od nop » pon 10. lis 2014 13:39:34
Pavla píše:vostalpetr píše:....
že nějaký mistr (a bylo jich asi více) dokázal proměnit tělo ve světlo,
.....kterej toto dokázal,
snad někdy před 500 lety
Hezký...
S tou proměnou těla ve světlo,to mě zajímá... ... Já se zase šťourám ve všem dostupném o Ježíšovi a například on je pro mě jedním z těch, kteří tuto přeměnu těla ve světlo taky demonstrovali.
Podle mě, jeho zmrtvýchvstání a způsob, jakým bylo zdokumentováno, je důkazem, že svoje tělo poté, co bylo mrtvé uloženo v hrobce v pohřebním rouchu, omotaném pevně okolo těla, přeměnil ve světlo. Dle zkoumání jeho pohřebního roucha, jeho tělo zmizelo a látka zůstala nerozmotaná... Otisky těla na Turínském plátně jsou do dnes předmětem zkoumání a jediné, co bylo tak nějak vyzkoumáno, že otisk těla se na látku dostal nějakým neznámým tepelným procesem...
To odpovídá mým drobným zkušenostem, že se vzrůstem energie vzrůstá i tělesné teplo.....
Ke "..šťourám ve všem dostupném o Ježíšovi.." můžeš přidat:
a/ Byl uložený do čistého nového hrobu, který měl připravený pro sebe člen Velerady, Josef z Arimateje. Tedy do dutiny vytesané ve skále, která se uzavírala kulatým kamenem, velkým někdy až dva metry, valeným na stojato po žlábku vytesaném před otvorem. Žádné víko, které by se muselo zvedat. Byl tam dvě noci (tři dny) sám v čistém prostoru.
b/ dostal se tam téhož dne večer, když předtím byl odsouzený a ukřižovaný. Pomalá smrt vyčerpáním na kříži mohla trvat až tři dny a byla odstrašující pro jiné poddané. Ježíš zemřel brzo.
Židům se ale nehodilo, aby ve sváteční den v sobotu zůstala na třech křížích těla, proto chtěli uspíšit vykrvácení.
Jan 19, 31 Židé pak, aby nezůstala na kříži těla na sobotu, poněvadž byl den připravování, (byl zajisté veliký ten den sobotní), prosili Piláta, aby zlámáni byli hnátové jejich, a byli složeni
(v biblické staré češtině hnát je ruka i noha). 32 I přišli žoldnéři, a prvnímu zajisté zlámali hnáty, i druhému, kterýž ukřižován byl s ním.
33 Ale k Ježíšovi přišedše, jakž uzřeli jej již mrtvého, nelámali hnátů jeho.
To odpovídá proroctví podle Jan 19, 36 Stalo se pak to, aby se naplnilo to písmo: Kost jeho nebude zlámána.
c/ pohřeb:
Marek 15, 43 Přišed Jozef z Arimatie, počestná osoba úřadná, kterýž také očekával království Božího, směle všel ku Pilátovi, a prosil za tělo Ježíšovo.
44 Pilát pak podivil se, již-li by umřel. A povolav centuriona
(setníka), otázal se ho, dávno-li je umřel.
45 A zvěděv od centuriona, dal tělo Jozefovi.
d/ podle Jan 19, 38 Potom pak prosil Piláta Jozef z Arimatie, (kterýž byl učedlník Ježíšův, ale tajný, ...), aby sňal tělo Ježíšovo. I dopustil Pilát. A [on] přišed, sňal tělo Ježíšovo.
39 Přišel pak i Nikodém, nesa smíšení mirrhy a aloes okolo sta liber.
40 Tedy vzali tělo Ježíšovo, a obvinuli je prostěradly s těmi vonnými věcmi, jakž obyčej jest Židům se pochovávati.
41 A byla na tom místě, kdež ukřižován byl, zahrada, a v zahradě hrob nový, v němž ještě žádný nebyl pochován.
42 Protož tu pro den připravování Židovský, že blízko byl ten hrob, položili Ježíše.
e/ Ježíš zemřel brzo, ještě ten večer, ale něco závažného bude ve slovech:
...30 A když okusil Ježíš octa, řekl:
Dokonáno jest. A nakloniv hlavy, ducha [Otci] poručil.
(pozn.: "ocet" se míní kyselé vojenské erární víno, které dostávali vojáci. "ocet" je přezdívka).Naskýtá se otázka: Co bylo dokonáno?
Učení církve je, že jeho obětí bylo dokonáno spasení.
f/ jakési podrobnosti něco naznačují.
f1/
v sobotu byl svátek. Nesmělo se přijít ke hrobům. Ale po sobotě přišla ke hrobu Magdalena, aby dokončila úpravu mrtvého po pracích vykonaných v pátek narychlo. Nenašla Ježíše. Pak přišli dva:
Jan 20, 5 A
(Jan) nachýliv se, uzřel prostěradla položená, ale však tam nevšel.
6 Tedy přišel Šimon Petr, za ním jda, a všel do hrobu. I uzřel prostěradla položená,
7 A rouchu, kteráž byla na hlavě jeho, ne s prostěradly položenou, ale obzvláštně svinutou na jednom místě
..9 Nebo ještě neznali písma, že měl z mrtvých vstáti.
f2/
Jan 20,11 Ale Maria stála u hrobu vně, plačeci. A když plakala, naklonila se do hrobu.
12 A uzřela dva anděly v bílém [rouše] sedící, jednoho u hlavy, a druhého u noh, tu kdež bylo položeno tělo Ježíšovo.
13 Kteříž řekli jí: Ženo, co pláčeš? I dí jim: Vzali Pána mého, a nevím, kde ho položili.
f3/
Jan 20, 14 To když řekla, obrátila se zpátkem, a uzřela Ježíše, an stojí, ale nevěděla, že by to Ježíš byl.
15 Dí jí Ježíš: Ženo, co pláčeš? Koho hledáš? Ona domnívajici se, že by zahradník byl, řekla jemu: Pane, vzal-lis ty jej, pověz mi, kdes ho položil, ať já jej vezmu.
16 Řekl jí Ježíš: Maria. Obrátivši se ona
(poznala a), řekla jemu: Rabbóni, což se vykládá: Mistře.
17 Dí jí Ježíš: Nedotýkejž se mne; neboť jsem ještě nevstoupil k Otci svému. Ale jdi k bratřím mým, a pověz jim: Vstupuji k Otci svému, a k Otci vašemu, k Bohu svému, a k Bohu vašemu.
[quote="Pavla"][quote="vostalpetr"]....
[b]že nějaký mistr (a bylo jich asi více) dokázal proměnit tělo ve světlo[/b],
.....kterej toto dokázal,
snad někdy před 500 lety[/quote]
Hezký... :)
S tou proměnou těla ve světlo,to mě zajímá... ... Já se zase šťourám ve všem dostupném o Ježíšovi a například on je pro mě jedním z těch, kteří tuto přeměnu těla ve světlo taky demonstrovali.
Podle mě, jeho zmrtvýchvstání a způsob, jakým bylo zdokumentováno, je důkazem, že svoje tělo poté, co bylo mrtvé uloženo v hrobce v pohřebním rouchu, omotaném pevně okolo těla, přeměnil ve světlo. Dle zkoumání jeho pohřebního roucha, jeho tělo zmizelo a látka zůstala nerozmotaná... Otisky těla na Turínském plátně jsou do dnes předmětem zkoumání a jediné, co bylo tak nějak vyzkoumáno, že otisk těla se na látku dostal nějakým neznámým tepelným procesem...
To odpovídá mým drobným zkušenostem, že se vzrůstem energie vzrůstá i tělesné teplo.....[/quote]
Ke "..šťourám ve všem dostupném o Ježíšovi.." můžeš přidat:
a/ Byl uložený do čistého nového hrobu, který měl připravený pro sebe člen Velerady, Josef z Arimateje. Tedy do dutiny vytesané ve skále, která se uzavírala kulatým kamenem, velkým někdy až dva metry, valeným na stojato po žlábku vytesaném před otvorem. Žádné víko, které by se muselo zvedat. Byl tam dvě noci (tři dny) sám v čistém prostoru.
b/ dostal se tam téhož dne večer, když předtím byl odsouzený a ukřižovaný. Pomalá smrt vyčerpáním na kříži mohla trvat až tři dny a byla odstrašující pro jiné poddané. Ježíš zemřel brzo.
Židům se ale nehodilo, aby ve sváteční den v sobotu zůstala na třech křížích těla, proto chtěli uspíšit vykrvácení.
Jan 19, 31 Židé pak, aby nezůstala na kříži těla na sobotu, poněvadž byl den připravování, (byl zajisté veliký ten den sobotní), prosili Piláta, aby zlámáni byli hnátové jejich, a byli složeni [i](v biblické staré češtině hnát je ruka i noha).[/i]
32 I přišli žoldnéři, a prvnímu zajisté zlámali hnáty, i druhému, kterýž ukřižován byl s ním.
33 Ale k Ježíšovi přišedše, jakž uzřeli jej již mrtvého, nelámali hnátů jeho.
To odpovídá proroctví podle Jan 19, 36 Stalo se pak to, aby se naplnilo to písmo: Kost jeho nebude zlámána.
c/ pohřeb:
Marek 15, 43 Přišed Jozef z Arimatie, počestná osoba úřadná, kterýž také očekával království Božího, směle všel ku Pilátovi, a prosil za tělo Ježíšovo.
44 Pilát pak podivil se, již-li by umřel. A povolav centuriona [i](setníka)[/i], otázal se ho, dávno-li je umřel.
45 A zvěděv od centuriona, dal tělo Jozefovi.
d/ podle Jan 19, 38 Potom pak prosil Piláta Jozef z Arimatie, (kterýž byl učedlník Ježíšův, ale tajný, ...), aby sňal tělo Ježíšovo. I dopustil Pilát. A [on] přišed, sňal tělo Ježíšovo.
39 Přišel pak i Nikodém, nesa smíšení mirrhy a aloes okolo sta liber.
40 Tedy vzali tělo Ježíšovo, a obvinuli je prostěradly s těmi vonnými věcmi, jakž obyčej jest Židům se pochovávati.
41 A byla na tom místě, kdež ukřižován byl, zahrada, a v zahradě hrob nový, v němž ještě žádný nebyl pochován.
42 Protož tu pro den připravování Židovský, že blízko byl ten hrob, položili Ježíše.
e/ Ježíš zemřel brzo, ještě ten večer, ale něco závažného bude ve slovech:
...30 A když okusil Ježíš octa, řekl: [u]Dokonáno jest.[/u] A nakloniv hlavy, ducha [Otci] poručil.
[i](pozn.: "ocet" se míní kyselé vojenské erární víno, které dostávali vojáci. "ocet" je přezdívka).[/i]
Naskýtá se otázka: Co bylo dokonáno?
Učení církve je, že jeho obětí bylo dokonáno spasení.
f/ jakési podrobnosti něco naznačují.
f1/
v sobotu byl svátek. Nesmělo se přijít ke hrobům. Ale po sobotě přišla ke hrobu Magdalena, aby dokončila úpravu mrtvého po pracích vykonaných v pátek narychlo. Nenašla Ježíše. Pak přišli dva:
Jan 20, 5 A [i](Jan)[/i] nachýliv se, uzřel prostěradla položená, ale však tam nevšel.
6 Tedy přišel Šimon Petr, za ním jda, a všel do hrobu. I uzřel prostěradla položená,
7 A rouchu, kteráž byla na hlavě jeho, ne s prostěradly položenou, ale obzvláštně svinutou na jednom místě
..9 Nebo ještě neznali písma, že měl z mrtvých vstáti.
f2/
Jan 20,11 Ale Maria stála u hrobu vně, plačeci. A když plakala, naklonila se do hrobu.
12 A uzřela dva anděly v bílém [rouše] sedící, jednoho u hlavy, a druhého u noh, tu kdež bylo položeno tělo Ježíšovo.
13 Kteříž řekli jí: Ženo, co pláčeš? I dí jim: Vzali Pána mého, a nevím, kde ho položili.
f3/
Jan 20, 14 To když řekla, obrátila se zpátkem, a uzřela Ježíše, an stojí, ale nevěděla, že by to Ježíš byl.
15 Dí jí Ježíš: Ženo, co pláčeš? Koho hledáš? Ona domnívajici se, že by zahradník byl, řekla jemu: Pane, vzal-lis ty jej, pověz mi, kdes ho položil, ať já jej vezmu.
16 Řekl jí Ježíš: Maria. Obrátivši se ona [i](poznala a)[/i], řekla jemu: Rabbóni, což se vykládá: Mistře.
17 Dí jí Ježíš: Nedotýkejž se mne; neboť jsem ještě nevstoupil k Otci svému. Ale jdi k bratřím mým, a pověz jim: Vstupuji k Otci svému, a k Otci vašemu, k Bohu svému, a k Bohu vašemu.