od papadev » úte 27. led 2015 16:05:46
ČAROVNÁ CESTA
začala 20.5.2014..šel sem po chodníku...
a najednou...
SLYŠÍM : JE TO HRA!!!
dnes, 12.1.2017...se zdá, že první sehrávka...první Hra..se blíží rozuzlení
..............................
1 KAPITOLA
------------------
1 BYTOST-ENTITA
bytost je to, co je schopno života...zde ve světě...VE HŘE NA LIDSKÝ ŽIVOT...ve světě tedy, který známe a nazýváme kosmos..
život je schopnost uvědomování...si děje HRY
DĚJ HRY ke mně přichází v podobě tzv VJEMŮ....vjem okolí, vjem druhé entity, vjem svého těla, vjem z mé mysli a vjem věcí mystických..to jsou v podstatě všechny druhy vjemů, které ze HRY můžu mít
tedy ještě jednou
já když uvažuju o sobě jako o INDIVIDUALIZOVANÉM VNÍMAJÍCÍM VĚDOMÍ JÁ zhruba, tak v prvé řadě musím říct, že toto JÁ vnímá! a má:
1-VJEMY z Mysli lidské...myšlenky, pocity, emoce, představy, koncepty..atd jaxe tomu všemu říká
2-VJEMY z oblasti Těla...nejčastějc známe bolest..ale i příjemnější..kručení v břiše..nebo výslovně příjemné...sytost po najedení...a jsou i další...třeba sexuální uspokojení....
3-VJEMY ze Světa...okolí,druzí lidé,domy, příroda a tak
4- VJEMY z Vyšší mé Úrovně....vize, kontakt z Mistrem...mystické stavy...prosakování vyšších Myslí do té mé malé lidské mysli
zatím každý vjem, který jsem měl, včetně vize čiročirého pole Vědomí..se dal zařadit do jedné z těchto kategorií...
nemám škatulkování příliš rád, ale toto rozdělení pomáhá poznání, že možností vjemů není zas až tak moc...
vlastně toto je podstatné...BYTOST JE TO, CO MÁ VJEMY, KDYŽ MÁM VJEM= ŽIJI...individualizované Vědomí=Mysl=to je to, co má Vjemy=to je to, co pro mě představuje ŽIVOT
...................
celé mé zapojení do Stvoření, to..co mě vlastně Tvoří a Zaznamenává... je pak technicky definovatelné jako Ilustrace Scénáristů..režijního sboru Authorů..Animátorů...podobně jako nějaký kreslený film
ANO JSEM POSTAVIČKA V KRESLENÉM FILMU!!!
...technickou tvorbu Projeveného světa tedy ponechávám plně v rukách Animátora= jinými slovy Stvořitele....
celé mé fyzické zapojení do Stvoření,tzn praktické provedení--známé společnosti--- je pak dáno TÍM, CO ZROVNA VĚDCI OBJEVÍ..hehe....a tím se mohou zabývat donekonečna..tj objevovat a objevovat...což může být zábavná práce po mnoho a mnoho inkarnací....tu atomy...tu kvarky a hickse...tu struny..a kdo ví co budou mít zítra....
MŮJ HLAVNÍ CÍL:
nejbližším mým cílem je
1- prokomunikovat,
2- zesynchronizovat a spřátelit se a
3- zcela se propojit a zamilovat si Vyšší Úrovně onoho Individualizovaného Vědomí či rozšířené a otevřené mé Mysli...kteréžto úrovně personifikuji jako Mistry a Bohyně a Božstva...díky Jim!!!
4- a je to ryze efektivní a pragmatické, nebot tyto mé Úrovně mají lepší kontakt s Animatorem, se Scenaristy...a tudíž mohou ...jako moji přátelé...zasáhnout v případě mého utrpení a bolesti a trápení
je záhadou mi zatím..proč tak činí jen málo, vždyt su sotva při životě
..............................
2--- VĚDOMÍ A NEVĚDOMOST
občas slyším:já už si nic nenalhávám--žiju v pravdě
z mého pohledu:není jen pravda --a lež,
ale velká škála úrovní mého Poznání...a úkolem je ho navyšovat...od Nevědomosti..k vyšší a vyšší Moudrosti a Ssíle
3 KDE JE MÉ VŠEVĚDOMÍ??
lidé hledají---chtějí se kontaktovat se svými vyššími úrovněmi---s anděly,s duší,s bohem...
i já volám v noci:Bohyně,kde si?...Přijď,prosím!...Zjev se!!
a dneska mě napadlo:
je to něco podobného,jako když ryby v moři křičí:Kde je voda?...Chci se zkontaktovat s vodou!!...Vodo,zapřísahám tě,Zjev se!!!
tedy...jsem ve svém pokoji...vidím stůl, počítač, okno, sušák..a další věci...Bohyně nikde..A PŘECE TU JE!!!...ZAPŘÍSAHÁM TĚ, ZJEV SE!!!..ANGÁ--XIÁRA--AJŠA!!!
a tu...někdy...se na mě sušák usměje...či počítač zavrčí: tak honem do práce...
ano...to chápu jako Její reprezentace a manifestace....které doufám budou čím dál víc silnější...
...x...
4 RŮZNÁ SÍLA MYŠLENKY
Představy a Skutečnost-Vjemy ...teorie pro ty, co jsou aspon trochu jako já
1. axiom : Existuje vnímání!!!
např: je vjem domu a je vjem myšlenky domu a je vjem rozdílu mezi těmito vjemy...
to vnuká myšlenku,že dům je skutečnější než jen pouhá myšlenka na dům
jaxe přesvědčím o skutečnosti nějakého vjemu?
nemohu jinak,než zase jiným vjemem
praštím-li se hlavou o dům,je to pro mě potvrzení skutečnosti---praštit se o myšlenku domu je obtížnější
a přesto sou idealisté,kteří myšlenku považují za skutečnější,než časoprostorovou formu...anebo i časoprostorovou formu považují za myšlenku
existují vjemy--a tyto vjemy--čehokoli---Jsou(v pojetí,které uznávám)--myšlenky
čí myšlenky??
myšlenky NĚKOHO, KOMU ŘÍKÁM AUTHOR, ZDROJ, VELMISTR, SKUPINA SCÉNÁRISTŮ ČI REŽIJE...je to šéf této Hry na lidský život
myšlenka vymyšlená---vyimagovaná Authorem...je to, čemu říkáme skutečnost...realita..stvoření...REALITA HRY
všechny myšlenky Authora..Animátora..či týmu Scénáristu a režije...se okamžitě realizují bez ohledu na zákonitosti HRY....
Author je tady, mezi námi, ba v nás...a furt permanentně dopisuje, dokresluje svou Hru...a čeká na moje protitahy...zatím chabé ...a podle mých tahů zas odpovídá svými tahy...Author mě chce někam dostat..a já nemám zatím na to, kvalifikovaně se mu bránit nebo spolupracovat...má nevědomost je velká, takže Author si se mnou může dělat, co chce...někdy to bolí, ale zároven vidím, že mě učí
iluze také existuje,je to zdání,že může existovat něco jiného,než jen a jen Skutečnost made in Author
ještě k tomu domu a myšlence domu---vjemy sou rovnocenné kvalitativně--všechny sou Skutečností,ale už ne tak zcela kvantitativně...má lidská myšlenka domu je takříkajíc slabší,než dům naproti...dům naproti je totiž také myšlenka,ale podstatně silnější Mysli...AUTHOROVOU např
...x...
5 SEBEPOZNÁNÍ=CÍL
V modelu,který používám,je sebepoznání to hlavní,co se děje či mělo by se dít-včetně jeho neustálého růstu a navyšování..tj-neustálé navyšování Sebepoznání..můžem říct i ROZŠIŘOVÁNÍ VĚDOMÍ..OTEVÍRÁNÍ MYSLI...může ale jít i o poznání HRY...vyznat se v ní a dobře si zahrát
Sebepoznání je jiný výraz pro vybudování si ŽIVÉHO paradigmatu...já říkám Modelu, který zahrnuje vše, včetně Authora a mého vztahu k Němu, jakož i ke všemu ostatnímu ...všem věcem...všem událostem...v tomto kosmu..a možná i dál...,Sebepoznávání je cesta k Němu--Authorovi—obvyklé informace tj vědomosti a znalosti nejsou nezbytné...
je to tenký led,neb řada lidí řekne:ale ty už Author jsi!!
ano,snad,tak jako vše kolem,a tak jako vše kolem k Němu-k Sobě Samému jdu...je to vlastně Authorovo kouzlo, být Authorem a zároven být obyčejným člověkem s minimálním poznáním...nebýt toho kouzla zastření vědomí, tak bychom si tady ani na ty lidi nemohli hrát..byl by tu všeho všudy jeden jediný Author...teprve po aplikaci kouzla se Autor polarizuje, fraktalizuje a fragmentuje a znevědomí..a hle..je tu plno lidiček... jako když se jeden v zrcadlovém sále najednou rozloží do mnoha...jako když se jeden kamínek v kaleidoskopu zzobrazí jako zajímavá mandala...
ano,vše co mám k dispozici a já sám -- mysl,tělo,svět, je vytvořeno Jeho Silou,a Jeho Silou je také vytvořena ztráta této Síly , ztráta Paměti na Sebe Sama, ztráta Uvědomění, nevědomost o Stvoření, fragmentace, desynchron fragmentovaných částí Stvoření, pády do různých polarizovaných fraktálních zacyklených světů, úrovní a dimenzí...vskutku ta pravá příležitost to studovat,experimentovat a obracet...až...jak věřím..do opětného zcelení a sjednocení částí a fragmentů
žádný pokus není bez užitku,každý omyl lze zhodnotit,je možno si vybírat cesty a metody dle libosti, neb je to jedno, pravda je všude... a tak milion let v nevědomosti se může ukázat jako ten pravý katalyzátor pokroku...nelze to zastavit a času dost...
...............................
2 KAPITOLA
1 TVORBA RÁMCE HRY
CO KE HŘE POTŘEBUJI:
1-- JÁ..tj individualizované epicentrum, kolem kterého Hra probíhá..toto centrum má obvykle tělo, které je na monitoru Hry i vidět...
2-- mé okolí a spolupracovníky či nepřátele pohybující se v něm
3-- zadání..tj úkol...který máme splnit
4-- programové centrum, které vytváří plán HRY...staví mi do cesty překážky ale zároven vysílá pmocníky a ochránce..to jsou v mém pojetí Bohyně a Mistři
cokoli tedy mohu principielně zkoumat dvojím způsobem:
1-- jako Hru...tak jako bych chtěl synovi rozebrat plejstejšn se střílečkou a přijít na všechny jeho finty..což by mi umožnilo komfortnější hraní Hry
kouzlo,zázrak,div,překvapení---to jsou věci nad pravidly a zákony a logikou...vzbuzující údiv a úžas a pokoru....a naprosté položení své Inteligence k nohám svého týmu...Bohyně a Mistrů
anebo
2-- když hraju třeba střílečku, mohu zvyšovat své poznání boje a obsazování území...a tak...tedy poznávání tzv Příběhu Hry
...x...
2 PRAVDA DVOU TYPŮ
dnes na ranní procházce s pejskem sem dumal o pravdě...
první typ pravdy je tento:
představte si,že máme krabičku a v ní špendlík...několik lidí hádá co je v krabičce...
první věří,že tam je mince,druhý knoflík,třetí papírek,čtvrtý špendlík a pátý ořech
krabička se otevře a hle,čtvrtý měl PRAVDU!!...ostatní se mýlili
.............................
pravda druhého typu je tato:
máme "krabičku" a v ní Cosi.....první člověk řekne:je tam toto...druhý:věřím,že je tam toto...atd,každý opět vidí něco jiného...
krabička se otevře--a každý v ní najde to,co tam viděl,čemu věřil,že tam je...
zde,v našem světě,máme spíš zkušenosti s pravdou prvního typu...
ale já věřím,že celý svět je spíš tou krabičkou pro druhý pokus...pro pravdu druhého typu
...............................
každý esoterik to myslím docela chápe a potvrdí,přesto pak ale s klidem hledá to pravé,to co je..JE!...(tedy špendlík) a nedělá si to,co by chtěl,aby bylo,čemu věří...tzn předpokládá,že ta pravá Pravda je pravdou prvého typu
...x...
3 ÚROVNĚ POZNÁNÍ
každý něco vidí---každý je vidoucí...
každý něco nevidí...je oslepen...
čím je dáno toto vidění či poměr vidím- nevidím?
mou perspektivou,mou úrovní Poznání,tato úroven se mění...a má zkušenost říká,že bud se posunuju v Poznání výš-k oné skutečnější verzi,tj všeobsáhlejší,celisvější...anebo utužuju svou nevědomost a Poznání stagnuje...
říkat lidem,že mají vidět prázdno...že toto je to pravé vidění...to není má metoda...byť proti vidění prázdna..či bytí prázdnem nic nemám...jen bych to nenazýval skutečné vidění---pouze jednou možností,jaxe učit
....x....
4 CO PO MNĚ BŮH CHCE DLE MÝCH SPEKULACÍ?
Bůh--tj v tomto pojetí Author-- nepotřebuje,abych jednal určitým způsobem...učil se,byl štastný,trpěl,žil v klidu,bojoval...toužil po Něm,či se Jím stal...
Bůh míchá událostmi a stačí Mu pozorovat mé reakce,at sou jakékoli...a pozorovat, zda mi to něco přineslo, zda jsem se poučil...když jo...je rád, když ne...dumá, jak své tahy zlepšit tak, aby k mému poučení došlo
POUČIT SE--JE VELKÝ ZÁZRAK
Hledám a dělám si,co chci
Jediné omezení mám,abych tím děláním příliš neomezil dělání a úvahy druhých lidí…
To,že já z této činnosti mám nějaký zisk tj-- naučit se něco,být štastný,žít v klidu či zabojovat si či další zajímavé věci---je Boží odměna za to,že se mnou experimentuje...
................................................
3 KAPITOLA
1 PTÁČCI NADĚJE
Na jednom z posledních stromů na sídlišti...
mezi bankou,supermarketem a nemocnicí...
si dva ptáčci-dobrodruzi
postavili hnízdo...
akcie klesají,potraviny draží,všude plno nemocí,
ale oni nedbají...
nevím,co je to za druh,
ale říkám jim:
ptáčci naděje..
...x...
2 VEN Z 3D
Jak opak souvisí s opakováním:
Často si myslíme,že nová metoda či nový pohled bude opakem starého...
Převrátíme starou metodu-a uskutečňujeme její opak--ale pohybujeme se takto jen z jednoho extrému do druhého...moc možností není...místo studeného-horké nebo ještě studenější,eventuelně vlažné...cik cak zas a znova...
Toto je opakování--a je matkou moudrosti,když přijdeme na to,že to nové by mělo jít dál,překonat horizont...povznést se jinam..do jiných kategorií a dimenzí...
kdysi byl papír pro uchovávání dat-tu ruční,tu tenký,tu kniha,tu noviny..a pak zbrusu nové media ...
tak i naše vědomí se dá nastartovat k zcela jinému uchovávání dat,jinému vnímání,tvoření a prožívání...
...x...
3 CO JE SPRÁVNĚ?
(poznámka k předchozímu příspěvku o dvou krabičkách a dvou typech pravdy)
1.oblast-počítáme-li ve známé aritmetice příklad 2+ 13=
pak 15 je správně,16 méně správně a 124,6 úplně špatně...ok,zde má pojem správně,nesprávně a špatně jistý význam i opodstatnění
2.oblast-v kvantové fyzice ale je známý fakt,že při výsledku pokusu je třeba brát v potaz stav vědomí experimentátora...
příklad(zjednodušeně):
dělá -li pokus první experimentátor a předpokládá a očekává a touží po vzniku částice A--vznikne částice A
dělá-li tentýž pokus druhý experimentátor s očekáváním vzniku částice B--vznikne částice B
který výsledek je správný?
jistě existují další příklady z té či druhé oblasti
svět hmoty a forem je spíše charakterizován jako 1.oblast
svět duchovní bych viděl spíše jako oblast 2
bohužel nevhodným zjednodušením teze ze smaragdové desky-jak nahoře-tak(a myslí se bohužel přesně tak)dole...vznikl dojem,že co platí ve světě,platí v duchovnu stejně
a taxe objevuje logika,kauzalita,lineárnost,polární sémantika a další pravidla v jakýchsi duchovních principech,které jediné sou správné
podle mě je to mýlka,žádná kauzalita,žádná logika,žádná linearnost..a žádné principy,zejména ne ty podobné světu 3D v duchovní oblasti neplatí,a také žádné správně a špatně
s tou vyjímkou,že když si kdosi myslí,že platí--pak ano,pak pro něj platí(neboli opět je třeba zahrnout vědomí experimentátora)
...x...
4 SIMULACE
Kdysi kolem 1992 jsem čet knihu našeho dobrého jogína Eduarda Tomáše,a on tam psal,že když toužíme po nějaké vlastnosti,a ona se zatím v nás nepříliš manifestuje,tak tomu máme pomoct vizualizací a sugescí,že už ji máme...
tato rada mnou tenkrát byla pochopena jen v negativním aspektu:
řekl jsem si:
no to je dobrý,tak když chcu být řidičem autobusu,taxi vsugeruju,že už jím jsem,nastoupím do nějakého a ...brzy skončím v pankejtu i s pasažérama...
teprv později jsem pochopil a v praxi vyzkoušel i pozitivní aspekt:
chci-li být více odvážný,tak dělám,že už jako jsem,a skutečně,nebezpečné situace po nějaké době zvládnu líp s míň strachem...
z mé sugesce se stane zvyklost a zvyk je charakter,se někde říká
v poslední době jsem si všiml ještě jedné věci,lidé pracující na své Síle,ziskají i sílu slova
je to už několik let,co jsem si zjistil,že když jsem kamarádům bájil o svých schopnostech(nejsem chlubílek,ale občas se zveličení nevyhnu..)...co se nestalo:ty schopnosti se opravdu objevily!!
ovšem stejně tak,když jsem se třeba pochlubil,že mohu meditovat i klidně při nějaké bolesti...okamžitě při nejbližší meditaci mě ty bolesti chytly a s úšklebkem řekly:cos to říkal?...fakt?...tak ukaž!!
jsem proto opatrnější ve svých slovech...
slovo tělem učiněno jest
jakož i toto
...x...
5 ODEVZDÁNÍ SE BOHYNI A MISTRŮM
Odevzdávám se
Odevzdávám se Vyšší úrovni bez podmínek...
Může si se mnou dělat,co uzná za vhodné...
Já si ale také mohu dělat,co uznám za vhodné já...
A vše,co dělám,dělám pro NI,pro NĚ
tak,jako ONI-vše,co dělají-dělají pro mě...
Spasi
...x...
Ja krásné,když vše kolem svítá-také svítat
JSEM - SILOU PŘEDSTAVIVOSTI -- JSEM!!!
...
4 KAPITOLA
1 SETRVAČNOST A VŮLE PO ZMĚNĚ
Zakopl jsem a upadl...
Jo!
Jsem stále
ve vleku
příčinnosti
a linearity
a časoprostorových omezení,
tj všech tech mých vlastních myšlenkových vzorů a struktur,
působících jako klec
všemi těmi neoblomnými zákony,
které sem si
(je to vůbec možné?)
SÁM VYTVOŘIL
No,když vytvořil,
tož si je mohu sám změnit:
Zakopl jsem---
a VZLÉTL!!!
Tak a ted si to vyzkouším:
Zakopl jsem---
a BUM!
ach jo,
asi to ještě chvíli potrvá,
než tu změnu
plně vstřebám
inu,dítě se učí chodit
tot vše.
...x...
2 CHCI HO POZNAT!!!!
Malíř maluje své autoportréty...
a všude kolem tebe
je vystavuje
ale ty
bum prásk boříš stojany s těmito obrazy
ve svaté touze Ho spatřit..
Jak asi vypadá??
Jak??
...x...
ČÁST UVEDENÁ VÝŠE ZBRUSU NOVĚ PŘEPRACOVANÁ UŽ JE NA FEJSU VE SKUPINĚ CVIČNÝ CHRÁM
TATO ČÁST MI JEŠTĚ NEPŘIPADÁ ZRALÁ KE ZVEŘEJNĚNÍ
3 OTEVÍRÁNÍ MYSLI-TURBOMYSL
Otevírání ?Mysli--dnes dost často frekventovaný pojem,i já to používám
spojoval sem si to se zvýšením flexibility,kreativity,inteligence všeho druhu,paměti-nejen kapacitně,ale i asociativně(tj zapamatované je viděno v souvislostech..)...a hlavně s otevřením k intuici,inspiraci..čili k tomu propojení s vyššími úrovněmi..s Duší...
v prosinci 2012 sem měl psychedelický zážitek,který tyhlety věci zdá se nastartoval
o čemsi sem uvažoval...o jakési situaci,kterou sem chtěl řešit..
většinou uvažuji logicky,od příčin lineárně postupuji k důsledkům,zapojuji i interpretační systém mysli,používám zkušenosti,dělám prognozy,hodnotím situaci i svůj postup řešení...až se doberu nějakého závěru...
většinou to bývá dost statické a rutinní
tohle bych nazval dumání starou myslí
..................................
no a v tom prosinci se při tom obvyklém uvažování rozjelo cosi,co sem pak pracovně nazval TURBO-MYSL
už si bohužel nepamatuji,co konkrétně sem tenkrát řešil,takže uvedu pouze ilustrativní příklad:
řekněme že jsem řešil otázku svého strachu z něčeho... situaci,ve které sem pocitoval strach ....navyklým způsobem sem se hodlal se strachem zapracovat...
když tu náhle do mysli vstoupily najednou a paralelně všechny(nebo skoro všechny)situace mého dosavadního pobytu v této inkarnaci,kdy sem strach projevoval...řekněme tisíc situací--a každá ta situace měla svůj vlastní příběh,řešení i jak to vlastně tenkrát dopadlo...tato tisícovka tvořila propojený řetězec,vypadalo to jako náhrdelník s tisíci korálky..viděl sem ten celek a i sem měl pojem o každém jednotlivém korálku
viděl sem podobná i protichůdná má bývalá řešení..každé to řešení vyústilo v další události a ty vytvořily přidružené kruhy k jednotlivým těm korálkům...
já se začal pohybovat po těch asociativních kruzích událostí...a dál a dál..do celého toho fraktálu
celý ten vhled trval pár minut či vteřin,vnímání i uvažování bylo nebývale zrychleno,prošel sem tisíci zážitky a často nejen jako vzpomínkou,ale jako bych se toho účastnil znova
takže po té první akci sem z toho,po probrání se do běžného stavu mysli,měl dost guláš
naštěstí turbomyšlení se opakovalo,sice už ne tak mohutně..ale využívání asociativních kruhů,smysluplných synchronicit,širokého--i když už bohužel ne víceohniskového myšlení..pokračuje
přesto stav turbo a stav "normální" sou tak odlišně pracující,že podat tento neumělý výklad mi trvalo skoro půl roku
stav turbo přináší flexibilitu(ne dvě,ne deset,ale tisíc možností..i objevování nového
tím též přináší kreativitu,a to vše další,požadované u Otevírání mysli
neboli chcu říct,že takhle si předtavuji úvodní kroky toho Otevírání
je to příprava na propojení-mnohem kvalitnější--s vyššími úrovněmi,s intuitivními kanály...neb turbomysl je schopna zvládnou vyšší kapacity přenosu
...x...
4 VÍCEOHNISKOVÝ SYNCHRON
asociace či synchronicity má každý...
jde o kvalitu a kvantitu
sled(tj lineární postup) by se měl měnit ve více-ohniskové procházení mnohačetnými vrstvami(tedy nikoli jen posloupnostni) asociací
omlouvám se za neumělé líčení, ještě zdaleka to nemám zažité a osvojené...
malé dítě se učí chodit, tot vše
….....................…
.........................
5 KAPITOLA
1---STRATEGICKÁ MALOVÁNÍ
(náčrt)
Říká se:
NEMALUJ ČERTA NA ZEĎ!
V tom vidím,že se nám spíše(asi poučeni minulostí)vybavují negatívní pochody do budoucnosti..
Neznám rčení:
MALUJ ANDĚLA NA ZEĎ
V poslední době se prosazuje právě tato metoda--viz zákon přitažlivosti
Moje metoda je jiná(vlastně není moje,něco podobného sem četl už ve Svijašovi,říkal tomu myslím JEŽEK)
STRATEGICKÉ MALOVÁNÍ:
1-Načrtnu si všechny možné události,které sem schopen vymyslet...od těch nejhorších až po ty ideální...+ ještě si uvědomím, že jsou možná i tzv překvapení a zázraky vůbec...se zázrakem počítá málokdo..a ani já ještě moc ne, mysl ve starých kolejích uvažuje logicky a kauzálně a zázraky jsou nelogické a nekauzální...spíš na bázi nemožných synchronicit s takřka nulovou pravděpodobností uskutečnění --a to,jak pozitivní,tak i možnost negativního překvapení...tj namaluju na zed vše, od čerta až po anděla...
2-pak sleduji své reakce na jednotlivé možnosti,od odmítání některých,toužení po jiných..se dostávám v zadumání k PŘIJETÍ VŠEHO,CO BY MOHLO PŘIJÍT!
3-Nakonec ale přece jen stanovím pokud možno mírné priority pro některé z možností,eventuelně stanovím pořadí všech
4-když pak dále s postupem času přemýšlím o oné události,jejíž budoucí průběh sem si výše rozebral,myslím už JEN A JEN na onu nejvytouženější prioritu...no...už se vidím...tohle asi jen tak lehce dodržet nejde...bo ten čert je takový jakýsi sugestívnější...
5-Potom se cosi stane..vytoužené se mohlo uskutečnit-ok,nebo nastala jiná varianta...lepší nebo do 80% vysněné--ok,
slabší,žádné nebo negativní ---tento výsledek paxe stane počátkem dalších úvah
6-NEZNÁM NEÚSPĚCH-ZNÁM JEN VÝSLEDEK
7-Mnohdy je stanovení si optimálních výsledků-které považuji za úspěšné,velmi úzké--a to co se pak stane vypadá jako neúspěch...proto doporučuji výsledek důkladně převracet--a ejhle,možná uvidím,že tento výsledek mohu v dalším použít,ba dokonce je lepší než to co sem očekával,naplánoval...
(pozn: přiblížení je jen povrchní, možností je mnoho a výsledků také, k této problematice je ještě dobré zahrnout tzv ILUZI VLIVU..a UKONČENÍ KAUZALITY..bude psáno později)
...x...
2 SMYSL?
Papírek od svačiny do koše hozený
Zápalka,která zapálila mou meditační svíčku
i já-člověk-hroužící se do meditace....
v tichu čekám
na vysvětlení
které jednou objasní
SMYSL
tomu papírku
té zápalce
i mně
a všemu kolem
do posledního atomu...
a jeho rozechvění...
SMYSL Všehomíra,
ve kterém jsme každý brali úděl
Poznávali se
a vyšli si vstříc....
...x...
3 KDY OBOJE-I UTRPENÍ I ŠTĚSTÍ ZAJISTÍ POSUN??
ano,kdy?
pojmy POSTOJ,PŘÍSTUP,jsou důležité v pochopení mého modelu
ČINNOSTI a PŘÍSTUP k činnostem:
Rozlišuji mezi těmito dvěmi věcmi-Činností a Přístupem k této činnosti...
Kdysi jsem více začal dbát na své činnosti a vybíral ty,o kterých jsem myslel,že mi více pomohou...zdravě jedl,cvičil,meditoval,omezoval světskou zábavu...koukni zpět, co se píše o tzv SPRÁVNÉ ČINNOSTI...
Ted se mi zdá,že činnosti nejsou až tak důležité,
rozhodující je PŘÍSTUP,s jakým tyto činnosti provádím,
není proto nejvíc důležité za nějakými činnostmi se hnát a jiné odmítat(kromě těch,kterými bych enormě narušil klid ostatních...)
jedno,jakou činnost provádím,měl-li jsem dobrý Přístup-mé Sebepoznání při ní vzrostlo,a o to mi jde...
mohu strávit celý život pěstování brambor na svém políčku a zemřít skoro tak nevědomý,jaxem do inkarnace vstoupil...
a mohu prožít tentýž život na poli brambor...s takovým pokrokem,že se nám o tom může jenom zdát!
v čem byl ten rozdíl??
v PŘÍSTUPU obou bramborářů
a stejně tak to může dopadnou s koukáním na televizi či meditováním
pro někoho je to jednoduché,řekne:Láska je ten Přístup...
na jménu nezáleží,ano,pro něj to tak může být
pro mě nastartování tohoto Přístupu začíná UPŘÍMNOSTÍ k sobě a své Nevědomosti,touhou se OTEVŘÍT a SOUCITNĚ SDÍLET ŽIVOT.....tzn řekněme kultivací Ušlechtilosti a Moudrosti...růstem Ssíly
...x...
4 EXTRÉMY A STŘED
"...když sem v extremu---zapomíním na Střed,
když myslím na Střed---najdu ho i v extremu..."
co to je Střed,to nevím či neumím vydefinovat,jen tuším,že mám Oň usilovat....
takže mé sdělení by se mohlo upravit:
KDYŽ JSEM V EXTREMU---ZAPOMÍNÁM MYSLET NA STŘED
A I TOUŽIT PO NĚM
KDYŽ TO DĚLÁM....JE KAŽDÝ EXTRÉM ÚPLNĚ JINÝ...
A I JÁ
...x...
5 CO MI POMÁHÁ??
"...Milujicimu Boha pomáhá vsechno...I usilovani...i neusilování..."
Jeste bych to upravil: sebeodevzdané upřímné soucitné všepřijimající nadšené a odvážné USILOVANI
...
CLOVEK-TO JE TEMNA NOC A DUSE...JE NEKONČÍCÍM SVĚTLEM DO TÉ NOCI
VĚČNÉ SETKÁVÁNÍ NÁM PŘEJI...
SVITANI!!!
..................................
..................................
Tolik práce z asi 2012, startu turbulentního období změn mého paradigmatu..doplněná současnými poznatky..tj z roku 2017
………………………………………………………………………………………………………………………………..
TOTO BUDE POKRAČOVÁNÍM PRVNÍ ČÁSTI ČAROVNÉ CESTY
A ted z čerstvého soudku posledních událostí a úvah:
1 HRA
HRA-START
To, co tady Prozivam a Vnimam a I tvorim...je HRA!
Na tzv Lidsky zivot...
Jak dlouho uz sem ve HRE?
Kdo vi, mozna sem zacal pred rokem, mozna prave ted...(osobně si myslím, že to—vstup do HRY—začlo 20.5.2014)
Co je Cilem HRY?
Take nevim...
Rozebirat zde zavery z Hrani, je moznost, jak HRU trochu lepe Pochopit
a mozna z "jen Figurky"...se stat HRACEM!
...x...
XXX 2 HRA A JEJÍ NÁPLŇ
Zatim jsem pozoroval tyto vlastnosti Udalosti HRY,o kterých si myslím, že jsou pozornostihodné:
1- Fraktalnost Udalosti
2- Polarnost Udalosti
3- Cyklicnost Udalosti
4- Fragmentace Udalosti
5- Možnost orientovat se-- Pochopit Událost
Pro lehčí a efektivnější Hraní jsou dobré tyto činnosti:
1- Orientace do Stredu
2- Synchron Udalosti
...x...
XXX 3 HRA
Jako malý kluk sem si hrál pod stolem, na kterém hráli rodiče s tetou a strýcem karty-taroky
Staré balíčky obehraných karet mi sloužily ke stavbě domků a věžiček, různých obrazců a struktur...které jsem s chutí stavěl a s ještě větší bořil, čas od času obdivuje umné obrázky a římské číslice...
Vývojově jsem pak postoupil do období vojen, žolíků, kanasty...abych líp porozumněl principu Hry...protihráčům i partnerům...ziskům i prohrám, či ziskům z proher i výher...
Mariáš a Taroky pak završily další etapu, abych po ní začal rozkládat na stole obrazce a struktury jako v etapě první
a došlo i k pochopení, že konstelace Procesů a Událostí se 1-Míchají..2-Vykládají..3-Prožívají,...atd všude kolem mě..v Cyklech...ve Fraktálech...V Kolech v Kolech...vše se ovlivnující a vše netknuté, v soucitné a zároven nelítostné HŘE....
TAK, JAXI RÁNO UVAŘÍM ČAJ,..PODOBNĚ PROBĚHNE I NÁKUP V MARKETU A ODPO SCHŮZKA S PŘÍTELEM...ANEBO TAKY NAOPAK..KDO VÍ ?
přesto věřím, že už při ranním vaření čaje či kávy se dá hodně zařídit z událostí dne,či nastavajícího jara...
...x...
XXX 4 PRVKY HRY
intuice=spojení s vyšším...
lidské myšlení=logika a kauzalita= mentál lidské mysli....
cítění= emocionál lidské mysli...
tyto prvky slouží k
1-Vytváření vjemů kolem a ve mně...
2-k Vnímání těchto Vjemů bodem Individualizovaného Vědomí=Já..
3-k interpretaci těchto vjemů svým výkladovým systémem
4-k Prožívání se v těchto Vjemech
+ akční prvek Rozhodování, který umožnuje zvolit si z více možností
...x...
v těchto strukturach a procesech se mohu leta pohybovat, v domnění, že jde o vážnou a skutečnou věc....
anebo pojmu domněnku, že to je JEN HRA...
Vjemy kolem mě se vynořují a mizí...Proč? Jak to?...
dělám a zas bořím si pravidla a zákony...leta, století, životy....běží
a i HRA běží...se mnou ..jako s Figurkou...která bez vlivu na HRU pokřikuje svá pravidla....
nebo jako s Hráčem, obeznámeným s tím fakt důležitým???
no,raděj bych volil to druhé
pokud tedy volit mohu
a jo, budu dělat vše pro to, aby to tak dopadlo, či lépe řečeno, aby to zítra bylo trochu lepší než dnes a pozítří zas lepší než zítra...
mám Učitele--a ten mě naučí
...x...
(27.1.2015 cca 250tý den Cesty)
.................................................
.................................................
EXIMALULUFE
ŠTAVISSIKRAŠTA
POSOGRAMA
HAHOAD
Díky Mistři
...
(2-5-3-3)
...