Jak prakticky a bez námahy dosáhnout osvícení I.

Moderátor: Jari

Jak prakticky a bez námahy dosáhnout osvícení I.

Nový příspěvekod Jari » úte 01. lis 2011 23:01:02

Zeptejte se na zásadní otázku. Jsi osvícený? Ne, nejsem. Jak tedy můžeš dávat návody na osvícení? Odpověď je logická, nemůžu. Takže teď máme výchozí pozici přesně a jasně definovanou. Možná je tu ještě jedna otázka? Chceš být osvícený? Odpověď zní, nemám odvahu a příliš lpím na neosvíceném stavu. No a možná poslední otázka je, proč si myslíš že víš, co je to osvícení? Já to osobně nevím, ale (ale je slovo které neguje předchozí část věty) mám zvláštní záblesky komunikace s něčím, s někým, koho neznám a nikdy jsem ho neviděl. Přesto je to intenzivní, hluboce cítím že logické a tím pravdivé. Nemusím TO obhajovat, je to tady, neuvěřitelně mně to pomáhá v běžném životě (kariéra, peníze) a já opravdu nemám sebemenší důvod to zahánět. Otázka. Co ti to reálně dalo, bez vymýšlení. Takže bez vymýšlení. Dobře. Jsem učitel, nebo lektor. Miluji rozevírat svou paví chloubu před svými posluchači. Být lektorem znamená POMÁHAT těm kteří se berou vážně, chtějí se změnit. Potom přebírám absolutní zodpovědnost. Píšu učebnice, vytvářím manuály, postupy, učebnice k tomu aby dosáhli více než si dokáží představit. Je to egoistické? Ano, šíleně, miluju to.
Tzv. duchovnu, a v mém pojetí je to meditace a odosobněné pozorování, velmi tvrdou analýzu mých "slabostí" a síly. Duchovno znamená se odosobnit od svého vysvětlování, omlouvání, zachování pudu sebezáchovy. Odosobnění znamená brát vše opravdu tak jak to je, proto upřímně fandím každému, protože vše je součástí tohoto vesmíru, byť tomu nerozumím.