od nop » ned 13. dub 2014 23:49:13
Zdeněk píše:nop píše:také Čing Hai (Supreme Master Ching Hai) říkala, že nás posoudí Správce Světa a neodpustí nám, budeme muset zaplatit všechno.
Čoveče:) Milosrdenství nemůže být bez vědomí Spravedlnosti, to vyplývá z vnitřní logiky, nepotřebuješ k tomu žádnou číňanku.
Podobně:
Pokud bych měla mluvit za sebe, tak je pro mě zcela pochopitelný pohled duchovního, který nedělá mezi lidmi žádné rozdíly a dokáže poskytnout duchovní útěchu a pomoc třeba i vrahovi.
No od toho je duchovní školen, čili nepochopitelné by spíše bylo, kdyby to odmítl.
Což ovšem předpokládá pokání (neboli vědomí ne/spravedlnosti) "naval rozhřešení kněžoure" by zřejmě nemělo být akceptováno.brou
Ty věci nezávisí na našem posouzení, ony jsou. A my to můžeme jen brát na vědomí a podle toho se chovat.
Jednak milosrdenství a spravedlnost u Boha je věcí Boží.
Oboje tady u člověka je tam potřebné, jak píšeš: "Milosrdenství nemůže být bez vědomí Spravedlnosti", kéž je to u všech tak !
Dále o tom, jak trvá a je zařízený svět se můžeme bavit, ale nezávisí to na nás. Tady jsme všechno dostali, i ten vzduch k dýchání. neseme si zárodek svého osudu budoucího v sobě, ale přicházíme s tím do tohoto světa, ne mimo svět. Tedy nemusíme říkat "kdo mi co dal?". Tíži svého osobního břemene neseme my a podmínky jsou dané všem. A z toho zacházení s dary (dar života , dar dechu, dar matky, dar přítomnosti ostatních osob , pravdy, učení atd.), z toho se bude od nás vyžadovat "počet" neboli vyrovnání.
Jsou výjimky. Na konec Ježíš řekl doprovázejícím jeho apoštolům: "hle přichází kníže tohoto světa, ALE NA MNĚ NEMÁ CO BY SI VZAL".
(Jan 14,30, novější překlad: 30 Už s vámi nebudu dlouho mluvit, neboť přichází vládce tohoto světa. Nemá na mně nic,
31 ale přichází, aby svět poznal, že miluji Otce a že jednám, jak mi Otec přikázal.)
Kdo je takový nezávislý? syn Boží, přicházející shůry, "od Otce světel, který se nemění" jak to nazval Jakub (kap 1, řádek 17). (a učedníci, viz Jan 17, 14-16 a Jan 18, 16)
[quote="Zdeněk"][quote="nop"]také Čing Hai (Supreme Master Ching Hai) říkala, že nás posoudí Správce Světa a neodpustí nám, budeme muset zaplatit všechno.[/quote]
Čoveče:) Milosrdenství nemůže být bez vědomí Spravedlnosti, to vyplývá z vnitřní logiky, nepotřebuješ k tomu žádnou číňanku.
Podobně:[quote]Pokud bych měla mluvit za sebe, tak je pro mě zcela pochopitelný pohled duchovního, který nedělá mezi lidmi žádné rozdíly a dokáže poskytnout duchovní útěchu a pomoc třeba i vrahovi.[/quote]
No od toho je duchovní školen, čili nepochopitelné by spíše bylo, kdyby to odmítl.
Což ovšem předpokládá pokání (neboli vědomí ne/spravedlnosti) "naval rozhřešení kněžoure" by zřejmě nemělo být akceptováno.brou :)[/quote]
Ty věci nezávisí na našem posouzení, ony jsou. A my to můžeme jen brát na vědomí a podle toho se chovat.
Jednak milosrdenství a spravedlnost u Boha je věcí Boží.
Oboje tady u člověka je tam potřebné, jak píšeš: "Milosrdenství nemůže být bez vědomí Spravedlnosti", kéž je to u všech tak !
Dále o tom, jak trvá a je zařízený svět se můžeme bavit, ale nezávisí to na nás. Tady jsme všechno dostali, i ten vzduch k dýchání. neseme si zárodek svého osudu budoucího v sobě, ale přicházíme s tím do tohoto světa, ne mimo svět. Tedy nemusíme říkat "kdo mi co dal?". Tíži svého osobního břemene neseme my a podmínky jsou dané všem. A z toho zacházení s dary (dar života , dar dechu, dar matky, dar přítomnosti ostatních osob , pravdy, učení atd.), z toho se bude od nás vyžadovat "počet" neboli vyrovnání.
Jsou výjimky. Na konec Ježíš řekl doprovázejícím jeho apoštolům: "hle přichází kníže tohoto světa, ALE NA MNĚ NEMÁ CO BY SI VZAL".
(Jan 14,30, novější překlad: 30 Už s vámi nebudu dlouho mluvit, neboť přichází vládce tohoto světa. Nemá na mně nic,
31 ale přichází, aby svět poznal, že miluji Otce a že jednám, jak mi Otec přikázal.)
Kdo je takový nezávislý? syn Boží, přicházející shůry, "od Otce světel, který se nemění" jak to nazval Jakub (kap 1, řádek 17). (a učedníci, viz Jan 17, 14-16 a Jan 18, 16)