mu to podsune

Tak už to v diskusích chodí :D
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 14:18:58

Návštěvník píše: Představ si nějakou katastrofu, kdy Ti hrozí nevyhnutelný zánik. Uvědomuj si přicházející smrt. Smiř se s ní. Vědomě ji přijímej. Už vůbec nic nebude.

A teď si uvědom, že JSI.

Jsi



Jano, k tomu aby si člověk uvědomoval základní vjem bytí mu žádný představy, ani katastrofikcé, nepomůžou :D je to základní vjem člověka, když si uvědomí sebe sama

Maharadž doporučuje se k tomuto základnímu vjemu bytí obracet pozorností co nejčastěji a uctívat ho jako božství které v sobě nosí a to tak dlouho, dokud samovolně nevyhasne (nebude transcendována) základní touha všeho projeveného BÝT samotných Absolutnem (nebo-li nedojde ke spálení příčinného těla) :)

Proč to doporučuje ?

"Tento zrozený princip obsahuje vše; všechny tyto čtyři druhy řeči a vše ostatní je v něm obsaženo. Nejenom to, ale i úplný vesmír, vše, co se zjevuje, je obsaženo v tomto zrozeném principu. V důsledku toho kladu tak velký důraz na nalezení tohoto principu. Jen Díky tomuto principu je tu vše ostatní, je tu svět, lidé a vše. Veškeré poznání světa je obsaženo v tomto principu.

"láska já jsem", je jemnější než prostor - je bezprostorová, protože vnímá prostor, a je i jemnější, než čas, protože vnímá čas. Přesto je celým světem. Je menší, než to nejmenší z vesmíru, a větší než to největší, protože obepíná celý vesmír. Přesto je středem vesmíru.

Kvůli vaší existenci, kvůli tomu, že víte, že jste, také víte, že je tu svět. A toto poznání obsahuje celou věc, váš úplný svět zakoušení.Takže toto vědomí, díky kterému zakoušíte svět je velmi důležité. Pouze velmi výjimečně se podaří někomu realizovat fakt, že úplný vesmírný projev tryská z jeho semene – vědomí. Spočíváte-li v poznání "já jsem", v pocitu bytí, tak se vám přirozeně zjeví pozoruhodné zjištění, které bychom mohli popsat jako prožitek toho, že z vašeho vlastního semene bytí je projektován celý projevený vesmír včetně vašeho těla.

V hlubokém spánku se vědomí ukládá do stavu vnitřního klidu, není si vědomo sebe sama. Ve stavu snění se rozhýbe nepatrná tečka vědomí, a i když spící jedinec není ještě plně probuzen, ve zlomku vteřiny se v této tečce vědomí vytvoří celý svět, s horami a údolími, řekami a jezery, městy a vesnicemi, s budovami a lidmi různých věkových kategorií, včetně samotné snící postavy. A nejdůležitější na tom je to, že ten, kdo sní, nemá možnost ovlivnit činnost vysněných postav! (pozn. včetně té postavy, s kterou došlo ke ztotožnění a která se vydává za konatele!). Jinými slovy, ve zlomku vteřiny je vytvořen snový svět, jenž je vykonstruován ze vzpomínek a představivosti, a to pouze díky jedinému pohybu nepatrné tečky vědomí. Představte si tu mimořádnou sílu vědomí, když pouhá tečka vědomí může obsáhnout a vytvořit celý vesmír. Jakmile se snící probudí, jeho snový svět a snové postavy zmizí.

Jak ve snovém stavu, tak i v bdělém jsou světy tvořeny z jediného atomu vědomí . Světy se tvoří spontánně, sami od sebe, nebo chcete-li z moci bytí, živé síly, která je vždy s "já jsem". Vyjádření těchto dvou stavů vychází z jednoho principu tvoření, jehož jedinou příčinou je "já jsem". Mistr je oba nazývá jedním snovým stavem; pro něj je bdělý a snový stav nevědomého stále pouze jedním stavem snění, ( hluboký spánek je druhým stavem vědomí).

Vědomí "já jsem" a životní síla jsou jedním.

Pokud jsou vědomí a životní síla přítomny, pak tu existuje svět. Svět je stvořením těchto dvou – vědomí a životní síly. Vjem "jáství" (vědomí neboli podstata bytí), tak i životní síla, existují společně jako jedna složka ( podobně jako cukr a sladkost).

Bytí je na začátku před zjevením světa a i po konci duchovního světa. "Já jsem" může být bez světa, ale svět včetně osob se bez "já jsem" nemůže ani jevit.

Mysl je jazykem životní síly, vezmeme- li v úvahu spojení mezi myslí a životní silou. Když tu není žádná životní síla, není tu také žádná mysl. Slova prány označují mysl. Jak by zde potom mohla být mysl bez životní síly? Díky této práně tu je mysl. V důsledku přítomnosti mysli tu jsou Védy. Takže nakonec zdrojem všech svatých písem je tato životní síla.

Pokud však snížíte a degradujete tento životní princip k pouhému ztotožnění se s tělem, není tomuto životnímu principu dán status, jež by mu umožnil odkrýt podstata sebe sama. Závisí to jen a jen na vás. Pokud budu ztotožňovat tento životní princip se svým tělem, bude vše dělat podle potřeb těla. Ale pokud jej pozdvihnu k božskému statusu a budu s ním tak zacházet, pak tento životní princip odkryje sama sebe a dá mi potřebné duchovní poznání.
Jakmile je tato životní síla s plnou láskou opětována, je tímto procesem očišťována a rozpuštěna se světlem atman.

Životní síla je činným principem a to, co člověku dává vnímat, je vědomí. Když vědomí a životní síla splynou, stabilizují se v brahma –randře, všechny myšlenky ustanou.

Nejsme tělem, ale životní silou a vědomím, což je naší přirozeností. Sjednocení s touto životní silou není v žádném případě odlišné od lásky k této životní síle, tj. od snahy o společenství s životní silou. Toto sjednocení je láskou. Životní síla, láska a vědomí jsou v podstatě jedním a tím samým.

Spočívání v poznání "já jsem" čili sattva advaita je vaším opravdovým náboženstvím.

Ti, kdo opravdu chápou, budou spočívat sami v sobě.

Být sjednocen s poznáním "já jsem" znamená advaitová oddanost.

Víte, že "jste", beze slov.

Milujete "já jsem". Odevzdejte tomu celé srdce i mysl a nemyslete na nic jiného. Tento stav, pokud je nenucený a přirozený, je tím nejvyšším. V něm je sama láska milujícím i milovaným.

Vaše Vědomí vám poskytne poznání sebe sama jen pokud se stanete jeho důvěrným přítelem. Když Vědomí pozná, čím ve skutečnosti je, vytratí se !."
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 14:24:14

Návštěvník píše:
Návštěvník píše: Představ si nějakou katastrofu, kdy Ti hrozí nevyhnutelný zánik. Uvědomuj si přicházející smrt. Smiř se s ní. Vědomě ji přijímej. Už vůbec nic nebude.

A teď si uvědom, že JSI.

Jsi



Jano, k tomu aby si člověk uvědomoval základní vjem bytí mu žádný představy, ani katastrofikcé, nepomůžou :D je to základní vjem člověka, když si uvědomí sebe sama


No jasně, je to tak obyčejné a samozřejmé, že to je k nenalezení. Dobře se to nalézá, když se k tomu postaví kontrast, tedy k bytí - nebytí.

Ostatně přijetí mystické smrti ega je na téhle cestě nevygnutelné.

Maharadž doporučuje se k tomuto základnímu vjemu bytí obracet pozorností co nejčastěji a uctívat ho jako božství které v sobě nosí a to tak dlouho, dokud samovolně nevyhasne (nebude transcendována) základní touha všeho projeveného BÝT samotných Absolutnem (nebo-li nedojde ke spálení příčinného těla) :)

Proč to doporučuje ?

"Tento zrozený princip obsahuje vše; všechny tyto čtyři druhy řeči a vše ostatní je v něm obsaženo. Nejenom to, ale i úplný vesmír, vše, co se zjevuje, je obsaženo v tomto zrozeném principu. V důsledku toho kladu tak velký důraz na nalezení tohoto principu. Jen Díky tomuto principu je tu vše ostatní, je tu svět, lidé a vše. Veškeré poznání světa je obsaženo v tomto principu.

"láska já jsem", je jemnější než prostor - je bezprostorová, protože vnímá prostor, a je i jemnější, než čas, protože vnímá čas. Přesto je celým světem. Je menší, než to nejmenší z vesmíru, a větší než to největší, protože obepíná celý vesmír. Přesto je středem vesmíru.

Kvůli vaší existenci, kvůli tomu, že víte, že jste, také víte, že je tu svět. A toto poznání obsahuje celou věc, váš úplný svět zakoušení.Takže toto vědomí, díky kterému zakoušíte svět je velmi důležité. Pouze velmi výjimečně se podaří někomu realizovat fakt, že úplný vesmírný projev tryská z jeho semene – vědomí. Spočíváte-li v poznání "já jsem", v pocitu bytí, tak se vám přirozeně zjeví pozoruhodné zjištění, které bychom mohli popsat jako prožitek toho, že z vašeho vlastního semene bytí je projektován celý projevený vesmír včetně vašeho těla.

V hlubokém spánku se vědomí ukládá do stavu vnitřního klidu, není si vědomo sebe sama. Ve stavu snění se rozhýbe nepatrná tečka vědomí, a i když spící jedinec není ještě plně probuzen, ve zlomku vteřiny se v této tečce vědomí vytvoří celý svět, s horami a údolími, řekami a jezery, městy a vesnicemi, s budovami a lidmi různých věkových kategorií, včetně samotné snící postavy. A nejdůležitější na tom je to, že ten, kdo sní, nemá možnost ovlivnit činnost vysněných postav! (pozn. včetně té postavy, s kterou došlo ke ztotožnění a která se vydává za konatele!). Jinými slovy, ve zlomku vteřiny je vytvořen snový svět, jenž je vykonstruován ze vzpomínek a představivosti, a to pouze díky jedinému pohybu nepatrné tečky vědomí. Představte si tu mimořádnou sílu vědomí, když pouhá tečka vědomí může obsáhnout a vytvořit celý vesmír. Jakmile se snící probudí, jeho snový svět a snové postavy zmizí.

Jak ve snovém stavu, tak i v bdělém jsou světy tvořeny z jediného atomu vědomí . Světy se tvoří spontánně, sami od sebe, nebo chcete-li z moci bytí, živé síly, která je vždy s "já jsem". Vyjádření těchto dvou stavů vychází z jednoho principu tvoření, jehož jedinou příčinou je "já jsem". Mistr je oba nazývá jedním snovým stavem; pro něj je bdělý a snový stav nevědomého stále pouze jedním stavem snění, ( hluboký spánek je druhým stavem vědomí).

Vědomí "já jsem" a životní síla jsou jedním.

Pokud jsou vědomí a životní síla přítomny, pak tu existuje svět. Svět je stvořením těchto dvou – vědomí a životní síly. Vjem "jáství" (vědomí neboli podstata bytí), tak i životní síla, existují společně jako jedna složka ( podobně jako cukr a sladkost).

Bytí je na začátku před zjevením světa a i po konci duchovního světa. "Já jsem" může být bez světa, ale svět včetně osob se bez "já jsem" nemůže ani jevit.

Mysl je jazykem životní síly, vezmeme- li v úvahu spojení mezi myslí a životní silou. Když tu není žádná životní síla, není tu také žádná mysl. Slova prány označují mysl. Jak by zde potom mohla být mysl bez životní síly? Díky této práně tu je mysl. V důsledku přítomnosti mysli tu jsou Védy. Takže nakonec zdrojem všech svatých písem je tato životní síla.

Pokud však snížíte a degradujete tento životní princip k pouhému ztotožnění se s tělem, není tomuto životnímu principu dán status, jež by mu umožnil odkrýt podstata sebe sama. Závisí to jen a jen na vás. Pokud budu ztotožňovat tento životní princip se svým tělem, bude vše dělat podle potřeb těla. Ale pokud jej pozdvihnu k božskému statusu a budu s ním tak zacházet, pak tento životní princip odkryje sama sebe a dá mi potřebné duchovní poznání.
Jakmile je tato životní síla s plnou láskou opětována, je tímto procesem očišťována a rozpuštěna se světlem atman.

Životní síla je činným principem a to, co člověku dává vnímat, je vědomí. Když vědomí a životní síla splynou, stabilizují se v brahma –randře, všechny myšlenky ustanou.

Nejsme tělem, ale životní silou a vědomím, což je naší přirozeností. Sjednocení s touto životní silou není v žádném případě odlišné od lásky k této životní síle, tj. od snahy o společenství s životní silou. Toto sjednocení je láskou. Životní síla, láska a vědomí jsou v podstatě jedním a tím samým.

Spočívání v poznání "já jsem" čili sattva advaita je vaším opravdovým náboženstvím.

Ti, kdo opravdu chápou, budou spočívat sami v sobě.

Být sjednocen s poznáním "já jsem" znamená advaitová oddanost.

Víte, že "jste", beze slov.

Milujete "já jsem". Odevzdejte tomu celé srdce i mysl a nemyslete na nic jiného. Tento stav, pokud je nenucený a přirozený, je tím nejvyšším. V něm je sama láska milujícím i milovaným.

Vaše Vědomí vám poskytne poznání sebe sama jen pokud se stanete jeho důvěrným přítelem. Když Vědomí pozná, čím ve skutečnosti je, vytratí se !."


Sice nemám možnost teď zjistit, kdo tohle sem dal, ale je to skvělé. Díky. Moc pěkné.

:yes:
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 14:33:16

Návštěvník píše:Bezhlavá cesta[/url], v téhle knize se tvrdí:

Tento kurz Bezhlavé cesty má devět lekcí, během nichž objevíte nesmírně cenný poklad, jímž je zjištění, kdo skutečně jste. Nejste to, jak vypadáte – z nulové vzdálenosti nejste nic – jste celistvá prázdnota obsahující úplně všechno. V centru vašeho lidského já sídlí Bůh, Já, Buddhova podstata – můžete to nazvat jakkoli. Chcete-li „vidět“, nemusíte ve svém životě vůbec nic měnit. Dokonce ani nemusíte meditovat – nezáleží na vaší minulosti a okolním prostředí, protože stačí jen být pozorní.





ono ani nejde tak o to co se v té knize O bezhlavé cestě píše, ale o to, že umožňuje lidem prostřednictvím NEVERBÁLNÍCH PŘÍMÝCH ZKUŠENOSTECH, když Bůh dá :D :) :D dojít k odpadnutí ztotožnění s body-mind a dojít do přirozeného stavu, který není o tom, že dojde k ustání činnosti mysli, ale že se mysl stává užitečným nástrojem (ne pánem nad životem) umožňujícím praktické fungování ve světě :)

slovy Richarda Langa, který díky experimentům Bezhlavé cesty realizovat v 17ti letech a s požehnáním svého Učitele je dál přenáší a zpopularizoval v Evropě i v USA :)

"Vědoucí (integrace pohledu zevnitř a pohledu zvenku)

Jednoho dne jsem poznal, kdo skutečně jsem. Realizoval jsem, že je zde rozdíl mezi tím, kdo jsem pro ostatní, a kdo jsem pro sebe. Seriózně jsem přijal, co vidím z mého vlastního pohledu - bezhlavý zdroj a nádoba pro svět!

Zároveň, na rozdíl od malých dětí, jsem si vědom, jak vypadám. Už se rozpoznám v zrcadle! A také vím, že jsem individualitou ve společnosti s vlastními předpoklady k práci.

Uvědomil jsem si, že mám 2 tváře: pro ostatní (a pro své sebe-přemítání) jsem osobou s tváří 'jedinec ve společnosti', pro sebe jsem prostorem pro všechny tváře, všechny tváře jsou ve mě. Tato realizace kombinuje dětský pohled (pohled ven) a dospělí pohled (pohled dovnitř).

Když jsem začal žít vědomě ve vědomí, kdo skutečně jsem, postupně to hluboce ovlivnilo můj život. Stres vyvstávající z vidění sebe jen zvenku - jako zranitelná věc - začal mizet. Teď vidím, že jsem absolutně a vždy v bezpečí jako ne-věc/každá-věc. Zřením, že všechny věci jsou uvnitř mě, získávám nekonečné bohatství. Jsem v důvěrném vztahu s každým a pro všechno jsem nesmrtelným zdrojem všech věcí. Místo pocitů ztráty a beznaděje cítím pocit domova kdekoliv a kdykoliv. Prožíváním života ve vědomém uvědomění, kdo opravdu jsem, objevuji nekonečnou moudrost a dobrotu mé skutečné přirozenosti."
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 14:34:55

tady je to celé k té citaci R. Langa

http://www.zivotvpritomnosti.cz/clanky/ ... hard-lang/
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 15:01:15

Návštěvník píše:Sice nemám možnost teď zjistit, kdo tohle sem dal, ale je to skvělé. Díky. Moc pěkné.

:yes:


jsem ráda, že se ti líbi :)

protože je dobrý si uvědomit, že vjem bytí je základem pro veškerá ztotožnění a iluzornost a že po poznání toho co JÁ jsem obnáší - přirozeným způsobem vyvane základní touha BÝT A ŽÍT

tedy opěvováním a propagací existence řvoucí blahem to rozhodně nekončí :D :D :D "toto "já jsem" je sdělení: není to skutečnost." :) :) :)

tedy opět slovy Maharadže

"Když tu je nepřítomné poznání ´já jsem´, pak tu je stabilita. Klid je pouze v hlubokém spánku a samádhí. Co se děje v hlubokém spánku? Nejste si vědomi své existence. Uvolněni se cítíte jen v nepřítomnosti svého pocitu bytí. Dokud se nevrátí váš pocit bytí, jste uvolněni."

Zapamatujte si: nevíte, že jste. Když nevíte, že jste, pak se tento stav nazývá samádhí nebo hluboký spánek. Jaká je vaše zkušenost v samádhí nebo hlubokém spánku? Je taková, že nevíte, že jste. Je to velmi jednoduché.

Naše bytí bez ´pocitu bytí´ je dokonalé.

V něm není přítomna jakákoliv potřeba. Dokud nedojde k poznání toho, že jsme, není tu žádná potřeba. Když nastane poznání toho, že "my jste", začneme mít v tomto světě potřeby všeho možného. Vyvstává jedna potřeba za druhou. Co potřebujeme, když nevíme, že jsme? Máme povědomí o bolesti či radosti tehdy, když nevíme, že jsme?

Základem všeho je znalost Já jsem, beze slov. Po uvědomění si poznání sebe sama dochází k uvědomění si světa. Nyní, když se hledající noří do meditace, toto poznání sebe sama přechází do stavu nevědění (zapomnění sebe sama). Toto je ten nejvyšší stav v posloupnosti, kdy je tu aspekt těla, protože toto poznání sebe sama a stav nevědění jsou aspekty těla, a tělo znamená vědomí a v oblasti vědomí existují i tyto dva stavy. (poznání sebe sama a nevědění)

Absolutno transcenduje stav poznání sebe sama i stav nevědění. Proto, stav nevědění je nejvyšším stavem v duchovní posloupnosti, ale cílem je transcedence obou těchto stavů.


V tomto stavu je poznání absorbováno poznáním, a poté si není vědomo sebe sama. Musí zde být nástroj, tím nástrojem je vědomí. Ve vědomí si je vědomí sebe samo vědomo, ale kdo je zde a pomocí jakého nástroje si může být jedinec vědom ve stavu před vznikem vědomí?[/b]

V tomto stavu, který není ničím poskvrněn, neexistuje žádné podmínění. Vezměte si jako příklad prostor. V prostoru je jak světlo tak i tma, a prostor je tu bez ohledu na přítomnost světla nebo tmy. Stejně tak je zde neustále stav před vědomím. I v tuto chvíli je zde. Je to podstata všeho."

"toto "já jsem" je sdělení: není to skutečnost. Vzešlo z něčeho jiného. Co je skutečnost ti neřeknu, protože slova ji negují.

Není tu snad hněv, žal či láska?

Ano, jsou zde, ale všechny jsou neskutečné, nejsou nic než zdánlivým jevem.

Jsou skutečné jen pro daný okamžik. Jsou myšlenkami visícími na obloze. Fungují skrze bytosti, které jsou vytvořeny z výtažků země a za pomoci prány.

Znalec toho je Átman.

Avšak ten, kdo je bez poznání, je čiré Absolutno, Paramátman.

Tam, kde není klam Bytí či Nebytí, je Parabrahman, Absolutno
.""
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 15:28:48

takže snad se trochu objasnilo o čem psala Pavla a k čemu jsem včera taky napsala pár slov (i když už někam zmizlo :D )

"To, co je před Vědomím, nelze nikdy slovy popsat.

Bytí-Vědomí-Klid (Sat-Čit-Ánanda) je kvalita vědomí (´Já jsem´).

Jedná se stále o objekt. Znalec však objektem není."
"

Nissarg. Maharadž
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod rafael » úte 20. kvě 2014 15:39:52

já teda nevím ale celkem se v těch příspěvcíh návštěvník a návštěvník ztrácím.. :sos: mám dojem že jeden člověk píše sám sobě.. nemůžete se registrovat aspon jeden z vás???
Uživatelský avatar
rafael
 
Příspěvky: 562
Registrován: stř 02. led 2013 14:13:54

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 15:41:59

rafael píše:já teda nevím ale celkem se v těch příspěvcíh návštěvník a návštěvník ztrácím.. :sos: mám dojem že jeden člověk píše sám sobě.. nemůžete se registrovat aspon jeden z vás???


to je dobrý jestli se ztrácíš kdo píše (to je celkem nepodstatný jestli to píše 1 nebo 2 nebo 3) hlavně že se neztrácíš v tom co je sdělováno :yes:
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod rafael » úte 20. kvě 2014 15:45:03

Návštěvník píše:
rafael píše:já teda nevím ale celkem se v těch příspěvcíh návštěvník a návštěvník ztrácím.. :sos: mám dojem že jeden člověk píše sám sobě.. nemůžete se registrovat aspon jeden z vás???


to je dobrý jestli se ztrácíš kdo píše (to je celkem nepodstatný jestli to píše 1 nebo 2 nebo 3) hlavně že se neztrácíš v tom co je sdělováno :yes:


:confused: to je na kinedryl
Uživatelský avatar
rafael
 
Příspěvky: 562
Registrován: stř 02. led 2013 14:13:54

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 15:48:04

rafael píše:
Návštěvník píše:
rafael píše:já teda nevím ale celkem se v těch příspěvcíh návštěvník a návštěvník ztrácím.. :sos: mám dojem že jeden člověk píše sám sobě.. nemůžete se registrovat aspon jeden z vás???


to je dobrý jestli se ztrácíš kdo píše (to je celkem nepodstatný jestli to píše 1 nebo 2 nebo 3) hlavně že se neztrácíš v tom co je sdělováno :yes:


:confused: to je na kinedryl


chce se ti z toho zvracet ? :green: přece si nenecháš blaho Já něčím tak bezvýznamným narušovat :)
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Alaja. » úte 20. kvě 2014 15:55:02

rafael píše:
Návštěvník píše:
rafael píše:já teda nevím ale celkem se v těch příspěvcíh návštěvník a návštěvník ztrácím.. :sos: mám dojem že jeden člověk píše sám sobě.. nemůžete se registrovat aspon jeden z vás???


to je dobrý jestli se ztrácíš kdo píše (to je celkem nepodstatný jestli to píše 1 nebo 2 nebo 3) hlavně že se neztrácíš v tom co je sdělováno :yes:


:confused: to je na kinedryl


Co ti brání rozkliknout si otazníček mezi čudlíkama Upravit a Citovat a zjistit si tak, který návštěvník je který?? :)
Alaja.
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 16:00:33

Jana píše:
Návštěvník píše:
rafael píše:oddělení není myšleno odkrojíme patku chleba.. oddělením je myšleno zrušení ztotožnění se JÁ s tělem a mysli, mysl je izluze, mysl nepatří JÁ, samotnou mysl živí pouze JÁ, mysl není součástí JÁ, mysl nemůže bez JÁ existovat, ale JÁ bez mysli ano..


dovolím si ne tak docela souhlasit, pokud to tady ještě vůbec na Poradně je umožněno, aniž by docházelo k mazání nejen příspěvků, ale celých vláken.

Zaregistruj se, přihlaš se a pokud budeš mít zájem, dostaneš tady svoje fórum, ve kterém si můžeš psát, co chceš a mazat, co chceš. Můžeš si pak klidně smáznout nejen celá vlákna, ale i svoje celé fórum.

;)


no kdybych tu potřebu měla, tak už jsem té možnosti dávno využila, nabízíš mí jí už po xté :) mně moderování, mazání a pod. žádnou radost nepřináší :what: využívám možnosti psát bez registrace, to je dneska na netu vzácnost :)
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod rafael » úte 20. kvě 2014 16:09:20

no kdybych tu potřebu měla, tak už jsem té možnosti dávno využila, nabízíš mí jí už po xté :) mně moderování, mazání a pod. žádnou radost nepřináší :what: využívám možnosti psát bez registrace, to je dneska na netu vzácnost :)


no ale pak je to na ten kinedryl když píše návštěvník návštěvník a návštěvník :confused: :crazy: to pak člověk neví kdo co píše nebo reaguje, možná přijedou opravdu návštěvníci
Uživatelský avatar
rafael
 
Příspěvky: 562
Registrován: stř 02. led 2013 14:13:54

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 16:13:21

rafael píše:
no kdybych tu potřebu měla, tak už jsem té možnosti dávno využila, nabízíš mí jí už po xté :) mně moderování, mazání a pod. žádnou radost nepřináší :what: využívám možnosti psát bez registrace, to je dneska na netu vzácnost :)


no ale pak je to na ten kinedryl když píše návštěvník návštěvník a návštěvník :confused: :crazy: to pak člověk neví kdo co píše nebo reaguje, možná přijedou opravdu návštěvníci


proč tě to tak znepokojuje ? stačí kdy využiješ své svobodné volby a nebudeš návštěvníkům a tomu co píší věnovat pozornost :)
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 16:32:57

Jana píše:
Návštěvník píše:no kdybych tu potřebu měla, tak už jsem té možnosti dávno využila, nabízíš mí jí už po xté :) mně moderování, mazání a pod. žádnou radost nepřináší :what: využívám možnosti psát bez registrace, to je dneska na netu vzácnost :)

No, nabízet Ti to můžu klidně i dál, ne ? Mně přináší radost snad všechno, dokonce i to mazání, takže abys nebyla o to ošizená, kdyby sis to chtěla taky zkusit.

:D


snad všechno ti přináší radost ? hmmm ...

a co třeba kopat do psa, někoho stahovat zaživa z kůže apod. ? to ti taky přináší radost, třeba když jsi u toho přítomná ?

to mně třeba toto přináší bolest a mazat příspěvky mně naprosto nebaví ... taky mne nebaví například třeba žehlení, ale to dělám protože je to třeba a nijak neřeším jestli baví nebaví

baví mne naopak třeba psát básně, milovat se pod hvězdnou oblohou a posedět a posdílet s blízkým lidmi ...

tak bych řekla, že proto je ten svět takový ohromující a rozmanitý, že jsme každý naprostým originálem a tak nám přináší radost různé věci :crazy: krom tebe, protože tobě přináší radost snad všechno ... ale promiň, nevěřím ti to ;)
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 17:29:25

Návštěvník-Jana píše:
Jako kdyby hlava vůbec nebyla


Richard Lang (šiřitel bezhlavé cesty)

"Samozřejmě potřebujeme hlavu pro život v okolním světě." ;)
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod malpan » úte 20. kvě 2014 17:36:10

Návštěvník píše:
Návštěvník-Jana píše:
Jako kdyby hlava vůbec nebyla


Richard Lang (šiřitel bezhlavé cesty)

"Samozřejmě potřebujeme hlavu pro život v okolním světě." ;)

jasně - minimálně k tomu, aby nám nepršelo do krku :D

(tato věta byla napsána pro odlehčení, nikoliv jako žádost o vysvětlení či poučení kohokoliv...)
malpan
 
Příspěvky: 615
Registrován: pon 19. zář 2011 18:10:06

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » úte 20. kvě 2014 22:07:51

Návštěvník píše:to je dobrý jestli se ztrácíš kdo píše (to je celkem nepodstatný jestli to píše 1 nebo 2 nebo 3) hlavně že se neztrácíš v tom co je sdělováno :yes:

a můžeš tak zareagovat na téma, ne na osobu, která to napsala.
Návštěvník
 

Re: Blaho Já, rozhovor s Ramanou Maharišim

Nový příspěvekod Návštěvník » stř 21. kvě 2014 9:31:10

nevidím Jano na poradně nikoho kopat do psa (tady se akorát lidem občas nadává nebo posílají do prdele), to byl je takový příměr k tomu co jsi psala, že všechno ti dělá radost, tak tomu opravdu nemůžu věřit, že by tě to rozradostňovalo, protože většině lidí když se ubližuje druhým to radost nedělá

on i Drtikol řekl, že jak na tom člověk je se nejlíp pozná na tom jak se chová například ke zvířatům
Návštěvník
 

PředchozíDalší

Zpět na Srí Ramana Mahariši

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník