OPUS MAGUS

OPUS MAGUS

Nový příspěvekod arikiran » pát 30. zář 2016 3:52:00

OVERTURA-PŘEDEHRA

hlavní Proud se přesunuje do VELKÉHO DÍLA..že si teda s dovolením vypůjčuji tento pojem

vlastně...v mém pojetí bych měl psát O trochu větší Dílo,než to minulé, abych zdůraznil ne dvoupolohový postoj..tj velké kontra malé.....ale analogový škálovatelný postoj..velké větší ještě větší..atd...
vlastně se mi zdá, že v této Hře na Lidský život studuji stále jedno jediné Velké Dílo...akorát, že pořád s větší a větší pečlivostí, lepším Přístupem..a také ono Dílo vypadá stále jinak...tu složitěji, tu jednodušeji...tu je to pro prvňáka...tu pro sedmáka...tu pro magistra...

zítra bude nov.....začne Den JEDNA...pojede to zhruba do velikonoc...do Zmrtvýchvstání....
kdo spočte, kolik je to dní?.

alchymický Příběh vypráví o cestě Alchymisty

který z hrubé primární Materie...co to je?...no já sám.... mnoha transmutačními procesy vyrobí Kámen Mudrců...a to je co...no ten lepší ze mně udělaný člověk, ne-li Čaroděj....který je pak použit pro Dobro světa....tzn Čaroděj jde a dělá dobré skutky...

kdo máš takový či podobný Cíl, už vlastně Velké Dílo konáš...s takovými či onakými úspěchy a pokroky

JE ČAS SE PODĚLIT, SPOLUPRACOVAT, SPOLUTVOŘIT...
toto za dávných dob nebývalo zvykem a toto bude nová vzpruha a pomoc....a možná i rozhodující dávka Ssíly....
dík
.
...děkuji.em...
Uživatelský avatar
arikiran
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 22. led 2016 11:05:50

Re: OPUS MAGUSS

Nový příspěvekod arikiran » pát 30. zář 2016 5:55:38

PRACOVIŠTĚ A JEJICH VAZBY

Během dne se většinou pohybuji po stálých a pravidlených Pracovištích...co tím myslím
Ranní Cvičení...
Procházka...
Net...
Nákup
Snídaně
Úklid
Net
Úkoly dne
atp

podivme se třeba na nákup...nakupuji podobné potraviny...ale dochází ke změnám..
potkávám skoro sejné lidi..ale dochází také ke změnám...
nakupuji mlčky...bavím se s ostatními...pomáhám...nebo překážím...