od papadev » sob 19. črc 2014 19:37:29
ahoj Romane
v ukázce je nakousnut problém Síly--a Moudrosti,jak Sílu používat..
viz poznámka že džedaj získal sílu ovládat galaxii,ale jak ji ovládat..tot problém..ergo-chyběla Moudrost
získávání Síly může předbíhat zisk Moudrosti,ok
co se stane:
1-člověk získá Sílu--nějak(bez Moudrosti) Ji použije--a způsobí problém
nejčastěji pak řekne--ach,nechci Sílu,sou s ní jen trampoty(viz třeba Míla Tomášová,a mnoho dalších..) a toto rozhodnutí je dle mě nepřínosné či vedoucí ke stagnaci...
2-člověk získá Sílu a něco udělá,opět bez příslušné míry Moudrosti,a opět problém--ale řekne si--použil sem Sílu špatně,potřebuji Moudrost,jak Ji používat--a hle--dostane příležitost se to učit--a Moudrost roste a s Ní i správné další použití Síly
samosebou možností této fáze Hry-tj zisk Síly a Moudrosti může mít tisíce variant...a v každém případě,myslím,nakonec oba aspekty se harmonicky synchronizují..jen někdy to trvá déle...
v mém případě sem pozoroval,že Síla,kerou sem získal,nebyla k použití na ZMĚNU toho kerého mého zlého či světového zlého stavu...pouze na zvládnutí toho,abych si z oněch nepřízní Osudu nic nedělal a s klidem si pracoval na své práci
takto byl doplňován třetí faktor Síly-Neochvějnost---at se děje co se děje,at sou podmínky jakkoli zlé--mohu pracovat na svém úkolu?
MOHU!!!
Takže žádný problém
a protože můj úkol sestává nejvíce s prací s mysli-dokad mohu myslet,je vše ok(mysl,potažmo Mysl,je pro mě stěžejní pojem,víceméně ona Absolutní Síla a Vyšší Mysl sou pro mě podobné e-ne-li stejné pojmy pro jednu věc...
je to podobné,jako když žák dostane od učitele rovnici--a když ji vyřeší--dostane mnohem těžší rovnici..
paxe žákovi může zdát,že zisk schopnosti řešit rovnice je nepřínosný,neb vede k mnohem horším příkladům...
a tak i já získávám Sílu ale životní podmínky se horší...ne abych brečel a nadával,což sem také činil,ale abych získanou Sílu vyzkoušel,rozvíjel a kultivoval...
a zhodnocuje se to tak,že těžké úkoly,keré ted mám a keré by mě v minulosti položily,zvládám trochu líp a s větším klidem,než menší úkoly minula...
...jao...
jao...
ahoj Romane
v ukázce je nakousnut problém Síly--a Moudrosti,jak Sílu používat..
viz poznámka že džedaj získal sílu ovládat galaxii,ale jak ji ovládat..tot problém..ergo-chyběla Moudrost
získávání Síly může předbíhat zisk Moudrosti,ok
co se stane:
1-člověk získá Sílu--nějak(bez Moudrosti) Ji použije--a způsobí problém
nejčastěji pak řekne--ach,nechci Sílu,sou s ní jen trampoty(viz třeba Míla Tomášová,a mnoho dalších..) a toto rozhodnutí je dle mě nepřínosné či vedoucí ke stagnaci...
2-člověk získá Sílu a něco udělá,opět bez příslušné míry Moudrosti,a opět problém--ale řekne si--použil sem Sílu špatně,potřebuji Moudrost,jak Ji používat--a hle--dostane příležitost se to učit--a Moudrost roste a s Ní i správné další použití Síly
samosebou možností této fáze Hry-tj zisk Síly a Moudrosti může mít tisíce variant...a v každém případě,myslím,nakonec oba aspekty se harmonicky synchronizují..jen někdy to trvá déle...
v mém případě sem pozoroval,že Síla,kerou sem získal,nebyla k použití na ZMĚNU toho kerého mého zlého či světového zlého stavu...pouze na zvládnutí toho,abych si z oněch nepřízní Osudu nic nedělal a s klidem si pracoval na své práci
takto byl doplňován třetí faktor Síly-Neochvějnost---at se děje co se děje,at sou podmínky jakkoli zlé--mohu pracovat na svém úkolu?
MOHU!!!
Takže žádný problém
a protože můj úkol sestává nejvíce s prací s mysli-dokad mohu myslet,je vše ok(mysl,potažmo Mysl,je pro mě stěžejní pojem,víceméně ona Absolutní Síla a Vyšší Mysl sou pro mě podobné e-ne-li stejné pojmy pro jednu věc...
je to podobné,jako když žák dostane od učitele rovnici--a když ji vyřeší--dostane mnohem těžší rovnici..
paxe žákovi může zdát,že zisk schopnosti řešit rovnice je nepřínosný,neb vede k mnohem horším příkladům...
a tak i já získávám Sílu ale životní podmínky se horší...ne abych brečel a nadával,což sem také činil,ale abych získanou Sílu vyzkoušel,rozvíjel a kultivoval...
a zhodnocuje se to tak,že těžké úkoly,keré ted mám a keré by mě v minulosti položily,zvládám trochu líp a s větším klidem,než menší úkoly minula...
...jao...
jao...